1./ menyire màs egy oldalkapaszkodós üléses 280-as kapaszkodócsőrendszere,
2./ Nagyon át kellene alakítani? vagy akár ezt is vállalja az ülésgyáros???
----------------
Egy "ülésgyáros" bár mily meglepő, ülés gyártását vállalja.
Azért van.
Aki kapaszkodó átalakítást kíván csináltatni, az karosszéria munkákkal foglalkozó céghez fordul, ha ilyen ingerenciája támad és ez az ingerenciája, nem múlik el.
Aha köszi. Szóval még Mórin megy a dolog. Na és még 1 komoly kérdés: menyire màs egy oldalkapaszkodós üléses 280-as kapaszkodócsőrendszere, mint egy olyan sima gyakorlatilag régi stílusú sima üléses kocsiban, amit linkeltem??? Nagyon át kellene alakítani? vagy akár ezt is vállalja az ülésgyáros???
Ez a faros ex Németország, forgalomba helyezése még folyamatban van, igyekeznek visszaalakítani. Esetleg azt tudni, hogy megvan-e még "Bpisti" ex Gemences 266-osa?
Ez is gumikerekes természetesen, csak egy Csepel teherautóról van szó, amely műhelykocsi felépítménnyel van ellátva, plusz a tetején egy kifordítható, emelhető daru platformmal. Ezek szerelték a Troli felsővezeték hibákat anno. ( Kb. mint most a Liazok, Mercedesek is. )
Ma a szentendrei hévvel utaztam és Pomáz és Szentistvántelep közt felefedeztem egy IKARUS 260-ast. A busz fényezetlen, talán néhány helyen a vázszerkezet is kilátszik. Szóval nincs túl jó bőrben. Ránczajtós, BKV-s elrendezéssel. Egy telepen áll, magason, jól látható a hévből. Mit tudtok róla? Milyen célból áll ott, mi a terv vele? Kié?