Pár hete Drezdában megünnepelték a 100 éves buszközlekedést. Jó volt látni, hogy a buszok jó része Ikarus volt. Nem számoltam de legalább ötven busz volt megtekinthető és annak a fele Ikarus volt. A buszokkal utazni is lehetett. Azon merengtem, hogy ott a 200-as család már nosztalgia nálunk meg még a mindennapok része...
Nullás buszával végül mi lett, vagy "hol tart", vagy hogy áll, vagy...? Utolsó képek, amiket anno posztolt, egész biztató volt már. Tulajdonképpen (ha jól rémlik) a váz készen volt.
Most lehet, hogy beviszem magam az erdőbe, de egy próbát megér. Szóval a jobb oldali: a Vértes kocsija most piros (mert nekik így tetszik, ahogy a 30-as is), de azt a buszt eredetileg a Vasi Volán szerezte, és abban az állapotban szerepelt is a Hosszú alkony című filmben, Törőcsik Mari főszereplésével. Summa, summarum, tetőablak stimmel, de nem tudom, mintha a Vasi Volános barnás lett volna, és nem ilyen kékes... Szabad a gazda!
Hát arról ne is, mert az vandál pusztítás volt, akárki lelkén szárad... bár akinek az utasítására történt, szerintem magasról lesz@rja, mert nem is érdekelte, mi történik. Jó érzésű, buszokat, öreg járműveket szerető ember ilyet nem tesz. Ennyi.
Nem, nem, ez a Tr 3,5 más projekt. Egyelőre nem propagálnám a Tr 5 témát, és képet sem tennék ki. Nem irigységből, senki ne értse félre, hanem az adott szó kötelez.
Nem követem azt a topikot, nem tudom, de ha segítesz linkkel, meg tudom mondani. Ha megcsinálják a Tr 5-öst, tőlem annyi fals IK66-ost építhet a BKV, amennyit csak akar, egy rossz szavam sem lesz :-)))