Hát arról ne is, mert az vandál pusztítás volt, akárki lelkén szárad... bár akinek az utasítására történt, szerintem magasról lesz@rja, mert nem is érdekelte, mi történik. Jó érzésű, buszokat, öreg járműveket szerető ember ilyet nem tesz. Ennyi.
Nem, nem, ez a Tr 3,5 más projekt. Egyelőre nem propagálnám a Tr 5 témát, és képet sem tennék ki. Nem irigységből, senki ne értse félre, hanem az adott szó kötelez.
Nem követem azt a topikot, nem tudom, de ha segítesz linkkel, meg tudom mondani. Ha megcsinálják a Tr 5-öst, tőlem annyi fals IK66-ost építhet a BKV, amennyit csak akar, egy rossz szavam sem lesz :-)))
1. Itthon fellelhető eredeti ex-FAÜ háromajtós IK66 (semmilyen változat) szerintem nincs. (Jó lenne egy Mávauthoz került példány is)
2. IK55-ösből IK66-ost faragni lázálom, értelmesebb lett volna eleve 66-ost keresni, akár külföldről azt hozni, és azt faragni - ha már muszáj.
3. Most lesz egy busz (vélhetően szép és jó, ami kétségtelenül öröm é bódottá), aminek viszont semmi köze a BKV-hoz.
4. Megjegyzem, az IK66 eleve nem domináns tényezője a budapesti közösségi autóbusz-közlekedésnek, reményteljes, de sikertelen típus volt, nem vált be, 5 év alatt ki is pakolták mindet a fővárosból. Persze, most látványos lenne, nekem is tetszene, de milyen áron? Arról pedig nem is beszélve, ha csak egy torzszülött készülne az 55-ösből (és előre is bocsánat a szakiktól, mert nem az ő munkájukban lenne a hiba).
Ha már ennyi pénz van, tudok egy Mávag Tr 5 roncsot, nyelné az is szépen, de több értelme lenne...
Akkor viszont amit most mondok, az sokaknak nem fog tetszeni, de vállalom: ez így felesleges pénzkidobás a BKV-tól. Minek nekik nosztalgia IK55? Ha már ennyi pénz van ilyesmire, bőven lenne mire, értelmesebben költeni...
(Mielőtt bárki kétségbe vonná: örülök, ha lesz még egy Faros, de azt hiszem, érthető, amire gondoltam.)