Keresés

Részletes keresés

buszosjocó Creative Commons License 2014.04.18 0 0 88881

2010-ben engem is megállásra, és fotózásra késztetett...

 

Előzmény: tom-y (88874)
Blindmouse Creative Commons License 2014.04.18 0 0 88880

Nekem sincs ilyen gyerekkori emlékem, de én tévedhetek. 

 

Itt is akad 1-2 200-as.  mondjuk ember legyen a talpán aki megmondja ebből a minőségből a padló színét. :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=rWtzjqt0NGo

Előzmény: BV-78-14 (88879)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 88879

Nekem ez a barna padló nagyon nincs képben.1980 óta vagyok Ikarus-fan,de nekem bizony nem rémlik egy barna padlós kocsi sem,pontosabban a Hajdú Volánnál én egyetlen barna padlós kocsival nem találkoztam ez alatt a 35 év alatt (kivételt képez néhány hozzánk került ex-NDK-s kocsi).Mivel más Volánokhoz is ugyanazok a "tesó" sorozatok kerültek,mint a Hajdú Volánhoz,így azokon sem lehetett barna padló.A BKV-t szintén kizárnám a barna padlós körből,a hozzánk 1981-ben került 1973-as-75-ös szériájú kocsikon is fekete padló volt,emlékeim szerint.

 

Arra is mérget vennék,hogy a 06-71-nek (1980 végi gyártás)  semmi köze a barna padlóhoz.

 

Én azt gyanítom,hogy inkább export kocsikon lehetett barna padló,NDK-ba gyártott  kocsikon biztosan.

Előzmény: Alien Angel (88878)
Alien Angel Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88878

A barna igelitpadló (vagy valami egyenértékű) tényleg annyira beszerezhetetlen manapság, hogy a 671-eshez sem lehetett már találni?

Előzmény: bi-02 (88877)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88877

A csuklóharmonika korábban lett fekete, az kb az egyenes műszerfallal tűnt el ~77-ben. Szerintem minden 280.T1-es barna kellett legyen, mert talán a legújabb eresztés is kb. '78-as. Ugye?

Előzmény: Leszedált Utas (88872)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88876

Csak a 260-280-ban volt barna. Ez a képen 255, vagy 266-os.

Előzmény: Leszedált Utas (88875)
Leszedált Utas Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88875

Bocsi, ez a 3. hozzászólás, csak most jutott eszembe ez a vidi, és itt nincs szerkesztés gomb.

Itt már fekete a padló: http://www.youtube.com/watch?v=MYXGv7o0TGg

tom-y Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88874

2012 januárjában a Google autó még így látta:

Előzmény: Rospe (88860)
Leszedált Utas Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88873

 mert ő a sorozatban pl. ő volt az 1., aki fekete csuklóval jött, szóval lehet arra következtetni, hogy a padló is az volt...

... mert pl. ő volt az 1., aki fekete csuklóval jött, szóval lehet arra következtetni, hogy a padló is az volt...

 

Leszedált Utas Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88872

Barna padlóra példa még, igaz, jóval '83 előtt járunk, de nagy az esély, hogy még 155-nek barna padlója volt. 156 azért nem biztos, mert ő a sorozatban pl. ő volt az 1., aki fekete csuklóval jött, szóval lehet arra következtetni, hogy a padló is az volt.

114-es psz.-ú Ikarus 280.91 beltere:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=129197159&t=9011743

Előzmény: bi-02 (88827)
pumukli89 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88871

Szia! Én sem vagyok méhész,de annak idején sokat költöztettem a méhészeket,viszont aki jó helyen lakott,pl.Somogy az nem igazán költöztette a cuccait.Ezt a kocsit/Ikarust már vontatva sem lehetne költöztetni. Esetleg kényelmes a tulaj,és már nem szeretne változtatni megszokott életén.Ezért sem akarja talán a buszt eladni.

Előzmény: Rospe (88870)
Rospe Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88870

Sziasztok !

 

Nem vagyok méhész, de nem úgy van a dolog - és azért is van 4 kerekű járműre (Ikarusra) építve, hogy mindig máshová kell kivinni a méheket virágport gyűjteni. Mikor milyen virágzási szezon van.

Ez a busz pedig nem tűnik mozgásképesnek kicsit sem. Pláne ha 15 éve ott áll egy helyben. Ez pedig lakóházak közvetlen közelében van, nem hiszem, hogy méh családok lennének benne..... - de ezt csak én gondolom.

pumukli89 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88869

Szerintem neki nem a busz az érték,hanem amit abban tart.(Qrva drága a fából készült kaptár,és nem tudjuk hány család lakik benne.)Nem vagyok méhész,de van pár ismerősöm,igaz ők nem Ikarusban tartják őket.

Előzmény: Rospe (88867)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88868

Szívesen! :)

 

Nem felújítani akarja ő, hanem a méhek számára megtartani. Ajánlottak már érte más, méhkaptárok tárolására és szállítására alkalmas járművet, de nem szeretett volna megválni tőle. Sajnos ennyit tudok csak...

Előzmény: Rospe (88867)
Rospe Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88867

Szia !

 

Ja, köszi a kimerítő választ.

Hát igen, nem mindennapi látvány, darab az biztos, már csak ezért is fotózza mindenki, mert biztosan szívesen látnák újra, felújítva.

Valahol olvastam, hogy 15 éve áll itt, ennyi idő alatt pedig a tulajdonosa beláthatta volna, - bármennyire is szereti, - hogy ha nem megy a felújítása, akkor bizony el kellene adni.

Üdv: Péter

Előzmény: éjszakás tartalék (88862)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88866

Csak ezt a képet ismerem róla, ha pontosan így nézett ki, akkor nem valószínű.

Előzmény: Törölt nick (88865)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88865

Lehetséges, hogy ez eredetileg kenyérszállító busz volt? (Olyan, amiről az Az IKARUS Karosszéria- és Járműgyár története . könyvben van.)

Előzmény: éjszakás tartalék (88862)
P.stephenson Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88864

Szeritem keresd meg Béke Tónit, ha nem is adja el az ő méhész 311-esét, biztos tud segíteni, hogy hol lehet ilyet felhajtani.

https://www.facebook.com/pages/Classic-Truck-Bus/310352722415848?fref=ts

Előzmény: Szöszy13 (88861)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88863

Köszönöm

Előzmény: éjszakás tartalék (88862)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88862

Helyileg Dormándon található a 31-es főút mentén, Tenk irányába. Viszont a tulajdonos nem hajlandó megválni tőle, pedig sokféle ajánlatot kapott, még jármű formájában is, de nem akart belemenni az üzletbe. Az a palatető sem véletlenül került a busz elé... Már azt is megunta, hogy állandóan fotózzák.

Előzmény: Szöszy13 (88861)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88861

Jó Reggelt!

 

A méhkaptár helyileg hol található? Esetleg valamit lehet tudni a tulajdonosáról?

Előzmény: Rospe (88860)
Rospe Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88860

Sziasztok !

 

Jobb sorsa érdemes Ikarusok. ( mai felvételek )

 

 

 

Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88859

Szia! Köszönöm szépen az információt neked is. Öröm ebbe a topikba járni, olvasni, nézni a sok infót és képeket, ritkábban videókat! :)

Előzmény: krepsz_zoltan (88853)
siófoki35 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88858

 

INNEN

siófoki35 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88857

 

INNÉT

Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88856

Köszönöm a segítséget

Előzmény: torqmatic (88854)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88855

http://foreigners.ucoz.ru/photo/17

 

Ikarus tipusnal (bal oldalt)

torqmatic Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88854

Berettyóújfaluban. A Hajdú Volán honlapján található elérhetőségeket tudom javasolni.

Előzmény: Szöszy13 (88851)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88853

Ez az egy készült, majd 1959 tavaszán érkezett a későbbi 75 db-os FAÜ IK66 sorozat első adagja.

Itt megnézheted a GF-100-ast hátulról is.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=59081155&t=9134373

 

A vezetőfülke teljesen el volt szigetelve az utastértől, nem csak a "fürdőkád" volt, mint az IK55 esetében.

Előzmény: Subaruwrxsti (88848)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88852

Ez jó, mert akkor egyértelmű a helyzet, nincs átfedés, keveredés.

Előzmény: Mihál (88845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!