Anno a BKV-sok is mondták, hogy akkor az volt a fontos hogy egyben legyen, vizsgáztathatóan, aztán az apróságokkal majd foglalkoznak ahogy lesz cucc hozzá.
Szoktam nézegetni a garázsban én is, és tetszik, hogy egyre eredetibb lesz a 06-71.
Ez a műanyag kupak a plafonon már-már perverziónak minősül :)) Kevésbé nehezen orvosolható probléma viszont a kerek holttértükör, ami a homlokfalon nem volt. Ez csak a kortárs NDK kocsik jellegzetessége. Azt a kerek tükröt át kellene szerelni a jobb tükör alá, mert onnan bizony hiányzik, a tükörszár viszont pont méretes hozzá. Talán lehet még túrni valahol rendes tükröket is, amiből össze lehet rakni az eredetit, mert ez még eléggé ordít. A másik, ami még cserélendő lenne az a mikrofon állvány. Oda burkolat nélküli zuhanycső kellene, de nem úgy, hogy kicsomagoljuk azt ami van, mert amíg nincs oda illő, addig maradjon inkább úgy, ahogy van.
Hát igen, mert épp ez az egyik olyan jegye, ami megkülönbözteti a forgalmi 260-asoktól, és ráadásul egy teliüveget csak könnyebb beszabni oda, mint többletmunkával egy nem korhű, eltolható osztott ablakot.
Nekem ami feltűnt a BKV-s 260-ason, az az hogy az ajtós oldalon nincsenek meg a plafonon a sebesültszállító ágyak tartóinak a csavarvédői (azok a fekete rácsos kerek izék) csak az ajtótlanon.
Rendszám: BCC-459 Gyártmány: IKARUS Típus: 396 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Köszönöm szépen, ez alapján hamarosan kész egy rajz (esetleg látványterv), érdekelne majd a véleményed.
OFF Ez nem a fehérvári Rákóczi Ált. Isk. volt véletlenül? :) Arra nagyon illik a leírás, onnan is átlátni az udvarról a BV kapujára. De persze több más hely is lehet, csak nekem ez ugrott be. :) ON
Még mielott tulsagosan belemelyednenk ebbe a FIX-637-temaba, a kocsi adas-vetele sem szazas sztori, mitobb annak megvasarlasarol terjesztett tortenet is kisse buzlik...