Keresés

Részletes keresés

W007W Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88809

norbee601 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88808

Ez már több éve is így állt.

Előzmény: Subaruwrxsti (88807)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88807
suraki1 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88806
De le lettem hurrogva, mikor teljesíthető korhűségként felróttam ezt ennél és >a 266-os<-nál. De úgy tűnik van út a jobb felé. :)
Előzmény: Alien Angel (88800)
Vaskerekű Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88805

Örülök, hogy segítettem!

 

OFF

nem nyert, 6. sz. Általános Iskola, Miskolc

ON

Előzmény: Balázs1 (88803)
Alien Angel Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88804

Köszönöm!

Előzmény: Scatty29 (88801)
Balázs1 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88803

Köszönöm szépen, ez alapján hamarosan kész egy rajz (esetleg látványterv), érdekelne majd a véleményed.

 

OFF Ez nem a fehérvári Rákóczi Ált. Isk. volt véletlenül? :) Arra nagyon illik a leírás, onnan is átlátni az udvarról a BV kapujára. De persze több más hely is lehet, csak nekem ez ugrott be. :) ON

Előzmény: Vaskerekű (88789)
Balázs1 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88802

Pázmándi maszeké. Vereb felé az egyik utolsó utca balra, ott áll a busz minden este.

6 óra körül Pázmánd - Knyék - M7 - Bp, 15 óra körül indul vissza.

Előzmény: lobbanórotor (88799)
Scatty29 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88801

Így van, teliüveges lett. :)

Előzmény: Alien Angel (88800)
Alien Angel Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88800

Jól látom, hogy végre teliüveges lett a 671-es bal hátsó ablaka, vagy csak így tükröződik a fény a képen?

Előzmény: Scatty29 (88794)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88799

Az még nem jelent semmit. 

A busz Kápolnásnyéken szokott tanyázni, amikor nem Pesten van, tehát helybeli lehet a maszek, és vele van szerződve a kórház, vagy ilyesmi. 

Előzmény: siófoki35 (88798)
siófoki35 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88798

pedig az van ráírva.

akkor kié?

Előzmény: lobbanórotor (88797)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.13 0 0 88797

Nem az övéké. 

Előzmény: siófoki35 (88795)
ckg471 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88796

Ilyen fotót én is csináltam ezelőtt 2 héttel, ugyanezzel a villamossal. :))

Előzmény: siófoki35 (88795)
siófoki35 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88795

budai irgalmas kórház busza :)

 

 

Scatty29 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88794

Aha. És BPO-671-el éppen hazafele. :D

+

Előzmény: siófoki35 (88793)
siófoki35 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88793

leszedték az ablakok fölül a régi fotókat :(

Előzmény: Scatty29 (88790)
bandikaikarus Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88792
Még mielott tulsagosan belemelyednenk ebbe a FIX-637-temaba, a kocsi adas-vetele sem szazas sztori, mitobb annak megvasarlasarol terjesztett tortenet is kisse buzlik...
BPI-145 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88791

Fú, király! Köszönöm! :)

Előzmény: Komlósfecskés (88783)
Scatty29 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88790

Hümm. <3

Vaskerekű Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88789

A kocsiszekrény normál 256.50-es kialakítású volt, rendes méretű ablakokkal, vas lökhárítóval, satöbbi, leszámítva a tetőn lévő kerek szellőzőket (olyan, mint ami a vezetőfülke tetejére került '85-től). A rács az első ülések után kezdődött és a busz végéig egybefüggő ketrecként volt kialakítva az oldalfalak, illetve a hátsó ablak mentén.

Akkoriban két ilyen kocsit láttam rendszeresen, az egyik kicsit szakadtabb volt, de egyébként egyforma kialakításúak voltak. Rendszámra sajnos nem emlékszem.

Előzmény: Balázs1 (88785)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88788

De volános sosem volt. 

Előzmény: ujfigura (88787)
ujfigura Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88787

Szerintem az LPZ nem '85-ös kocsi, sőt, inkább az átrendszámozás előtti utolsó nagyvolános beszerzések közül való lehet, az meg 1989.

Előzmény: ismertember5 (88786)
ismertember5 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88786

Ennyit tudok csak róla, hogy a Kisalföldnél kezdte.

BHU-688 ex. BX 95-84  
alvázsz:260.32.1985.1647
IKARUS 260.32
Évjárat: 1985
Üzembe vétel: 1985-05-15
Üzemegység: Győr
Sajnos selejtezési évet nem tudok.

Előzmény: mateo28 (88347)
Balázs1 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88785

Hű, ez nagyon jó, köszi szépen. Mindjárt elkezdek rajzolni, hátha tudunk reprodukálni egy ilyet.

 

A "A" tengely vonalában kezdődő ketrec azt jelenti, hogy az első ablaküveg még nyitható volt, rácsozat nélkül, és csak a következő három ablakon volt teliüveg + rács? Vagy pedig nem is volt normál méretű első oldalüvege, hanem csak egy kisebb, ami csak a tengely vonaláig tartott? Az őrszemélyzetnek végül is annyi is elég lenne, és akkor pont a tengely fölött volt a szektorrács.

 

A ventillátoros szellőző olyasmi alakú volt, mint ezen a 250-esen, csak a busz közepén? Vagy pedig egy hosszabb, a tető teljes hosszán végigfutó szellőztetőt képzeljek el?

 

 

Azon jár az agyam, hogy az Ikarus akkoriban mindenféle megrendelést teljesített, tehát meglepne, ha nem létezett volna kifejezetten a BV számára tervezett altípus.

Előzmény: Vaskerekű (88784)
Vaskerekű Creative Commons License 2014.04.12 0 0 88784

Az általános iskolám egy börtön mellett volt és a szünetekben gyakran lehetett látni, amint a rabszállító 256-os kikanyarodik a börtönkapun. A ládatér magasságáig fehér volt, felette piros. Az "A" tengely vonalában kezdődött a ketrec, valamint ventilátoros szellőzők voltak a tetőn középen, ami elég ritka volt az itthon megszokott 256.50V/L/akármilyen kocsikon nevelkedett szemnek. Mindez a '80-as évek végén, '90-es évek legelején volt. Szívesen látnék képet hasonló kialakítású vasakról!

Előzmény: Balázs1 (88782)
Komlósfecskés Creative Commons License 2014.04.11 0 0 88783

A vázszám az Ó-négy-hetvennyolcé...

Előzmény: BPI-145 (88780)
Balázs1 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 88782

Tudna valaki mesélni a '90-es évek elejéig létező / közlekedő rabszállító 260-asokról? Írnék pár kérdést, aztán ha bárki bármire tud válaszolni, nagyon hálás lennék. :)

 

- Csak 260-asból épült rabszállító változat? (A még létező 543-ast most hagyjuk, az utólagos kialakítás.)

- Előbbiből következően: minden intézetnél ilyenek szolgáltak vagy akkoriban is voltak teherautó alvázra épített, itt most off járművek?

- Milyen ajtókiosztása volt? Azt tudom, hogy az üvegei fehérre fújtak voltak (pontosabban: létezett olyan példány, amely így nézett ki), belülről persze a szabványos rácsozással, de az ajtóelrendezésére csak tippem lenne.

- Egységes fehér színűek voltak, vagy volt rajta valamilyen mintázat, felirat? Netán megkülönböztető jelzés?

- Hány darab létezhetett belőlük?

- Hogy-hogy egyetlen darabról sincs elérhető anyag sehol? Se egy kép, se egy bontóból megvásárolt darab, se egy észlelés a fórumokon, se egy emlék. (Tudom, régen volt, de annyira mégsem, és itt sok olyan topiktárs van, aki nagy tapasztalattal és jó memóriával rendelkezik... :) ) A BV-s archívumokban se találtam semmit, mintha az EuroCargok előtt nem is lett volna nagy befogadóképességű rabó az országban...

RIKA424 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 88781

BPI-145 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 88780

Igen, én is tisztában vagyok vele. :)

Mindenesetre itt a motorszám, hátha... 

D2156HM6U1001586695

Hogy az alvázszám helyére mennyire hiteles számsor lett beütve, nem tudom, de megadom: 2804989786

Így esetleg megvan valakinek? 

Előzmény: boz-021 (88775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!