Tudna valaki mesélni a '90-es évek elejéig létező / közlekedő rabszállító 260-asokról? Írnék pár kérdést, aztán ha bárki bármire tud válaszolni, nagyon hálás lennék. :)
- Csak 260-asból épült rabszállító változat? (A még létező 543-ast most hagyjuk, az utólagos kialakítás.)
- Előbbiből következően: minden intézetnél ilyenek szolgáltak vagy akkoriban is voltak teherautó alvázra épített, itt most off járművek?
- Milyen ajtókiosztása volt? Azt tudom, hogy az üvegei fehérre fújtak voltak (pontosabban: létezett olyan példány, amely így nézett ki), belülről persze a szabványos rácsozással, de az ajtóelrendezésére csak tippem lenne.
- Egységes fehér színűek voltak, vagy volt rajta valamilyen mintázat, felirat? Netán megkülönböztető jelzés?
- Hány darab létezhetett belőlük?
- Hogy-hogy egyetlen darabról sincs elérhető anyag sehol? Se egy kép, se egy bontóból megvásárolt darab, se egy észlelés a fórumokon, se egy emlék. (Tudom, régen volt, de annyira mégsem, és itt sok olyan topiktárs van, aki nagy tapasztalattal és jó memóriával rendelkezik... :) ) A BV-s archívumokban se találtam semmit, mintha az EuroCargok előtt nem is lett volna nagy befogadóképességű rabó az országban...
Gondolom azért, mert ahol átépítették 256.50E vagy ehhez hasonló jellegűre, az szintén az Ikarus volt, hogy belföldre is el tudják adni, és valószínűleg ezzel párhuzamosan a feliratot is lecserélték.
Üdv! Ez igen! 303-asról fotót, ebből a nézetből, még nem láthattam. Vajon a 66 prototípusról és az 555-ről létezhet-e fennmaradt hátulnézeti "fotográfia"?