Köszönjük a hsz-ket.Így legalább az Ikarus kapcsán megismerhettük néhány topiktárs Édes anyukáját is,kinek mit kellett volna tenni gyermekével. (Nagy kár,hogy az említett hölgyszemélyek nem olvassák a fórumot..Közel lenne a segítségük..)
Alig két héttel az Ikarus Egyedi magyar kézbe kerülése után , az állami támogatást is élvező hosszú nevű, "Elektromos és szerelvényes üzemben hibrid hajtású pótkocsis járműtechnológia kutatása és prototípusának elkészítése" projekt újabb fontos állomásához[...] Bővebben!Tovább »
Érdeklődni szeretnék, hogy erről a Ikarus 311 adattábláról tudna e valaki részletes képet küldeni, mert szeretnénk újra legyártatni. Illetve venni szeretnék még a képen látható kék lámpából 2 darabot. Ha esetleg tudna valaki segíteni ebben azt nagyon megköszönném.
Rendszám: eub-729 Gyártmány: IKARUS Típus: 280-17 Szin: KÖZÉPSZÜRKE A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Személyesen én utoljára 2 éve láttam, amikor a gokartverseny volt az ETO-Parknál, egész hétvégén keresztül kinn állt.
Eszembe jutott még egy gépezet a szürke szín vonatkozásában, ami érdekes ajtó elrendezéssel bír, és tán még ez a legoptimálisabb célpont a te leírásod alapján, ez az EUB-729 frsz-ú 280-as. Bár a történethez hozzá tartozik, hogy a busznak csak annyi a kötődése a Kisalföld Volánhoz, mint a CCP-293-nak leánykorában a BKV-hoz, vagyis semmi. Mindössze szponzor szerepét töltötte be mint támogató vagy ilyesmi, De a buszon minden meg van ami kell... harmonika ajtó, trilex... Hogy a gép meg van-e még valahol, azt passzolom, személy szerint 2002.06.05-én fotóztam, azóta nem láttam, igaz nem is jártam arra...
A felső két kerek valahogy 1968 környékén, de biztosan '66 után jelent meg, mikor a farosokon is megszűnt a csepp alakú. De talán le van írva az Ikarus Évszázados Története című könyvben, most nem tudom elővenni.