Keresés

Részletes keresés

Grikon1985 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 88700

A felső két kerek valahogy 1968 környékén, de biztosan '66 után jelent meg, mikor a farosokon is megszűnt a csepp alakú. De talán le van írva az Ikarus Évszázados Története című könyvben, most nem tudom elővenni.

Előzmény: Oodzsii (88695)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 88699

Nincs ilyen kódszámú hirdetés a rendszerben.

Előzmény: buszosjocó (88698)
buszosjocó Creative Commons License 2014.04.02 0 0 88698

Úgy emlékszem, mostanában valaki itt keresett ilyent: http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_55._250-7792356

FLR373IC12 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 88697

Íme a másik kép, remélem látszik, mert át kellett méreteznem...

 

 

 

Előzmény: FLR373IC12 (88696)
FLR373IC12 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 88696

V63-057!   én magam a 80-as években még kölök voltam, így nem igazán rémlik ez a bizonyos patkány szürke 280-as a Kisalföldnél, ellenben ami érdekes ajtóelrendezésű volt olyanról van egy képem amit egy barátomtól kaptam és egy ami a helyi újságból vágtam ki valószínűleg ugyanazon időszakból származik. Az eredeti kép a BPG-330, az újságcikkes a CCZ-429 és 430 ill. a BPG-3xx (állítólag 375)  ez utóbbi az érdekesebbik. Annyit tudok róluk (BPG), hogy mégis kiszállították Iránba vagy valamelyik arab országba. Remélem segítettem.

Előzmény: V63-057 (88606)
Oodzsii Creative Commons License 2014.04.02 0 0 88695

8) Vajon melyik kettőt üssem le róla csavarhúzóval?

Előzmény: Grikon1985 (88694)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 88694

Az atlas modelljei nem teljesen élethűek. Vonószem se volt rajtuk elvileg.

Előzmény: Oodzsii (88693)
Oodzsii Creative Commons License 2014.04.01 0 0 88693

Melyik évjáratú 311-esen volt 4 db index a homlokfalon?

ik255.70 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88692

Lehet, hogy ez egy ikarus műszerfal?

https://www.facebook.com/219354554816014/photos/a.351527604932041.85257.219354554816014/509183952499738/?type=1&theater

BPO-105 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88691

(Kb. 20 perc híján 4 óra kellett, hogy észrevegyem a véletlenül ejtett helyesírási hibát a saját szövegemben. Szörnyű dolog.)

Előzmény: BPO-105 (88689)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88690

Én is így tudom. 

Előzmény: BPI-791 (88684)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88689

Két éve lehetett.

Akkoriban még havi rendszerességgel jártam a reptérre, így minden alkalommal volt pár pillanatom látni az egyetlen parkoló 280-ast a C porta közelében.

Úgy a 3. vagy 4. alkalom után elhatároztam, hogy írok valakinek, hogy bemehessek lefotózni a gépet, de mire írhatam volna bárkinek is, addigra eltűnt, így feladtam.

(a piros-fehér 255-össel hasonló volt a helyzet, csak ott a szörnyedelmes "majd legközelebb" játszott)

Előzmény: P.stephenson (88687)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88688

Ex-malév, ex-debrecen airport

Előzmény: BPI-145 (88681)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88687

Pár éve.

Előzmény: BPI-145 (88674)
FKU-911 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88686

FLX-444 csendeshidas lett.

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88685

Elhozták a tököli bontóból?

Előzmény: BP-16-63 (88682)
BPI-791 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88684

Gyárilag is Cummins volt benne, nem?

Előzmény: BP-16-63 (88682)
JLA160 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88683

A FIS-276 rendszámú 256-osról érdeklődnék, valóban 1982-es évjáratú? :)

BP-16-63 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88682

Sziasztok!  

 

Minden híreszteléssel ellentétben,bocsi ha már volt az egykori fóti helyijárat,megmenekült!

 

Igen az IKARUS 268.00-ról van szó! Ja és mégegy tévhit oszlatás Cummins motoros nem Rába!

BPI-145 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88681

Izé... róla mit kell tudni pontosan? :)

Előzmény: lobbanórotor (88676)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88680

Köszönöm!

Előzmény: lobbanórotor (88679)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88679

A zsadányi református egyházközség tulajdona. Ezt onnat tudom, hogy tegnapelőtt Pesten volt. 

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (88678)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88678

Üdv! 

GLD-402-ről tud valaki valami infot, hogy hol szolgál most? 

ckg471 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88677

Még megvan, a Sofém telepén áll.

Előzmény: lobbanórotor (88676)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88676

És a debreceni vajon megvan még? 

Előzmény: BPI-145 (88674)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88675

Köszönöm.

 

Majd valamit kipróbálok.

Előzmény: RIKA424 (88673)
BPI-145 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88674

,,Az eredetileg tervezett maléves Ikarus 280-asból ugyanis az utolsó példányt Ferihegyen vágták szét"

Ez mikor történt?

Előzmény: P.stephenson (88670)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88673

Erről jut eszembe, hogy a légtartályokat belülről mivel kéne kitisztítani?

 

----------------------

 

Anno akkoriban a legpóribb sima, ipari sósavval tisztították.

Persze utána nagyon alaposan ki kell mosni.

 

 

Előzmény: GARAZSMENET (88672)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.03.30 0 0 88672

Jól néz ki a gép.:)

 

Milyen alapozóval és fedőfestékkel lett festve?

 

Erről jut eszembe, hogy a légtartályokat belülről mivel kéne kitisztítani? Az se baj, ha házi körülmények között megoldható.

Előzmény: P.stephenson (88670)
Köny Creative Commons License 2014.03.29 0 0 88671

Szép kocsi, nagyon gratulálok!Komolyan tetszik. Kár, hogy elbaszték.

Előzmény: P.stephenson (88670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!