Keresés

Részletes keresés

P.stephenson Creative Commons License 2014.03.29 0 0 88670

Bővebben a Malévos 250-es felújításáról:

http://iho.hu/hir/ferihegy-uj-buszkesege-140327

CLY-802 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88669
MA3455 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88668

Fú az az FKF-450 nagyon kókány, legalább teljesen cserélték volna ki az elejét, ne csak a lökhárítót és a lámpákat.

Előzmény: Scatty29 (88664)
BSF-127 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88667

Valóban úgy fest!:)

Előzmény: vt976 (88666)
vt976 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88666
Előzmény: BSF-127 (88665)
BSF-127 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88665

Ma lőttem Szekszárdon a vasút mellett!

Scatty29 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88664

Ma ők tették tiszteletüket 56-osok terén.:)

pumukli89 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88663

Múltkor a Pomáziba vittem valamit.. Ezeket a selejteket nem venné meg senki sem. Mert mint valaki írta teljesen kiherélt buszok.(És abba is bele kellene gondolni,milyen értéket képvisel az a busz,amit már!a BKV-is selejtnek tart.)

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88662

Az egyben, működőképesen eladott buszok többsége is a tököli bontóban végezte.

Előzmény: torqmatic (88661)
torqmatic Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88661

Hát a súlyból ítélve ezekben már se motor, se váltó nincs ("jobb" esetben esetleg beleraktak valami használhatatlan szart, hogy súlyra meglegyen), sőt valószínűleg az összes többi, még használható alkatrészt is kiszedték belőle, maradt egy szétrohadt, megrepedezett váz, szóval épeszű ember ezeket nem akarja felújtani, a többinek meg úgysincs rá pénze :P Szerintem egyébként van lehetőség üzemképes buszok "megmentésére" is, korábban is kerültek már így gyűjtökhöz járművek, gondolom ezután sem lesz akadálya. Főleg, hogy idén is lesz selejzetés dögivel...

Előzmény: MA3455 (88660)
MA3455 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88660

Ez jó tiszta mutyi az egész. Mi van ha én azt a 2-3 buszból az egyiket meg akarom saját célra csinálni? Ami üzemképtelen, az még menni fog egyszer. Lásd BKV meg a BPO-103 annó. Azért mit ne mondjak ne hogy már egy vacak papírt kelljen x összegekért kérnem, plusz majd még a jármű hulladék ára. Kész vicc az egész.

Előzmény: pumukli89 (88658)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88659

"A szállítások alkalmával az átadó telephelyeken bontásra, vágásra nincs lehetőség."

 

Vagyis ezek az Erecoba fognak menni. A Fefébe meg valószínűleg Ganz csuklós villamosok.

Előzmény: chabie (88655)
pumukli89 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88658

Nem tudsz,mert nincs hulladék kezelési engedélyed..Nem tudom ki nem ismeri a trágyát,na most már ez is veszélyes hulladék...Pár éve Apám még pénzt adott érte,ha odaszállította valaki..

MA3455 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88657

Aszt mi van, ha nekem nincs semmi engedélyem és lö veszek 2-3 buszt és a kertvégibe vagy egy tároló helyre rakatom el magamnak? EWC-s baromság, ne hogy már egy üzemképtelen buszt ne vehessek saját területemre engedély nélkül. : D kész vicc 

Előzmény: chabie (88655)
suraki1 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88656
Már évek óta nem bukkant fel errefelé. Látszott rajta, hogy nem mai csirke, de hogy ennyire? Döbb...
Előzmény: trlpx (88644)
chabie Creative Commons License 2014.03.28 0 0 88655

2014.03.25 09:33

 

A BKV Zrt. Értékesítési Csoportja felajánlja megvételre 12 db leselejtezett, üzemképtelen, megbontott állapotú autóbusz „termékként tovább nem használható járművek (EWC 16 01 04*)” megnevezésű hulladékát.

Az ajánlatadónak rendelkeznie kell a 16 01 04* EWC kódszámot is tartalmazó, szállításra és begyűjtésre vonatkozó, legalább 2014. június 30-ig érvényes Környezetvédelmi engedéllyel.

A veszélyes hulladéknak minősülő selejt járművek a telephelyi megbízottakkal történő előzetes telefoni egyeztetés után tekinthetők meg.

A járművek átadása a megjelölt telephelyeken történik.

A szállítások alkalmával az átadó telephelyeken bontásra, vágásra nincs lehetőség.

 

Óbuda Divízió

1037 Budapest, Pomázi út 15.

Németh Lajos műszaki ügyintéző, telefon:461-6500/285-26

Volt frsz.

Típus

Haszonhulladék becsült súlya

BPI-269

IK 260.46

8100 kg

BPI-543

IK 260.46

7600 kg

BPO-337

IK 260.45

8100 kg

BPO-340

IK 260.46

8100 kg

BPO-505

IK 415.14

8500 kg

BPO-663

IK 260.46

8100 kg

BPO-750

IK 415.14

8500 kg

BPO-770

IK 415.14

8500 kg

 

Dél-Pest Divízió

1194 Budapest, Méta u. 39.

Baumgartner András üzemvezető, telefon:06-70/698-0884

Volt frsz.

Típus

Haszonhulladék becsült súlya

BPI-527

IK 260.45

6500 kg

BPI-666

IK 260.45

6500 kg

BPI-768

IK 280.49

9900 kg

JGD-731

IK 260.00

6500 kg

 

Kérjük, hogy az ajánlati árat, a becsült súlyok tényleges súlyként történő elfogadásával teljes csomagra, illetve telephelyenkénti csomagra tonna/Ft áron adják meg, a fentiekben kért Környezetvédelmi engedély másolatának csatolásával.

Ha csak teljes csomagra tesznek ajánlatot, kérjük nyilatkozzanak arról, hogy az egy-egy telephelyre külön-külön is érvényes-e.

Kérjük, hogy ajánlatukat, valamint a Környezetvédelmi engedély másolatát az Értékesítési Csoport részére a 322-7088 faxszámra, vagy a bogarla@bkv.hu e-mail címre szíveskedjenek megküldeni.

 

Ajánlat beérkezési határidő: 2014. április 9. 14 óra

krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88654

A modellezéssel kapcsolatos lassúságról mindig egy másik kolléga sztorija jut eszembe.

 

OFF

Pista bácsi eredetileg ötvös volt, rábízták a rézből készítendő M=1:200-as Lánchidat, amihez uszkve 2-2,5 évig csak gombostűfejnyi csavarokat és anyákat gyártott. Egy családi gyufásdobozban gyűjtötte a termést, már majdnem megvolt az összessel, amikor hogy, hogy nem, ezt a gyufásdobozt valahova elpakolta. Nem találta, egyre nagyobb pánikba esett, és nem volt mit tenni, újra nekifutott a kötőelemgyártásnak. Időben dettó ugyanott tartott, majd amikor hátradőlt, hogy ez kész, meglett a tele gyufásdoboz... Elég, ha annyit mondok, hogy azonnal elment nyugdíjba? :-) A hidat másik kolléga fejezte be, és azt hiszem, amíg forog ez kék bolygó, amit Földnek hívunk, ahhoz a cucchoz lesz tartalékcsavar... :-)

ON

Előzmény: 504LACI (88653)
504LACI Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88653

Egyetlen egy baja van, egyesben használható, de kettőbe már nem tudod váltani. Lassú munka soká tart...

De tényleg nagyon jószívű ember.

Előzmény: krepsz_zoltan (88652)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88652

Bizony, ő volt az, aki a saját szerszámait is behozta, ha kellett. Aranykezű, aranyszívű ember, ha nyernék a lottón, élete végéig nekem dolgozna, és építené a modelljeimet :-)

Előzmény: 504LACI (88649)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88651

Nem csak Kálmán, más gyűjteménykezelő kolléga sem, akivel régen együtt dolgoztam.

Nekem ez az egész nagyon furcsa, mert amennyire emlékszem, a modellek nem voltak útban (az elején ideiglenes helyen tároltuk őket), de nem is lovagolok ezen, ilyesmit kidobni barbárság, márpedig a 211-es stimmel, fogalmam sincs, hogy kerülhetett a Vaterára? És az állapota alapján nincs semmi baja, amikor bekerült, sem nézett ki jobban, dísztárcsa már akkor sem volt a kerekein.

Előzmény: 504LACI (88647)
pumukli89 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88650

Félreértettem,bocsánat Tőle is.

Előzmény: 504LACI (88649)
504LACI Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88649

Most ezt lehet, hogy félreértetted, Kálmánnál jámborabb embert nemigen ismerek. Elképzelhetetlen lenne, hogy egy papírzsepit is hazavigyen.

Előzmény: pumukli89 (88648)
pumukli89 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88648

'Azé az nagy gáz,olyan valakiről írni akit más,máshogy ismer...

504LACI Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88647

"ő ilyet soha nem tenne, ebben a mai napig maximálisan biztos vagyok"

 

Kálmán? Na ő biztosan nem.

Előzmény: krepsz_zoltan (88646)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88646

Megáll az eszem...

 

Ezt a Vaterán vetted??? Mert ez valóban egy olyan modell, amit 2005-ben beszállítottak a Közlekedési Múzeumba. A 212-es nem volt a listán, de ez a zöld-fehér 211-es igen. Hozzáteszem, a buszmodellek nem kerültek beleltározásra, nem lettek múzeumi tárgyak (2007 tavaszáig biztosan nem), csak tárolásra vette át az intézmény. Tehát előfordulhat, hogy közben ide-oda hurcolták, és elkallódott egy-egy darab a múzeum felelőssége nélkül. De hogy kidobták volna? Akiről tudom, hogy foglalkozna ezzel, ő ilyet soha nem tenne, ebben a mai napig maximálisan biztos vagyok.

 

Megjegyzem, ha leltározott modellt selejtezni kell, mert javíthatatlan, vagy fertőzött, akkor azt nem lehet "hazavinni", sem múzeumi dolgozónak, sem másnak, erre törvény van (vagy már csak volt?), a tárgyat meg kell semmisíteni. Én éltem át ezzel kapcsolatban fájdalmas pillanatokat... De mint mondtam, ezek 99,9%, hogy nem leltározott tárgyak.

 

A fertőzésre picit kitérve, igen, a cellből készült modelleknél bizony előfordulhat, hogy elindul egy visszafordíthatatlan kémia folyamat - ezt a zsargonban modellpestisnek hívják -, és akkor nincs mit tenni, a tárgynak vége. Volt egy 1/5-ös (!) Ikarus 31-es, tűzpiros, gyönyörű modell, és a szemem láttára pusztult el. És mielőtt bárki fantáziál, ezek a "tárgybetegségek" igen veszélyesek, akárcsak a papíros gyűjteményekben a különféle gombás és penészes fertőzések, ismertem kollégát, akinek sajnos ilyen esete végződött tragikusan...

 

Őrizd meg, ritka dologhoz jutottál hozzá, egy darabka Ikarus-történelem, és... nem inkább nem mondok, azaz írok itt semmit, nehogy rossz ómen legyen. Esetleg csak neked, privátban pár szót, ha érdekel, hogy esetleg ne érjen kellemetlen meglepetés. A mailem publikus.

 

Végezetül annyit, a Margit utcai kollekcióból azért bőven csipege(the)ttek mások is, volt ott 1/10-es IK30-as, és más is, ami elpárolgott :-)

 

 

Előzmény: Petikarus (88618)
BPI-145 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88645

Igen, erre édesanyám is emlékszik. Egy hosszú folyosó mindkét oldalán hosszan elnyúltak a tárlók, amikben a modellek pihentek. 

 Ha már ilyen gyári dolgok: az Ikarus fotóarchívumából mennyi menekült meg? Édesanyám fotózott ott egy keveset, de néha látok képeket, amiket ő készített. Például kitalálták, hogy az új 386 SL-t ne a Hősök terére, hanem valami erdős helyre vigyék fotózni (mondván prospektusba megy). Kimentek a Farkashegyi reptér mellé, lefotózták a buszt, aztán másfél órát vesztegeltek, mert nem indult be. Visszaérve meg leüvöltötték a fejüket. :)

Előzmény: RIKA424 (88600)
trlpx Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88644

Köszi szépen!

Sorozatgyártás előtti, 1975-ös 256-os volt.

Előzmény: E95 Express (88643)
E95 Express Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88643

Nincs jó hírem.

 

Rendszám: FKB-803
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50
Szin: KRÉMFEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

Előzmény: trlpx (88639)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88642

Személyesen ellenőriztem azt a V betűt még annak idején, a 41/87 Kosztolányi Dezső téri végállomásán. :) 

Előzmény: BPO-105 (88641)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 88641

Köszönöm.

Problem solved.

Előzmény: lobbanórotor (88637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!