Keresés

Részletes keresés

reszelozsir Creative Commons License 2014.03.24 0 0 88591
norbee601 Creative Commons License 2014.03.24 0 0 88590
Ha az emberi hülyeség ereje érdekel, olvasd végig ezt a topicot (tényleg érdemes az egészet:D )

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9145090
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.24 0 0 88589

Kár, de ez van.

Előzmény: lobbanórotor (88588)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88588

El. 

Előzmény: BPO-105 (88587)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88587

Ez a cucc azóta elveszett?

Előzmény: lobbanórotor (88581)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88586

Ez van.

Egyvalamit mondok: sose becsüld alá az emberi hülyeség elképesztő erejét.

Előzmény: torqmatic (88578)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88585

Ja, akkor az megmagyarázza az átszámozást. 

Előzmény: Aron_son (88584)
Aron_son Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88584

A felirat megmaradt az elején, de Balázs1 szerint eladó volt (és vélhetően nyélbeütötték az üzletet).

Előzmény: lobbanórotor (88583)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88583

Még mindig Áipli? 

Előzmény: Aron_son (88582)
Aron_son Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88582

FAL-961 --> MOD-727

lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88581

Nálam eddig az a hülyegyerek a rekorder, aki egy évekkel ezelőtti karácsony este nekiesett az anyja életére is esküdözni, hogy a Vasi Volán éppen egy 266-ossal jön fel Pestre és ez 100% igaz, mert épp rajta ül a valakije. Vagy hogy a sofőrismerőse megvette az AAT-310 utánfutóját a telekre, a többit meg szétvágták. Ja, és a HIY-293 selejtezését se felejtsem el, persze. (Vagy a HGS-486 volt az? Valamelyik.) 

Az csak a kár, hogy mindez nem a fórumon történt, hanem csevegőalkalmazásban. Kár, pedig ennek mind közkincsnek kellett volna lennie, az olvtársak mérhetetlen derülésére és a kis droid csíra szánalommal vegyes megvetésére. 

Előzmény: torqmatic (88578)
Dante001 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88580

Már a nicknévről lejött, hogy kamu.. :)

Előzmény: torqmatic (88578)
fahrerplatz Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88579

Azt hiszem talán itt kapok segítséget:

Ilyen vagy ehhez hasonló dísztárcsát keresnék! Ár mindegy lenne, a fontos hogy legyen! :)

torqmatic Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88578

Úgy látszik, a buszmániások körében méginkább igaz a mondás, miszerint az egy főre jutó hülyék száma két fő... De számomra komolyan felfoghatatlan, hogy egyesek miért ebben lelik az örömüket...

Előzmény: BPO-105 (88577)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88577

Azért nem volt egy full amatőr trollkodás. Csak sajnos egy elég nyilvánvaló elemen bukott el...

Előzmény: norbee601 (88575)
Balázs1 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88576

"nekem úgy rémlik, hogy egy honvédségi eredetű"

 

Ex HM Arzenál Rt. majd HM Arzenál ZRt., Nyírtelek. A rakétafejlesztőké volt. Utána egy maszekhoz került az egykori testvéreivel, majd a következő eladással a képen látható példányt egy nyíregyházi alapítvány vette meg, Szarvas utcai székhellyel. Ezt csak azért írom, mert ma már mindenki tudja, melyik "óvoda udvarán" kell ezt fotózgatni, csak a történetre voltak kevesen kíváncsiak... Az alapítvány célja az lett volna, hogy kis mértékben átalakítja a buszt (befalaz ajtót, ajtókat), és egy bemutatóbuszt készít, amellyel járja majd a térséget, országot. Ez a projekt áll egy ideje, vagy talán nem is valósul meg.

Előzmény: torqmatic (88565)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88575

Tudtam hogy valahonnan ismerős az a gép, csak nem voltak ennyire a számok a fejemben...

 

Akkor asszem ennyit a 293-as történetről:D :D

Előzmény: bandikaikarus (88574)
bandikaikarus Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88574

Ezek szerint valakinek tudtomon kívül eladtam az 52-68-at...?! Akkor jó.

daf69 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88573

Szia !

 

Arról nem is beszélve, hogy az 1-2 kocsirészek között golyós koszorús ( IK284) kapcsolat van, és csak a 2-3 as rész között van csapszeg. 

Sok sikert hozzá ! remélem hamarosan látjuk !

Üdv ! 

Előzmény: torqmatic (88567)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88572

Az Ik-293-al kanyarban tolatni volt érdekes.

 

Nekem nem sikerült.

 

De akitől anno elhiénáztam, az megmutatta, hogy lehet vele, csak jobban kell tudni buszt vezetni, mint én.........................:-)))

 

 

Bzmot332 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88571

Ha már úgy is teljesen át kell alakítani az egészet meg felújítgatni a meglévő részeket, nem lett volna célszerűbb két BKV-s 280-ast szerezni, aminek az ajtóelrendezése is jó? Egyébként érdekes elgondolás, szerintem a legtöbb Ikarus kedvelő szívesen látna a egy 293-ast, még ha replika is. Viszont arra most készüljetek fel, hogy iszonyatosan drága és nehéz meló ezt kivitelezni.

Előzmény: Törölt nick (88563)
ujfigura Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88570

A fehér helyett nem akar egy másikat keresni?:)

Előzmény: Törölt nick (88563)
ikarinátor Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88569

Gyönyörű a kicsike, ittlétét csak az értékeli igazán aki ért is a típustörténethez. Gratulálok hozzá.

Előzmény: Törölt nick (88524)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88568

Igaz! Mea culpa.

Előzmény: torqmatic (88567)
torqmatic Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88567

Az eredeti 293-ason a középső rész nem egy "hagyományos" utánfutóból lett kialakítva, hanem kvázi egy 280-as gépes részének hátsó feléből (ez pl ezen a képen jól is látható). Tehát az semmiképpen nem járható út, hogy az egyik 280-asnak levágjuk a hátulját, aztán utánaakasztunk egy másik utánfutót..

Előzmény: Törölt nick (88566)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.23 0 0 88566

És ha a fehér kocsiból lesz az utolsó íz? Akkor csak a pótkocsi kell, azon meg van elég ajtó...

Előzmény: torqmatic (88565)
torqmatic Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88565

Hát bocs, hogy belepofázok, de szerintem ehhez a fehérhez vétek lenne hozzányúlni... Mintha ez a busz egy hirdetés kapcsán régebben már szerepelt volna a topicban, és nekem úgy rémlik, hogy egy honvédségi eredetű, nagyon keveset futott gép, ami szerintem ráadásul a kb a gyártáskori állapotában van, így remek nosztalgiabusz lehetne belőle. Ebből az altípusból szerintem úgyse igen fog eltenni senki, inkább a 4 ajtós, városi kivitelek megőrzésére látok esélyt, szóval jó lenne, ha egy ilyen is megmaradna.

Ezen egyébként egy plusz ajtót is ki kellene alakítani, ami tovább nehezíteni (a szerintem egyébként sem könnyű) munkát.

Előzmény: Törölt nick (88563)
pumukli89 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88564

Köszönöm a leendő képeket is. :))

Előzmény: Törölt nick (88563)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88563

Ennyit tudok csak mutatni belőlük, mivel a jelenlegi állapotuk a topikhoz mérten borzalmas. További képek a tulajdonos bele egyezése nélkül nem lehetséges. Amint lesz engedélyem privátban küldök. 

Ők lennének.


Illetve hamarosan további selejt BKV-s busz alkatrészeket szerzünk be, adásvételi folyamatok zajlanak. A képek az eladásra kínálatkor készültek. 

Előzmény: pumukli89 (88559)
tupolev Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88562
Na igen, valószínű sok 286-os készülhetett manuális váltóval és 10350 cm3-es motorral...
Előzmény: MA3455 (88560)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!