Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88561

...vagy nem tudja minek a tulajdonában van, vagy csak nem tudja kezelni a numerikus billentyűzetet...

Előzmény: MA3455 (88560)
MA3455 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88560

Hoppá, múltkor raktam be a 286-ról képet. Ezek szerint valaki hozatott be egyet...

http://www.expressz.hu/ikarus-286-kirandulobusz-47322699/

pumukli89 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88559

Szia! Tennél fel róluk képet? Köszi. :)

Előzmény: Törölt nick (88550)
KLY-057 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88558

No ez így most nem világos. Amíg a gumik tapadnak, addig nem előz semmi semmit. Fékezéskor pedig a hátsó rész valamennyivel erősebben fékez, mint az első, így mindig húzott marad a busz. És mivel nem hajt hátul semmi, így nem is fog a hátulja kielőzni semmit. Driftelni meg nemigazán lehet a busszal, ha ez mégis sikerülne, akkor egy bizonyos szögérték felett behúz a fék (lásd 280-asok tolatása).

Előzmény: ckg471 (88557)
ckg471 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88557

Nem a farsöprésről beszélek, azt pontosan tudom, hogy micsoda. Arról beszélek, hogy a hátsó kocsirész kielőzi az elsőt. Gördülő legendákban is le van írva, ha jól emléxem.

Előzmény: KLY-057 (88555)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88556

A mi 293-asunknak nem felel meg, de a kubai "293" úgy volt megoldva ahogy a kolléga leírta...

 

Előzmény: ckg471 (88551)
KLY-057 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88555

Amiről te beszélsz, az a farsöprés, ez minden járműnél van. A becsuklásgátló nem ezt a célt szolgálja, ezenkívül azt csak tolómotoros buszoknál használják, és nem volt a 293-asban. http://www.autokut.hu/au_becs.htm

Előzmény: ckg471 (88553)
tupolev Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88554

A C tengely nem hajtott, akkor miért kell becsuklásgátló?

Az első csukló tény, hogy nem lehet a sima 280-as féle csukló, esetleg a 283as csuklószerkezete jó lehet...?

Előzmény: ckg471 (88551)
ckg471 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88553

Azért, hogy pl. jobbra fordulásnál ne keféljen ki balra a leghátsó kocsirész.

Előzmény: KLY-057 (88552)
KLY-057 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88552

Becsuklásgátló? Miértis?

Előzmény: ckg471 (88551)
ckg471 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88551

Golyókoszorús forgózsámoly és becsuklásgátló kell az első csuklóba, az előbbit szinte lehetetlen beszerezni, de az utóbbi sem két fillér...

Előzmény: Törölt nick (88550)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88550

Van egy nagyon jó barátom, vett nemrégiben két selejtezett Ikarus 280-as csuklóst. Nos mivel rajong a buszokért, így elhatározta, hogy csinál egy 293-as Ikarus-t, mert ilyen nincsen már sajnos. Elképzelésünk szerint, ha az egyiket csuklósat a 2.ajtó után ketté vágja, akkor a másik csuklós utánfutójáról átszerelt, hegesztett, erősített csukló szerkezettel össze kapcsolva és a megfelelő hosszúságú kormánytengely megépítésével, kivitelezhető lenne a dupla-csuklós busz. Replika lenne ez tény, de minden olyan dokumentumot elfogadnék amiből ki lehet indulni, illetve kapcsolási rajzok a műszerfalhoz stb. Én személyem szerint Karosszéria-lakatos, ő villamossági berendezés és gépjármű elektronika szerelő.
Szerintetek hülyeség lenne, vagy megoldható a megfelelő szereléssel?

BPO-105 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88549

És hogy kötözködjek is: ez azt hiszem, még nem is számít tömegképnek (kevés rajta az ember).

Előzmény: boz-021 (88548)
boz-021 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88548

A szemetet a kukába dobáljuk, ide a fórumra buszfotókat töltünk fel.

Előzmény: Scatty29 (88547)
Scatty29 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88547

siófoki35 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88546

Ma fordul utoljára a 73/76 trolibusz a Garay utcai végállomáson. Holnaptól a Baross téren fordul.

 

Scatty29 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88545

50A villanytelep

2013.11.29

Veszprémbe  2 új credo érkezett ezért a GFX-946  (557)  illetve a CTK-982 (608) selejtezésre került rendszámukat már leszedték.

 

from Veszprém megyei volánok.

Előzmény: BPO-105 (88544)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88544

Akkor vakarom a fejem, mert valaki júliusra mondta a forgalomból kivonását. De szerintem a 2013 az biztos.

Előzmény: csepger,, (88542)
suraki1 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 88543
Igen, orrhűtősnek látszik.

A CTK-hoz: a Borsodos GEW-918 is ilyen még, igaz az vázcserével maradt meg.
Előzmény: Scatty29 (88537)
csepger,, Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88542

Akkor ott valami nem stimmel mert novemberben még ezzel utaztam Almádiba...

Előzmény: BPO-105 (88538)
kristoof Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88541

Keresem a FIS-526-ot. Tudja valaki hol van ez a kocsi? Esetleg egy kontakt a tulajdonos(ok)hoz?

P.stephenson Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88540

Ez szerintem retus.

Előzmény: D 20 (88539)
D 20 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88539

Szóval nem kint lett selejt.
Ilyen messziről szétvágásra visszahozni egy kocsit biztos megérte.

 

Gondolom még kint lettek átfényezve a hátsó ajtajai:
(Oké, linkelni illene, de már hadd ne tudjam honnan van és hogy elérhető-e még.)

 

Előzmény: Grikon1985 (88504)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88538

Nálam tavaly júliustól van leírva...

Előzmény: csepger,, (88518)
Scatty29 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88537

szóval majd igy fog kinézni elölről ha kész mint ez a 260-as pofi?

http://www.autogaleria.hu/autok/ikarus/260-prototype-1971/ikarus_260-prototype-1971_r1.jpg

 

Ugyanaz a széria mint ez a 1969es?

http://retronom.hu/files/images/kepek/82/1969_ikarusz250.preview.jpg

Előzmény: suraki1 (88536)
suraki1 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88536
No igen, a "hosszúablakosok" még messziről keverhetők voltak a 256-osokkal.
Előzmény: Snake-Mojzi (88535)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88535

Igen 250-es. A két tengely közt a 250-esen 4, a 255-256-oson 3 ládatér van. A 255-266 típuspáron (ha nincs megmahinálva) a kerékjárati ív megszakítja a díszlécet.

Előzmény: siófoki35 (88533)
kawirzbácsi Creative Commons License 2014.03.21 0 0 88534

Brandenburg / havel,  Berlin-től 70 km-re..

 

http://www.vbbr.de/startseite/

 

üdv kawirz

Előzmény: siófoki35 (88533)
siófoki35 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 88533

Honnan került haza? Ugye ez egy 250-es? (össze tudom néha téveszteni 256, 255-tel)

Előzmény: Törölt nick (88524)
Scatty29 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 88532

Hatalmas grat akkor 43 éves a Masina.:)

Előzmény: Törölt nick (88524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!