Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88505

Köszi a választ!

 

Facen h találom meg?

Előzmény: Grikon1985 (88503)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88504

Ha a rókavörös/narancssárga (Big Red) kocsira gondolsz króm lökhárítókkal, azt azután hogy hazahozták (pár évvel?) szétvágták.

Előzmény: BPI-145 (88502)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88503

Felújítás alatt, ahogy a tulaj (szokott ide is írni) pénze engedi. Fényképek is szerepeltek már a felújításról, facebook csoportban is.

Előzmény: Törölt nick (88499)
BPI-145 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88502

No és hová tűnt az a dögös vörös 286-os proto? :)

Előzmény: RIKA424 (88461)
Rospe Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88501

Sziasztok !

 

Eladó lenne az alábbi visszapillantó tükör tartó rudak, Ikarus 200-as sorozathoz való. Én Csepelhez szereztem, de mint, kiderült Ikarus. ( Új, nem használt darabok, de a korábbi tárolásból adódóan a festése kopottas. ) Kedvezményesen, sportbaráti áron átadó.

 

 

lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88500

Legutolsó információm szerint szécsényi illetőségű volt a busz. 

Előzmény: VARGA KÁLMÁ N (88498)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88499

Ezzel a busszal mi a helyzet? Elkészült?

 

 

Előzmény: 0225 (53581)
VARGA KÁLMÁ N Creative Commons License 2014.03.16 0 0 88498

ÜDVÖZLÖK MINDENKIT

 

Érd.szeretnék: FIS-077 frsz ú.Piros fehér IK256 busz iránt:HOL VAN,KIÉ, AZ AJTÓ MELLETTI FEHÉR LAPRA MI VAN ÍRVA?

Köszönöm a segítséget !!!

 

 

 

üdv . :
               :: VARGA KÁLMÁN

 

                          Tatabánya

Darth Peter Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88497

Előzmény: Darth Peter (88496)
Darth Peter Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88496

Bár valószínűleg sok fórumtársamnak megvan ez a modell, azért bátorkodok a sajátomról felrakni egy fotót.

lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88495

Szervesen. 

Előzmény: masterboy69 (88493)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88494

Átfutva a témához kapcsolódó cikkeket, három dolog lehetséges:

 

1. Lefotózol egy üres buszt - semmi baj.

2. Lefotózol egy buszt utasokkal és/vagy vezetővel - addig semmi baj, amíg otthon nézegeted a képet, netán zárt körben mutogatod. A fotót egyébként nem vagy köteles kiadni.

3. Publikálod a fotót újságban vagy online (például kiteszed ide a topikba) - ha valaki felismeri magát és nem adott neked engedélyt, na, akkor bajban vagy...

 

Azért az sokat elmond erről khm, nevezzük "törvénynek", hogy a menő ügyvédek máris forró dróton hívogatják a megélhetési celebeket, mert a fotós pereken mostantól szépen lehet kaszálni.

Előzmény: KápCity (88492)
masterboy69 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88493

Egy ember hogy lehet egy tárgynak a része?

Előzmény: KápCity (88492)
KápCity Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88492

Tudtommal az autóbuszok és egyéb közlekedési járművek nem minősülnek magánszemélynek, az őket vezető járművezető pedig bizonyos szemszögből része a járműnek.

Előzmény: RIKA424 (88490)
DJ Szegecs Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88491
Előzmény: RIKA424 (88490)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88490

Változik:

 

Autóbusz fotózási változások, holnaptól:

 

http://index.hu/belfold/2014/03/14/fotozzon_ezentul_aki_mer/

 

BP-16-63 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88489

Annál,nagyobb érték,még 2010-ben fotóztuk az ipar utcában,de csak most értem el oda,hogy feldolgozásra,lenagyításra került.

Előzmény: eltüntember (88484)
Aron_son Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88488

"A turbós motorokban a kipufogórendszerbe iktatják a turbó meghajtó turbináját, ami közvetlenül meghajt egy másik turbinát [...]"

 

A turbina egy kompresszort hajt meg közvetlenül, ami a beszívott levegő nyomását megnövelve vezeti azt be az égéstérbe.

Előzmény: Bzmot332 (88487)
Bzmot332 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 88487

A szívómotorokban az okozza a levegő beáramlását az égéstérbe, hogy amikor a hengerek lefelé, a hengerfejtől távolodva mozognak, akkor ott a hengerben csökken a nyomás, és ez a szívóhatás szívja be a levegőt. A turbós motorokban a kipufogórendszerbe iktatják a turbó meghajtó turbináját, ami közvetlenül meghajt egy másik turbinát, ami viszont a levegőt szívja be a hengerekbe. Ezáltal a turbós motoroknak nagyobb a teljesítménye és jobb a hatásfokuk, tehát kevésbé környezetszennyezőek.

 

A Prága, a ZF és a Voith váltók között elég sok különbség van, kérdés mi alapján nézed ezeket. Műszakilag más például a váltófokozatok száma, de persze ez függ a típustól is (a Prága 2M70-ben ha jól tudom 2 fokozat van, míg egy ZF 4HP-400-ban 4). Változik a beépített retarder, pontosabban intarder típusa, már ha van. A különböző felépítés miatt persze működés közben más is a hangjuk (ha pesti vagy, és meghallgatsz egy ZF-es és egy Voith-os 260-ast, eléggé eltér a hangjuk egymástól, mivel mindkét váltónak más hangja van működés közben).

 

Ha badarságokat írtam, nyugodtan javítsatok ki.

Előzmény: Kropkó_Jancsi =D :D (88486)
Kropkó_Jancsi =D :D Creative Commons License 2014.03.13 0 0 88486

Sziasztok!

Ide is fel szeretném tenni:

valaki össze tudná foglalni nekem, ha szépen megkérem

-a SZUA és az MVG hidak közti különbséget (működés, előny, hátrány), ill. a kishíd és a "nagy" híd közti különbséget,

- a különbséget (működésben) a szívó- és a turbómotorok között,

- valamint a különbségét a Prága, a Voith és a ZF váltók között?

Előre is köszönöm szépen, elég fontos!

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.12 0 0 88485
eltüntember Creative Commons License 2014.03.12 0 0 88484

De remélem, hogy tudod ez a kocsi már rendszám nélkül, Lázi-Ravazd-Győr kijelzőképpel, első ajtó nélkül áll az Ipar utcai telephely ketrecében?

Előzmény: BP-16-63 (88481)
BP-16-63 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 88483

Hálás köszönet.

Előzmény: lobbanórotor (88482)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.12 0 0 88482

TRA395E2RP3HU0002

Előzmény: BP-16-63 (88481)
BP-16-63 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 88481

Sziasztok!

 

Érdekődni szeretnék egy IK 395.52-es Kisalföldes Vinje felöl.

 

Frsz:DYY-542.

 

Köszi a segítséget előre is.

trlpx Creative Commons License 2014.03.12 0 0 88480
f.domino_ Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88479

"Akár meg lehet most is venni aztán eltenni valahol tető alá, aztán majd lesz egyszer valami."

 

Pl szétvágják, mert csak. (Mint ahogy utalt is rá valaki pár hsz-al ezelőtt.)

Előzmény: norbee601 (88448)
f.domino_ Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88478

Ha jól sejtem, a 60-asok mind ilyen hátsóhíddal készültek (mint a 620-as első, 59-es szériája). Később, főjavítás keretében kaptak bolygóműveset. Eszerint volt olyan troli, aminek nem cserélték a hátsó hídját?

Előzmény: Törölt nick (88449)
Abrantes2000 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88477

Az új-zélandi 281-ast a próbafutásokat követően hazahozták és gyári használatú kocsi lett. A későbbi sorsát még nem ismerem (elbontották, ebből lett az indiai demó, vagy esetleg átépítették 280-assá).

 

 

Előzmény: RIKA424 (88461)
T 6 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88476

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!