Ha jól sejtem, a 60-asok mind ilyen hátsóhíddal készültek (mint a 620-as első, 59-es szériája). Később, főjavítás keretében kaptak bolygóműveset. Eszerint volt olyan troli, aminek nem cserélték a hátsó hídját?
Az új-zélandi 281-ast a próbafutásokat követően hazahozták és gyári használatú kocsi lett. A későbbi sorsát még nem ismerem (elbontották, ebből lett az indiai demó, vagy esetleg átépítették 280-assá).
Jóvoltadból ezzel tisztában vagyunk, de ez dr.Papp Lászlóra is vonatkozik? Persze kérdés van-e erre pénz, nem kockáztatja-e egy ilyen húzással az állását, van-e lehetőség a mai helyzetben ilyet megtenni.
De néhány szót megér, legfeljebb annyit mond: NEM.
Te mozogsz ilyen körökben. Esetleg ha felhívnád rá a figyelmét?
--------------
A Volán szakma az 1961-től írott történetének fekete éveit éli most.
A Volánok élén mostanában nemhogy nem szakemberek állnak (ez nem feltétel a jó vezetőnek) hanem pillanat emberkék.
2-3 évre tervező, az autóbuszközlekedésről még minimális ismeretekkel sem rendelkező párt emberek.
Még az átkosban is több mint 80-85% volt a volánok élén a szakmai vezető.
Hirtelen felindulásból csak a tatabányai városi párttitkár volán vezérré kinevezése ugrik be, pedig akkor is volt 24 volán, s 20 év alatt volt vagy 40-60 vezérigazgatójuk.
Ezektől a mostaniaktól azt elvárni, hogy egy Ikarus-601 mondjon nekik valamit, annyi mintha azt várnád el a magyar foci csapattól, hogy három héten belül verje meg Braziliát, Spanyolországot és Németországot.
Te mozogsz ilyen körökben. Esetleg ha felhívnád rá a figyelmét? Valószínűleg kisebb gondja is nagyobb mint Ikarus roncsokat nézegetni a neten, viszont ha kap egy kis segítséget még lehet belőle valami.
Ha már előkerült, a 266.10 az miféle volt? Emlegették, hogy korai, Csepel motoros verzió. Kamu? Mert szétberhelt vázon volt szerencsém ilyen vázszámot látni, megfejtést pedig azóta sem.