Keresés

Részletes keresés

T 6 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88476
kari42 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88475

Sziasztok.Már csak egy busz kellene hozzá!:)

EKM-765 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88474

Köszönöm, ez gyors volt és nagyon jó!

(freemailen nem tudok válaszolni, valami megtámadta a gépem)

Annyit pontosítanék hogy a Kisalföldnek 55-öse van (a legöregebb: http://indafoto.hu/ekm-765/image/19623909-a1ecb9b3/583485

http://indafoto.hu/ekm-765/image/19623869-faa7ecad/583485

http://indafoto.hu/ekm-765/image/19623877-d0def190/583485), 66-osból egy magán van, továbbá egy mostanában VB logóval futó ami állítólag nem a VB állományába tartozik.

http://indafoto.hu/ekm-765/image/19623745-2a05951c/583485

http://indafoto.hu/ekm-765/image/19216943-7417e014/573655

Előzmény: RIKA424 (88473)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88473

email ment

Előzmény: EKM-765 (88472)
EKM-765 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88472

Akkor?

Előzmény: RIKA424 (88471)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88471

Jóvoltadból ezzel tisztában vagyunk, de ez dr.Papp Lászlóra is vonatkozik?

 

-------------

 

Nem.

Határozottan nem.

 

Ő a kevés, de tiszteletre méltó kivétel egyike.

Bár minden mostani volán vezérünk ennyire kedvelné a szakmát mint Ő.

 

Előzmény: EKM-765 (88470)
EKM-765 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88470

Jóvoltadból ezzel tisztában vagyunk, de ez dr.Papp Lászlóra is vonatkozik? Persze kérdés van-e erre pénz, nem kockáztatja-e egy ilyen húzással az állását, van-e lehetőség a mai helyzetben ilyet megtenni.

 

De néhány szót megér, legfeljebb annyit mond: NEM.

Előzmény: RIKA424 (88469)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 88469

Te mozogsz ilyen körökben. Esetleg ha felhívnád rá a figyelmét?

 

--------------

 

A Volán szakma az 1961-től írott történetének fekete éveit éli most.

A Volánok élén mostanában nemhogy nem szakemberek állnak (ez nem feltétel a jó vezetőnek) hanem pillanat emberkék.

 

2-3 évre tervező, az autóbuszközlekedésről még minimális ismeretekkel sem rendelkező párt emberek.

 

Még az átkosban is több mint 80-85% volt a volánok élén a szakmai vezető.

Hirtelen felindulásból csak a tatabányai városi párttitkár volán vezérré kinevezése ugrik be, pedig akkor is volt 24 volán, s 20 év alatt volt vagy 40-60 vezérigazgatójuk.

 

Ezektől a mostaniaktól azt elvárni, hogy egy Ikarus-601 mondjon nekik valamit, annyi mintha azt várnád el a magyar foci csapattól, hogy három héten belül verje meg Braziliát, Spanyolországot és Németországot.

 

 

Előzmény: EKM-765 (88465)
nemeza Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88468

Ez van, ehhez képest elég komoly az irányváltás - szerencsére. Reméljük ez az irány marad :)

Előzmény: EKM-765 (88466)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88467

Az még egy más banda volt.

Előzmény: EKM-765 (88466)
EKM-765 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88466

Elismerésre méltó, de ne felejtsük el hogy nem is túl régen több roncsot összevágtak amelyek típusaik utolsó képviselői voltak.

Előzmény: nemeza (88447)
EKM-765 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88465

Te mozogsz ilyen körökben. Esetleg ha felhívnád rá a figyelmét? Valószínűleg kisebb gondja is nagyobb mint Ikarus roncsokat nézegetni a neten, viszont ha kap egy kis segítséget még lehet belőle valami. 

Előzmény: RIKA424 (88446)
John Howard Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88464

Nem lenne rossz alap egy 3xx felújításához, ha az. ;-)

Szerintem nem valószínű, pont a hátsó egyfokozatú híd miatt.

Előzmény: FAV 20 (88455)
Mwin Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88463

Előzmény: RIKA424 (88461)
ckg471 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88462

Én úgy tudom, hogy később Ausztráliában is járt a kocsi.

Előzmény: RIKA424 (88461)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88461

Igen.

 

Volt még 1 db Új-Zélandi is, amiről (valószínűleg hibásan) úgy tudtam, hogy ott is maradt.

Ez egy bemutató jobb kormányos 280-as volt és Wellingtonban közlekedett.

 

De a könyv szerint oda nem exportáltak, tehát valószínű, hogy valaki onnan, visszavitte (jó drágán) valahová.

De hogy hová?

 

Egy Ikarusos annak idején azt mesélte, hogy a hajós szállítási költség miatt nem érte volna meg elhozni Új-Zélandról.

Úgy látszik mégis megérte valakinek?

 

 

Előzmény: 18-09 (88460)
18-09 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88460

japán????

Előzmény: RIKA424 (88441)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88459

Ne bántsátok az Öreget, csak jót akar és járművekben gyönyörködni.

Előzmény: Törölt nick (88453)
suraki1 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88458

Ha már előkerült, a 266.10 az miféle volt? Emlegették, hogy korai, Csepel motoros verzió. Kamu? Mert szétberhelt vázon volt szerencsém ilyen vázszámot látni, megfejtést pedig azóta sem.

Előzmény: bi-02 (88433)
18-09 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88457

Meglepő, de Isztambulban eltesznek egy 260-ast megőrzésre.

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88456

Előzmény: Oodzsii (88407)
FAV 20 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88455

Vonóhorgos? Kéne a hátuljáról fotó.

Előzmény: Törölt nick (88449)
masterboy69 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88454

Köszönöm szépen az infókat!!

Előzmény: RIKA424 (88441)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88453

Akinek fontos, az ad ennyit érte.  "

 

Ennyit  senki  sem  ad  érte. Irreális az  ára.

 

"  Ha vki megcsinálja, övé lesz az egyetlen működőképes db.  "  

 

És  akkor  mi   van?Nem  kap érte sem tanácsadói  díjat, sem Kossuth-díjat.

 

 

Legújabb  aranyköpésedet   felírjuk a virtuális  kőtáblára a többi  mellé. Bicskával  faragott hfej  töm, ritka fekvő Rába ,... 

Előzmény: RIKA424 (88444)
John Howard Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88452

... hátsóhíd! ;-)

 

Meg a motortér (hiánya)...

Előzmény: Törölt nick (88451)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88451

A  kocsiszekrény  azonos, csak a jobb első  ajtó más.

A  hajtáslánc  ...

Előzmény: John Howard (88450)
John Howard Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88450

Ez nem autóbusz, ez trolibusz...

Előzmény: Törölt nick (88449)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88449

Kicsi  fijjam gyártottál  már  buszt?

 

Szerintem  borzasztó   sok amit  a  németek  kérnek a  hiányos  bódéért.

 

Azért  maradt  még  60-as itthon  pár  darab.

 

€1000 alatt voltak  ezek.

 

 

 

Felhívnám  a figyelmet a megmaradt  ,  ritka , korai egyfokozatú  hátsóhídra!

Előzmény: RIKA424 (88444)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88448

Ez igaz, tényleg le a kalappal amit az utóbbi pár évben tettek e téren.

 

Csak ugye ilyen nem bukkan fel minden héten.

 

Akár meg lehet most is venni aztán eltenni valahol tető alá, aztán majd lesz egyszer valami.

 

De tényleg elismerem ami eredmény van mostanában.

 

A BPO-103-ról is azt hittem rohad még egy darabig aztán konténer, ehelyett lett egy gyönyörűség belőle:)

Előzmény: nemeza (88447)
nemeza Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88447

Szerintem a BKV így is komoly pénzeket/energiát fektet saját nosztalgiáinak rendbetételére és karbantartására. Hogy ontopik maradjak:

180,

260.T1 (600-as troli),

280.T1 (100-as ZIU elektronikás) - folyamatban,

260.00 (06-71 / BPO-103 / BPO-671),

280.49 (BPO-477 szívó motoros, ráncajtós),

415.04 (CKC) - folyamatban

 

Pedig bőven lenne mit a meglévő állomány cseréjére, továbbfejlesztésébe ölni (~ nincs az a pénz, amit ne szívna fel..)

 

Arra szeretnék kilyukadni, hogy szerintem hatalmas dolog, hogy már ennyit is csinál a BKV! Lehet, hogy valamit lehagytam a listáról.

Előzmény: norbee601 (88445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!