Jóvoltadból ezzel tisztában vagyunk, de ez dr.Papp Lászlóra is vonatkozik? Persze kérdés van-e erre pénz, nem kockáztatja-e egy ilyen húzással az állását, van-e lehetőség a mai helyzetben ilyet megtenni.
De néhány szót megér, legfeljebb annyit mond: NEM.
Te mozogsz ilyen körökben. Esetleg ha felhívnád rá a figyelmét?
--------------
A Volán szakma az 1961-től írott történetének fekete éveit éli most.
A Volánok élén mostanában nemhogy nem szakemberek állnak (ez nem feltétel a jó vezetőnek) hanem pillanat emberkék.
2-3 évre tervező, az autóbuszközlekedésről még minimális ismeretekkel sem rendelkező párt emberek.
Még az átkosban is több mint 80-85% volt a volánok élén a szakmai vezető.
Hirtelen felindulásból csak a tatabányai városi párttitkár volán vezérré kinevezése ugrik be, pedig akkor is volt 24 volán, s 20 év alatt volt vagy 40-60 vezérigazgatójuk.
Ezektől a mostaniaktól azt elvárni, hogy egy Ikarus-601 mondjon nekik valamit, annyi mintha azt várnád el a magyar foci csapattól, hogy három héten belül verje meg Braziliát, Spanyolországot és Németországot.
Te mozogsz ilyen körökben. Esetleg ha felhívnád rá a figyelmét? Valószínűleg kisebb gondja is nagyobb mint Ikarus roncsokat nézegetni a neten, viszont ha kap egy kis segítséget még lehet belőle valami.
Ha már előkerült, a 266.10 az miféle volt? Emlegették, hogy korai, Csepel motoros verzió. Kamu? Mert szétberhelt vázon volt szerencsém ilyen vázszámot látni, megfejtést pedig azóta sem.
a BKV ( ha igaz ??) a 100 éves évfordulóra - 1915.03.01-én indult a budapesti autóbuszközlekedés - megcsináltat egy Tr 3,5-t.
Nem várható el tőlük, hogy kettő kocsira is pénzt áldozzanak.
----------------------------
Ik-601 nem közlekedett Budapesten.
Ha a Volán egyesülés valódi központként működne (nem úgy működik) akkor az Ik-601 megmentése az Ő dolguk lenne.
A 24 mostani volán vezérigazgatóból nem tudom van e 1=egy fő, aki átérzi (felfogja), hogy a 601-es gyakorlatilag a saját történelmük indulásának egyik tanúja, résztvevője.
Ik-601 legtovább a 17.számú AKÖV/VOLÁN-nál - ma Vasi Volán - jártak, lévén az 1970-es évek elején a Volán Trösztön belül működött a tipizálás, mint az egyik igen komoly önköltség csökkentő intézkedés.
Ezért az összes Volántól az Ik-30-as kocsikat Szekszárdra kellett leadni, az összes Ik-60/601/602 típusú buszt pedig Szombathelyre.
Szombathelyen dr.Papp László most a vezérigazgató.
Őt az egyik legtehetségesebb Volán vezérnek tartom a un. nagybölény generáció utáni korosztályból.