Keresés

Részletes keresés

18-09 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88460

japán????

Előzmény: RIKA424 (88441)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.08 0 0 88459

Ne bántsátok az Öreget, csak jót akar és járművekben gyönyörködni.

Előzmény: Törölt nick (88453)
suraki1 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88458

Ha már előkerült, a 266.10 az miféle volt? Emlegették, hogy korai, Csepel motoros verzió. Kamu? Mert szétberhelt vázon volt szerencsém ilyen vázszámot látni, megfejtést pedig azóta sem.

Előzmény: bi-02 (88433)
18-09 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88457

Meglepő, de Isztambulban eltesznek egy 260-ast megőrzésre.

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88456

Előzmény: Oodzsii (88407)
FAV 20 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88455

Vonóhorgos? Kéne a hátuljáról fotó.

Előzmény: Törölt nick (88449)
masterboy69 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88454

Köszönöm szépen az infókat!!

Előzmény: RIKA424 (88441)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88453

Akinek fontos, az ad ennyit érte.  "

 

Ennyit  senki  sem  ad  érte. Irreális az  ára.

 

"  Ha vki megcsinálja, övé lesz az egyetlen működőképes db.  "  

 

És  akkor  mi   van?Nem  kap érte sem tanácsadói  díjat, sem Kossuth-díjat.

 

 

Legújabb  aranyköpésedet   felírjuk a virtuális  kőtáblára a többi  mellé. Bicskával  faragott hfej  töm, ritka fekvő Rába ,... 

Előzmény: RIKA424 (88444)
John Howard Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88452

... hátsóhíd! ;-)

 

Meg a motortér (hiánya)...

Előzmény: Törölt nick (88451)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88451

A  kocsiszekrény  azonos, csak a jobb első  ajtó más.

A  hajtáslánc  ...

Előzmény: John Howard (88450)
John Howard Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88450

Ez nem autóbusz, ez trolibusz...

Előzmény: Törölt nick (88449)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88449

Kicsi  fijjam gyártottál  már  buszt?

 

Szerintem  borzasztó   sok amit  a  németek  kérnek a  hiányos  bódéért.

 

Azért  maradt  még  60-as itthon  pár  darab.

 

€1000 alatt voltak  ezek.

 

 

 

Felhívnám  a figyelmet a megmaradt  ,  ritka , korai egyfokozatú  hátsóhídra!

Előzmény: RIKA424 (88444)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88448

Ez igaz, tényleg le a kalappal amit az utóbbi pár évben tettek e téren.

 

Csak ugye ilyen nem bukkan fel minden héten.

 

Akár meg lehet most is venni aztán eltenni valahol tető alá, aztán majd lesz egyszer valami.

 

De tényleg elismerem ami eredmény van mostanában.

 

A BPO-103-ról is azt hittem rohad még egy darabig aztán konténer, ehelyett lett egy gyönyörűség belőle:)

Előzmény: nemeza (88447)
nemeza Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88447

Szerintem a BKV így is komoly pénzeket/energiát fektet saját nosztalgiáinak rendbetételére és karbantartására. Hogy ontopik maradjak:

180,

260.T1 (600-as troli),

280.T1 (100-as ZIU elektronikás) - folyamatban,

260.00 (06-71 / BPO-103 / BPO-671),

280.49 (BPO-477 szívó motoros, ráncajtós),

415.04 (CKC) - folyamatban

 

Pedig bőven lenne mit a meglévő állomány cseréjére, továbbfejlesztésébe ölni (~ nincs az a pénz, amit ne szívna fel..)

 

Arra szeretnék kilyukadni, hogy szerintem hatalmas dolog, hogy már ennyit is csinál a BKV! Lehet, hogy valamit lehagytam a listáról.

Előzmény: norbee601 (88445)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88446

a BKV ( ha igaz ??) a 100 éves évfordulóra  - 1915.03.01-én indult a budapesti autóbuszközlekedés -  megcsináltat egy Tr 3,5-t.

 

Nem várható el tőlük, hogy kettő kocsira is pénzt áldozzanak.

 

----------------------------

 

Ik-601 nem közlekedett Budapesten.

 

Ha a Volán egyesülés valódi központként működne (nem úgy működik) akkor az Ik-601 megmentése az Ő dolguk lenne.

 

A 24 mostani volán vezérigazgatóból nem tudom van e 1=egy fő, aki átérzi (felfogja), hogy a 601-es gyakorlatilag a saját történelmük indulásának egyik tanúja, résztvevője.

 

Ik-601 legtovább a 17.számú AKÖV/VOLÁN-nál -  ma Vasi Volán - jártak, lévén az 1970-es évek elején a Volán Trösztön belül működött a tipizálás, mint az egyik igen komoly önköltség csökkentő intézkedés.

 

Ezért az összes Volántól az Ik-30-as kocsikat Szekszárdra kellett leadni, az összes Ik-60/601/602 típusú buszt pedig Szombathelyre.

 

Szombathelyen dr.Papp László most a vezérigazgató.

Őt az egyik legtehetségesebb Volán vezérnek tartom a un. nagybölény generáció utáni korosztályból.

 

Kérdés, hogy van e néki ilyenre affinitása ?

 

 

Előzmény: norbee601 (88445)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88445

Esetleg a BKV is elgondolkodhatna rajta, talán valahogy jutna rá keret.... Egy darab használt Citaro árából ez is megcsinálható lenne....

Előzmény: RIKA424 (88444)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88444

Ez nem drága egy kicsit?

 

................

 

Nagyon nem.

 

8.7 millió Ft.-

 

Mivel Európában - valószínűleg 2-3 db maradhatott meg a gyártott kb. 850 db 601-ból vagy a kb. 950 db 602-ből, így a 8.7 miilió HUF nem túl sok érte.

 

Akinek fontos, az ad ennyit érte.

Ha vki megcsinálja, övé lesz az egyetlen működőképes db.

 

eddig az 1 db peresztegiről, meg az 1 db észak NDK-s darabról tudtam.

Ez lehet a harmadik, ha nem az előző kettő valamelyike ez is?

 

---------------

 

sőőőt.

Ik-60-ból tudtommal 1 db se maradt meg.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (88443)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88443
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88442

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

 

----------------

 

 

IV.rész, típusonként-3 :

 

Ikarus-350:

 - 7 db Tajvan,

 - 7 db Törökország,

 - 2 db Irán,

 - 1 db Kína,

 

Ikarus-412 :

 - 30 db Taivan.

 

Ikarus EAG-E99:

 - 2 db Hong-kong.

 

Ikarus-551:

 - 297 db Irak.

 

Ikarus-553:

 - 2643 db Irak.

 

Ikarus-554:

 - 470 db Irak.

 

Ikarus-555:

 - 3295 db Irak.

 

Ikarus-577:

 - 1194 db Irak.

 

Plusz ide-oda még mentek 1-2 db os akármilyen Ikarusok.

 

 

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88441

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

 

 

----------------

 

 

 

III.rész, típusonként-2 :

 

Ikarus-247:

 - 41 db Indonézia.

 

Ikarus-250:

 - 5 db Észak-Korea

 - 4 db Kuwait

 

Ikarus.255:

 - 204 db Észak-Korea,

 - 171 db Irak,

 - 10 db Kína.

 

Ikarus-256 :

 - 329 db Kuwait,

 - 1291 db Kína,

 - 35 db Észak-Korea,

 - 33 db Vietnám,

 - 5 db Jordánia.

 

Ikarus -253:

 - 70 db Kuvait.

 

Ikarus-259:

 - 220 db Irak.

 

Ikarus-260:

 - 2018 db Törökország,

 - 802 db Irán,

 - 560 db Tajvan,

 - 191 db Észak-Korea,

 - 100 db Irak,

 - 100 db Szíria,

 - 29 db Kuwait.

 

Ikarus-263:

 - 230 db Kuwait,

 - 20 db Tajvan.

 

Ikarus-266:

 - 1195 db Kína.

 

Ikarus-272:

 - 106 Jordánia

 

Ikarus-280:

 - 911 db Törökország,

 - 489 db Irán,

 - 187 db Kína,

 - 10 db Kazasztán,

 - 7 db Tádzsikisztán,

 - 5 db japán.

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88440

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

----------------

 

II.rész, típusonként-1 :

 

Ikarus-30:

 - 46 db Törökország,

 - 2 db Libanon,

 -1 db Szíria.

 

Ikarus-60/601/602

 - 379 db Kína,

 - 1 db Irán.

 

Ikarus 55:

 - 21 db Kína

 

Ikarus-66:

 - 10 db Kína,

 

 

Ikarus 31:

 - 195 db Kína,

 - 25 db Irak

 

Ikarus-32:

 - 40 db Burma,

 - 20 db Indonézia,

 - 10 db Ceylon,

 -

 

Ikarus-321:

 - 200 db Indonézia,

 - 1 db Pakisztán.

 

Ik-620:

 - 73 db Kína,

 - 42 db Irak,

 - 2 db Törökország

 

Ikarus-630:

 - 5 db Irak,

 

Ikarus - 180 :

 - 50 db Irak,

 - 4 db Mongólia,

 

Ikarus-556:

 - 350 db Iarak.

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88439

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

----------------

 

I.rész, országonként :

 

1./ Brurma 40 db,

2./ Cexlon 10 db,

3./ Dél-Jemen 140 db,

4./ Észak-Korea 435 db,

5./ Hong-Kong 2 db,

6./ Indonézia 261 db,

7./ Irak 9409 db,

8/ Irán 1306 db,

9./ Japán 5 db,

10./ Jemen 11 db,

11./ Jordánia 112 db,

13./ Kazasztán 10 db,

14./ Kína 3253 db,

15./ Kuwait 1060 db,

16./ Malajzia 43 db,

17./ Mongólia 4 db,

18./ Pakisztán 1 db,

19./ Szingapur 2 db,

20./ Szíria 113 db,

21./ Tádzsikisztán 7 db,

22./ Tajvan 617 db,

23./ Thaiföld 50 db,

24./ Törökország 2906 db,

25./ Vietnám 34 db.

 

 

 

Előzmény: masterboy69 (88432)
rigomodell2 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88438

     Csak neked.

Előzmény: dza-243 (88437)
dza-243 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88437

Sziasztok!

Csekkoljátok :Ha tetszenek a képeim és szeretnél még ilyeneket látni like-old az oldalam és folyamatosan töltöm a képeket! https://www.facebook.com/buszvilag

boz-021 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88436

ex FKC-248.

Előzmény: FKU-911 (88430)
M.VIII Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88435

Halihó!

 

Idén lesz Tökölön buszfesztivál?

Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88434

Köszönöm!

Előzmény: bi-02 (88433)
bi-02 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88433

A jellegrajzok alapján a 66.23 inkább városi, a 66.22 meg a falujáró.

A 66.22-ben a duplaháttámlás tipikus "faros" páros ülések voltak és volt tetőcsomagtartója (városközi kivitel)

a 66.23-ban pedig városi ülések (620) voltak, a baloldalon a hátsó dobogóig egysorban, jobb oldalon kettesével. Több állóhely, nincs csomagtartó.

Ugyan úgy, mint a 266.20 és .25.   66.22 --> 266.25; 66.23 --> 266.20

 

Előzmény: Gábrisvitéz (88429)
masterboy69 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88432

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

Előzmény: 18-09 (88424)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88431

Igen, sajnos ma rájöttem, hogy fals infót adtam, az kék. Elnézést mindenkitől.

Viszont tegnap ezt a gépet sikerült közelebbről is megszemlélnem: belül vörös az ablakok között is (erről gondoltam, hogy Program Centrum-eredetű lehet). A második ajtó is nyitható, és az első ajtóhoz tartozik egy vésznyitó is az ablak mellett. A futóműről a tárcsák miatt nem tudok nyilatkozni.

Előzmény: FKU-911 (88430)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!