Törölt nick
2014.03.07
0 0
88453
" Akinek fontos, az ad ennyit érte. "
Ennyit senki sem ad érte. Irreális az ára.
" Ha vki megcsinálja, övé lesz az egyetlen működőképes db. "
És akkor mi van?Nem kap érte sem tanácsadói díjat, sem Kossuth-díjat.
Legújabb aranyköpésedet felírjuk a virtuális kőtáblára a többi mellé. Bicskával faragott hfej töm, ritka fekvő Rába ,...
Előzmény: RIKA424 (88444)
Törölt nick
2014.03.07
0 0
88449
Kicsi fijjam gyártottál már buszt?
Szerintem borzasztó sok amit a németek kérnek a hiányos bódéért.
Azért maradt még 60-as itthon pár darab.
€1000 alatt voltak ezek.
Felhívnám a figyelmet a megmaradt , ritka , korai egyfokozatú hátsóhídra!
Előzmény: RIKA424 (88444)
norbee601
2014.03.07
0 0
88448
Ez igaz, tényleg le a kalappal amit az utóbbi pár évben tettek e téren.
Csak ugye ilyen nem bukkan fel minden héten.
Akár meg lehet most is venni aztán eltenni valahol tető alá, aztán majd lesz egyszer valami.
De tényleg elismerem ami eredmény van mostanában.
A BPO-103-ról is azt hittem rohad még egy darabig aztán konténer, ehelyett lett egy gyönyörűség belőle:)
Előzmény: nemeza (88447)
nemeza
2014.03.07
0 0
88447
Szerintem a BKV így is komoly pénzeket/energiát fektet saját nosztalgiáinak rendbetételére és karbantartására. Hogy ontopik maradjak:
180,
260.T1 (600-as troli),
280.T1 (100-as ZIU elektronikás) - folyamatban,
260.00 (06-71 / BPO-103 / BPO-671),
280.49 (BPO-477 szívó motoros, ráncajtós),
415.04 (CKC) - folyamatban
Pedig bőven lenne mit a meglévő állomány cseréjére, továbbfejlesztésébe ölni (~ nincs az a pénz, amit ne szívna fel..)
Arra szeretnék kilyukadni, hogy szerintem hatalmas dolog, hogy már ennyit is csinál a BKV! Lehet, hogy valamit lehagytam a listáról.
Előzmény: norbee601 (88445)
RIKA424
2014.03.07
0 0
88446
a BKV ( ha igaz ??) a 100 éves évfordulóra - 1915.03.01-én indult a budapesti autóbuszközlekedés - megcsináltat egy Tr 3,5-t.
Nem várható el tőlük, hogy kettő kocsira is pénzt áldozzanak.
----------------------------
Ik-601 nem közlekedett Budapesten.
Ha a Volán egyesülés valódi központként működne (nem úgy működik) akkor az Ik-601 megmentése az Ő dolguk lenne.
A 24 mostani volán vezérigazgatóból nem tudom van e 1=egy fő, aki átérzi (felfogja), hogy a 601-es gyakorlatilag a saját történelmük indulásának egyik tanúja, résztvevője.
Ik-601 legtovább a 17.számú AKÖV/VOLÁN-nál - ma Vasi Volán - jártak, lévén az 1970-es évek elején a Volán Trösztön belül működött a tipizálás, mint az egyik igen komoly önköltség csökkentő intézkedés.
Ezért az összes Volántól az Ik-30-as kocsikat Szekszárdra kellett leadni, az összes Ik-60/601/602 típusú buszt pedig Szombathelyre.
Szombathelyen dr.Papp László most a vezérigazgató.
Őt az egyik legtehetségesebb Volán vezérnek tartom a un. nagybölény generáció utáni korosztályból.
Kérdés, hogy van e néki ilyenre affinitása ?
Előzmény: norbee601 (88445)
RIKA424
2014.03.07
0 0
88444
Ez nem drága egy kicsit?
................
Nagyon nem.
8.7 millió Ft.-
Mivel Európában - valószínűleg 2-3 db maradhatott meg a gyártott kb. 850 db 601-ból vagy a kb. 950 db 602-ből, így a 8.7 miilió HUF nem túl sok érte.
Akinek fontos, az ad ennyit érte.
Ha vki megcsinálja, övé lesz az egyetlen működőképes db.
eddig az 1 db peresztegiről, meg az 1 db észak NDK-s darabról tudtam.
Ez lehet a harmadik, ha nem az előző kettő valamelyike ez is?
---------------
sőőőt.
Ik-60-ból tudtommal 1 db se maradt meg.
Előzmény: Törölt nick (88443)
RIKA424
2014.03.07
0 0
88442
Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?
----------------
IV.rész, típusonként-3 :
Ikarus-350:
- 7 db Tajvan,
- 7 db Törökország,
- 2 db Irán,
- 1 db Kína,
Ikarus-412 :
- 30 db Taivan.
Ikarus EAG-E99:
- 2 db Hong-kong.
Ikarus-551:
- 297 db Irak.
Ikarus-553:
- 2643 db Irak.
Ikarus-554:
- 470 db Irak.
Ikarus-555:
- 3295 db Irak.
Ikarus-577:
- 1194 db Irak.
Plusz ide-oda még mentek 1-2 db os akármilyen Ikarusok.
RIKA424
2014.03.07
0 0
88441
Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?
----------------
III.rész, típusonként-2 :
Ikarus-247:
- 41 db Indonézia.
Ikarus-250:
- 5 db Észak-Korea
- 4 db Kuwait
Ikarus.255:
- 204 db Észak-Korea,
- 171 db Irak,
- 10 db Kína.
Ikarus-256 :
- 329 db Kuwait,
- 1291 db Kína,
- 35 db Észak-Korea,
- 33 db Vietnám,
- 5 db Jordánia.
Ikarus -253:
- 70 db Kuvait.
Ikarus-259:
- 220 db Irak.
Ikarus-260:
- 2018 db Törökország,
- 802 db Irán,
- 560 db Tajvan,
- 191 db Észak-Korea,
- 100 db Irak,
- 100 db Szíria,
- 29 db Kuwait.
Ikarus-263:
- 230 db Kuwait,
- 20 db Tajvan.
Ikarus-266:
- 1195 db Kína.
Ikarus-272:
- 106 Jordánia
Ikarus-280:
- 911 db Törökország,
- 489 db Irán,
- 187 db Kína,
- 10 db Kazasztán,
- 7 db Tádzsikisztán,
- 5 db japán.
RIKA424
2014.03.07
0 0
88440
Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?
----------------
II.rész, típusonként-1 :
Ikarus-30:
- 46 db Törökország,
- 2 db Libanon,
-1 db Szíria.
Ikarus-60/601/602
- 379 db Kína,
- 1 db Irán.
Ikarus 55:
- 21 db Kína
Ikarus-66:
- 10 db Kína,
Ikarus 31:
- 195 db Kína,
- 25 db Irak
Ikarus-32:
- 40 db Burma,
- 20 db Indonézia,
- 10 db Ceylon,
-
Ikarus-321:
- 200 db Indonézia,
- 1 db Pakisztán.
Ik-620:
- 73 db Kína,
- 42 db Irak,
- 2 db Törökország
Ikarus-630:
- 5 db Irak,
Ikarus - 180 :
- 50 db Irak,
- 4 db Mongólia,
Ikarus-556:
- 350 db Iarak.
RIKA424
2014.03.07
0 0
88439
Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?
----------------
I.rész, országonként :
1./ Brurma 40 db,
2./ Cexlon 10 db,
3./ Dél-Jemen 140 db,
4./ Észak-Korea 435 db,
5./ Hong-Kong 2 db,
6./ Indonézia 261 db,
7./ Irak 9409 db,
8/ Irán 1306 db,
9./ Japán 5 db,
10./ Jemen 11 db,
11./ Jordánia 112 db,
13./ Kazasztán 10 db,
14./ Kína 3253 db,
15./ Kuwait 1060 db,
16./ Malajzia 43 db,
17./ Mongólia 4 db,
18./ Pakisztán 1 db,
19./ Szingapur 2 db,
20./ Szíria 113 db,
21./ Tádzsikisztán 7 db,
22./ Tajvan 617 db,
23./ Thaiföld 50 db,
24./ Törökország 2906 db,
25./ Vietnám 34 db.
Előzmény: masterboy69 (88432)
bi-02
2014.03.06
0 0
88433
A jellegrajzok alapján a 66.23 inkább városi, a 66.22 meg a falujáró.
A 66.22-ben a duplaháttámlás tipikus "faros" páros ülések voltak és volt tetőcsomagtartója (városközi kivitel)
a 66.23-ban pedig városi ülések (620) voltak, a baloldalon a hátsó dobogóig egysorban, jobb oldalon kettesével. Több állóhely, nincs csomagtartó.
Ugyan úgy, mint a 266.20 és .25. 66.22 --> 266.25; 66.23 --> 266.20
Előzmény: Gábrisvitéz (88429)
FKU-911
2014.03.06
0 0
88430
A legújabb Sightseeing: MPZ-196 - Tudunk előző énjéről valamit? (A másik topicban megjelentekkel ellentétben ez nem az FKF-554 új rendszámmal)
(A lila matricák alatt piros a fényezése, a teteje fehér, belül is piros a váz.)
Gábrisvitéz
2014.03.06
0 0
88429
Sziasztok!
Tudna nekem valaki felvilágosítással szolgálni arra nézve, hogy mi volt a különbség az IK 66.22 és az IK 66.23 altípusok között? Előre is köszönöm a segítséget!
RIKA424
2014.03.05
0 0
88426
a képen a busz mögött látszik egy nagy épület.
Posta Központi Járműtelep főépülete.
Viszont az nem látszik a képen, hogy a busz jobb hátuljától balra van egy kis épület, mely arról híres, hogy életem első munkahelye volt.
Tisztelőim által gyűjtött pénzből, nemsokára ott állítják fel naaaaagy, bronz, lovasszobromat.
E két épület között soxor állt az említett busz.
S így nem volt túl sportszerű a megfejtésem, lévén láttam eleget ezt a buszt 1 méter közelségből is.
Előzmény: BPO-105 (88421)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!