Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88446

a BKV ( ha igaz ??) a 100 éves évfordulóra  - 1915.03.01-én indult a budapesti autóbuszközlekedés -  megcsináltat egy Tr 3,5-t.

 

Nem várható el tőlük, hogy kettő kocsira is pénzt áldozzanak.

 

----------------------------

 

Ik-601 nem közlekedett Budapesten.

 

Ha a Volán egyesülés valódi központként működne (nem úgy működik) akkor az Ik-601 megmentése az Ő dolguk lenne.

 

A 24 mostani volán vezérigazgatóból nem tudom van e 1=egy fő, aki átérzi (felfogja), hogy a 601-es gyakorlatilag a saját történelmük indulásának egyik tanúja, résztvevője.

 

Ik-601 legtovább a 17.számú AKÖV/VOLÁN-nál -  ma Vasi Volán - jártak, lévén az 1970-es évek elején a Volán Trösztön belül működött a tipizálás, mint az egyik igen komoly önköltség csökkentő intézkedés.

 

Ezért az összes Volántól az Ik-30-as kocsikat Szekszárdra kellett leadni, az összes Ik-60/601/602 típusú buszt pedig Szombathelyre.

 

Szombathelyen dr.Papp László most a vezérigazgató.

Őt az egyik legtehetségesebb Volán vezérnek tartom a un. nagybölény generáció utáni korosztályból.

 

Kérdés, hogy van e néki ilyenre affinitása ?

 

 

Előzmény: norbee601 (88445)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88445

Esetleg a BKV is elgondolkodhatna rajta, talán valahogy jutna rá keret.... Egy darab használt Citaro árából ez is megcsinálható lenne....

Előzmény: RIKA424 (88444)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88444

Ez nem drága egy kicsit?

 

................

 

Nagyon nem.

 

8.7 millió Ft.-

 

Mivel Európában - valószínűleg 2-3 db maradhatott meg a gyártott kb. 850 db 601-ból vagy a kb. 950 db 602-ből, így a 8.7 miilió HUF nem túl sok érte.

 

Akinek fontos, az ad ennyit érte.

Ha vki megcsinálja, övé lesz az egyetlen működőképes db.

 

eddig az 1 db peresztegiről, meg az 1 db észak NDK-s darabról tudtam.

Ez lehet a harmadik, ha nem az előző kettő valamelyike ez is?

 

---------------

 

sőőőt.

Ik-60-ból tudtommal 1 db se maradt meg.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (88443)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88443
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88442

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

 

----------------

 

 

IV.rész, típusonként-3 :

 

Ikarus-350:

 - 7 db Tajvan,

 - 7 db Törökország,

 - 2 db Irán,

 - 1 db Kína,

 

Ikarus-412 :

 - 30 db Taivan.

 

Ikarus EAG-E99:

 - 2 db Hong-kong.

 

Ikarus-551:

 - 297 db Irak.

 

Ikarus-553:

 - 2643 db Irak.

 

Ikarus-554:

 - 470 db Irak.

 

Ikarus-555:

 - 3295 db Irak.

 

Ikarus-577:

 - 1194 db Irak.

 

Plusz ide-oda még mentek 1-2 db os akármilyen Ikarusok.

 

 

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88441

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

 

 

----------------

 

 

 

III.rész, típusonként-2 :

 

Ikarus-247:

 - 41 db Indonézia.

 

Ikarus-250:

 - 5 db Észak-Korea

 - 4 db Kuwait

 

Ikarus.255:

 - 204 db Észak-Korea,

 - 171 db Irak,

 - 10 db Kína.

 

Ikarus-256 :

 - 329 db Kuwait,

 - 1291 db Kína,

 - 35 db Észak-Korea,

 - 33 db Vietnám,

 - 5 db Jordánia.

 

Ikarus -253:

 - 70 db Kuvait.

 

Ikarus-259:

 - 220 db Irak.

 

Ikarus-260:

 - 2018 db Törökország,

 - 802 db Irán,

 - 560 db Tajvan,

 - 191 db Észak-Korea,

 - 100 db Irak,

 - 100 db Szíria,

 - 29 db Kuwait.

 

Ikarus-263:

 - 230 db Kuwait,

 - 20 db Tajvan.

 

Ikarus-266:

 - 1195 db Kína.

 

Ikarus-272:

 - 106 Jordánia

 

Ikarus-280:

 - 911 db Törökország,

 - 489 db Irán,

 - 187 db Kína,

 - 10 db Kazasztán,

 - 7 db Tádzsikisztán,

 - 5 db japán.

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88440

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

----------------

 

II.rész, típusonként-1 :

 

Ikarus-30:

 - 46 db Törökország,

 - 2 db Libanon,

 -1 db Szíria.

 

Ikarus-60/601/602

 - 379 db Kína,

 - 1 db Irán.

 

Ikarus 55:

 - 21 db Kína

 

Ikarus-66:

 - 10 db Kína,

 

 

Ikarus 31:

 - 195 db Kína,

 - 25 db Irak

 

Ikarus-32:

 - 40 db Burma,

 - 20 db Indonézia,

 - 10 db Ceylon,

 -

 

Ikarus-321:

 - 200 db Indonézia,

 - 1 db Pakisztán.

 

Ik-620:

 - 73 db Kína,

 - 42 db Irak,

 - 2 db Törökország

 

Ikarus-630:

 - 5 db Irak,

 

Ikarus - 180 :

 - 50 db Irak,

 - 4 db Mongólia,

 

Ikarus-556:

 - 350 db Iarak.

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88439

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

 

----------------

 

I.rész, országonként :

 

1./ Brurma 40 db,

2./ Cexlon 10 db,

3./ Dél-Jemen 140 db,

4./ Észak-Korea 435 db,

5./ Hong-Kong 2 db,

6./ Indonézia 261 db,

7./ Irak 9409 db,

8/ Irán 1306 db,

9./ Japán 5 db,

10./ Jemen 11 db,

11./ Jordánia 112 db,

13./ Kazasztán 10 db,

14./ Kína 3253 db,

15./ Kuwait 1060 db,

16./ Malajzia 43 db,

17./ Mongólia 4 db,

18./ Pakisztán 1 db,

19./ Szingapur 2 db,

20./ Szíria 113 db,

21./ Tádzsikisztán 7 db,

22./ Tajvan 617 db,

23./ Thaiföld 50 db,

24./ Törökország 2906 db,

25./ Vietnám 34 db.

 

 

 

Előzmény: masterboy69 (88432)
rigomodell2 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88438

     Csak neked.

Előzmény: dza-243 (88437)
dza-243 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88437

Sziasztok!

Csekkoljátok :Ha tetszenek a képeim és szeretnél még ilyeneket látni like-old az oldalam és folyamatosan töltöm a képeket! https://www.facebook.com/buszvilag

boz-021 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88436

ex FKC-248.

Előzmény: FKU-911 (88430)
M.VIII Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88435

Halihó!

 

Idén lesz Tökölön buszfesztivál?

Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88434

Köszönöm!

Előzmény: bi-02 (88433)
bi-02 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88433

A jellegrajzok alapján a 66.23 inkább városi, a 66.22 meg a falujáró.

A 66.22-ben a duplaháttámlás tipikus "faros" páros ülések voltak és volt tetőcsomagtartója (városközi kivitel)

a 66.23-ban pedig városi ülések (620) voltak, a baloldalon a hátsó dobogóig egysorban, jobb oldalon kettesével. Több állóhely, nincs csomagtartó.

Ugyan úgy, mint a 266.20 és .25.   66.22 --> 266.25; 66.23 --> 266.20

 

Előzmény: Gábrisvitéz (88429)
masterboy69 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88432

Ázsiába milyen típusú Ikarus és hány darabot adtak el?

Előzmény: 18-09 (88424)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88431

Igen, sajnos ma rájöttem, hogy fals infót adtam, az kék. Elnézést mindenkitől.

Viszont tegnap ezt a gépet sikerült közelebbről is megszemlélnem: belül vörös az ablakok között is (erről gondoltam, hogy Program Centrum-eredetű lehet). A második ajtó is nyitható, és az első ajtóhoz tartozik egy vésznyitó is az ablak mellett. A futóműről a tárcsák miatt nem tudok nyilatkozni.

Előzmény: FKU-911 (88430)
FKU-911 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88430

A legújabb Sightseeing: MPZ-196 - Tudunk előző énjéről valamit?   (A másik topicban megjelentekkel ellentétben ez nem az FKF-554 új rendszámmal)

 

 

(A lila matricák alatt piros a fényezése, a teteje fehér, belül is piros a váz.) 

 

Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.03.06 0 0 88429

Sziasztok!

 

Tudna nekem valaki felvilágosítással szolgálni arra nézve, hogy mi volt a különbség az IK 66.22 és az IK 66.23 altípusok között? Előre is köszönöm a segítséget!

Rospe Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88428

Szia !

 

Így könnyű, ez komoly hazai pályát jelent. :-)

Előzmény: RIKA424 (88426)
Rospe Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88427

Sziasztok !

 

Most 2 buszt hoztam ( inkább csak 1 "egész" 1/6-odot ) nektek az apróhirdetési portálról:

 

Ez lenne az "egész" :

 

 

http://aprod.hu/hirdetes/ikarus-55-ID1Tz7W.html#9323ab35d0

 

Ez pedig az " 1/6-od " :

 

 

http://aprod.hu/hirdetes/ikarus-amg-busz-ID1NKCw.html#e3a2148f16

 

 

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88426

a képen a busz mögött látszik egy nagy épület.

Posta Központi Járműtelep főépülete.

 

Viszont az nem látszik a képen, hogy a busz jobb hátuljától balra van egy kis épület, mely arról híres, hogy életem első munkahelye volt.

 

Tisztelőim által gyűjtött pénzből, nemsokára ott állítják fel naaaaagy, bronz, lovasszobromat.

 

E két épület között soxor állt az említett busz.

S így nem volt túl sportszerű a megfejtésem, lévén láttam eleget ezt a buszt 1 méter közelségből is.

 

 

Előzmény: BPO-105 (88421)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88425

Kérem tedd be a VK topicba .

Is.

 

Köszönöm.

Előzmény: 18-09 (88424)
18-09 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88424

Tudom, ez az egész a kutyát nem érdekli, mert nem BKV-s, vagy Volános történés... nem számít, hogy a tavalyi év folyamán tucatnyi olyan határainkon túli városból tűntek el, ahol vagy ideiglenesen, vagy hosszú évtizedekig igen meghatározó képe volt az utcának.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UxSgEL5O6d0

 

Azért jó látni, hogy a tajvani "kollégák" elbúcsúztatták a 412-eseket.

Cpt.Dave Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88423

Amúgy OT53-00-as friss rendszámmal már lehet fotózni 1 ajtós 66-ost. :)

IK55 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88422

Igen  65-ben készült Egyiptomnak ilyen kivitel.

Előzmény: bi-02 (88418)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88421

Erre én is gyanakodtam, mert nem látszik olyan jól a felirat. Pont ezért nem is mertem állást foglalni.

Mellesleg ahogy néztem, nagyjából azonos kivitel lehet a kék 66-ossal.

Előzmény: RIKA424 (88420)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88420

Szerintem a felirat lehet csalóka. Én egy exportból itt maradt 66-osra tenném a voksomat.

 

--------------------

 

Nyert.

 

Az volt.

 

 

P.stephenson Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88419

Csatlakozom! És akkor még nem is beszéltünk az "ilyen váltó van benne: 31-es, olyan váltó van benne: 311-es" kérdéskörről, ami alapján kívülről lehetetlen megállapítani a pontos típust.

Előzmény: BPO-105 (88417)
bi-02 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88418

Szerintem a felirat lehet csalóka. Én egy exportból itt maradt 66-osra tenném a voksomat.

Egyiptomnak készültek ilyen kivitelű buszok vagy azzal a szériával párhuzamosan készült darab lehet.

Előzmény: Oodzsii (88407)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88417

Látszik, mert az van ráírva :)

 

Na ez az, amit gyűlölök a korai típusokban. Amikor nagyjából ugyanolyan műszaki jellemzőkel bíró gépeket külön számoztak. Két széles ajtó van rajta? Akkor 620-as, egyébként meg 630-as. A 60-601-602-ről már nem is beszélve.

Ennyi erővel a 260-as különböző kiviteleinek listáját legalább 5-6 típus alkotná.

Előzmény: Oodzsii (88414)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!