a BKV ( ha igaz ??) a 100 éves évfordulóra - 1915.03.01-én indult a budapesti autóbuszközlekedés - megcsináltat egy Tr 3,5-t.
Nem várható el tőlük, hogy kettő kocsira is pénzt áldozzanak.
----------------------------
Ik-601 nem közlekedett Budapesten.
Ha a Volán egyesülés valódi központként működne (nem úgy működik) akkor az Ik-601 megmentése az Ő dolguk lenne.
A 24 mostani volán vezérigazgatóból nem tudom van e 1=egy fő, aki átérzi (felfogja), hogy a 601-es gyakorlatilag a saját történelmük indulásának egyik tanúja, résztvevője.
Ik-601 legtovább a 17.számú AKÖV/VOLÁN-nál - ma Vasi Volán - jártak, lévén az 1970-es évek elején a Volán Trösztön belül működött a tipizálás, mint az egyik igen komoly önköltség csökkentő intézkedés.
Ezért az összes Volántól az Ik-30-as kocsikat Szekszárdra kellett leadni, az összes Ik-60/601/602 típusú buszt pedig Szombathelyre.
Szombathelyen dr.Papp László most a vezérigazgató.
Őt az egyik legtehetségesebb Volán vezérnek tartom a un. nagybölény generáció utáni korosztályból.
Csekkoljátok :Ha tetszenek a képeim és szeretnél még ilyeneket látni like-old az oldalam és folyamatosan töltöm a képeket! https://www.facebook.com/buszvilag
Igen, sajnos ma rájöttem, hogy fals infót adtam, az kék. Elnézést mindenkitől.
Viszont tegnap ezt a gépet sikerült közelebbről is megszemlélnem: belül vörös az ablakok között is (erről gondoltam, hogy Program Centrum-eredetű lehet). A második ajtó is nyitható, és az első ajtóhoz tartozik egy vésznyitó is az ablak mellett. A futóműről a tárcsák miatt nem tudok nyilatkozni.
Tudna nekem valaki felvilágosítással szolgálni arra nézve, hogy mi volt a különbség az IK 66.22 és az IK 66.23 altípusok között? Előre is köszönöm a segítséget!
Tudom, ez az egész a kutyát nem érdekli, mert nem BKV-s, vagy Volános történés... nem számít, hogy a tavalyi év folyamán tucatnyi olyan határainkon túli városból tűntek el, ahol vagy ideiglenesen, vagy hosszú évtizedekig igen meghatározó képe volt az utcának.
Csatlakozom! És akkor még nem is beszéltünk az "ilyen váltó van benne: 31-es, olyan váltó van benne: 311-es" kérdéskörről, ami alapján kívülről lehetetlen megállapítani a pontos típust.
Na ez az, amit gyűlölök a korai típusokban. Amikor nagyjából ugyanolyan műszaki jellemzőkel bíró gépeket külön számoztak. Két széles ajtó van rajta? Akkor 620-as, egyébként meg 630-as. A 60-601-602-ről már nem is beszélve.
Ennyi erővel a 260-as különböző kiviteleinek listáját legalább 5-6 típus alkotná.