Keresés

Részletes keresés

Rospe Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88428

Szia !

 

Így könnyű, ez komoly hazai pályát jelent. :-)

Előzmény: RIKA424 (88426)
Rospe Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88427

Sziasztok !

 

Most 2 buszt hoztam ( inkább csak 1 "egész" 1/6-odot ) nektek az apróhirdetési portálról:

 

Ez lenne az "egész" :

 

 

http://aprod.hu/hirdetes/ikarus-55-ID1Tz7W.html#9323ab35d0

 

Ez pedig az " 1/6-od " :

 

 

http://aprod.hu/hirdetes/ikarus-amg-busz-ID1NKCw.html#e3a2148f16

 

 

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88426

a képen a busz mögött látszik egy nagy épület.

Posta Központi Járműtelep főépülete.

 

Viszont az nem látszik a képen, hogy a busz jobb hátuljától balra van egy kis épület, mely arról híres, hogy életem első munkahelye volt.

 

Tisztelőim által gyűjtött pénzből, nemsokára ott állítják fel naaaaagy, bronz, lovasszobromat.

 

E két épület között soxor állt az említett busz.

S így nem volt túl sportszerű a megfejtésem, lévén láttam eleget ezt a buszt 1 méter közelségből is.

 

 

Előzmény: BPO-105 (88421)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88425

Kérem tedd be a VK topicba .

Is.

 

Köszönöm.

Előzmény: 18-09 (88424)
18-09 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 88424

Tudom, ez az egész a kutyát nem érdekli, mert nem BKV-s, vagy Volános történés... nem számít, hogy a tavalyi év folyamán tucatnyi olyan határainkon túli városból tűntek el, ahol vagy ideiglenesen, vagy hosszú évtizedekig igen meghatározó képe volt az utcának.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UxSgEL5O6d0

 

Azért jó látni, hogy a tajvani "kollégák" elbúcsúztatták a 412-eseket.

Cpt.Dave Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88423

Amúgy OT53-00-as friss rendszámmal már lehet fotózni 1 ajtós 66-ost. :)

IK55 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88422

Igen  65-ben készült Egyiptomnak ilyen kivitel.

Előzmény: bi-02 (88418)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88421

Erre én is gyanakodtam, mert nem látszik olyan jól a felirat. Pont ezért nem is mertem állást foglalni.

Mellesleg ahogy néztem, nagyjából azonos kivitel lehet a kék 66-ossal.

Előzmény: RIKA424 (88420)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88420

Szerintem a felirat lehet csalóka. Én egy exportból itt maradt 66-osra tenném a voksomat.

 

--------------------

 

Nyert.

 

Az volt.

 

 

P.stephenson Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88419

Csatlakozom! És akkor még nem is beszéltünk az "ilyen váltó van benne: 31-es, olyan váltó van benne: 311-es" kérdéskörről, ami alapján kívülről lehetetlen megállapítani a pontos típust.

Előzmény: BPO-105 (88417)
bi-02 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88418

Szerintem a felirat lehet csalóka. Én egy exportból itt maradt 66-osra tenném a voksomat.

Egyiptomnak készültek ilyen kivitelű buszok vagy azzal a szériával párhuzamosan készült darab lehet.

Előzmény: Oodzsii (88407)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88417

Látszik, mert az van ráírva :)

 

Na ez az, amit gyűlölök a korai típusokban. Amikor nagyjából ugyanolyan műszaki jellemzőkel bíró gépeket külön számoztak. Két széles ajtó van rajta? Akkor 620-as, egyébként meg 630-as. A 60-601-602-ről már nem is beszélve.

Ennyi erővel a 260-as különböző kiviteleinek listáját legalább 5-6 típus alkotná.

Előzmény: Oodzsii (88414)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88416

A dobogóra helyezett távolsági ülésekről. Szerintem, de nem vagyok nagy öregikarus-mágus.

Előzmény: Oodzsii (88414)
Oodzsii Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88415

Ebben érzek némi anakronizmust :)

Előzmény: Törölt nick (88413)
Oodzsii Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88414

Látszik, mert az van ráírva :)

Na de miből látszik még?

Előzmény: P.stephenson (88409)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88413

..hát igen, túl hamar kattintottam az "elküldöm" gombra.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (88412)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88412

Pár Pannonos kép Mohács és környékéről! 

 

 

 

 

Rospe Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88411

Szia !

 

Biztos, hogy téves jelölés, mert ez az autó sem 420-as Csepel, hanem 350-es, ráadásul duplafülkés !

 

Előzmény: Oodzsii (88407)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88410

A homlokfal és a szélvédő sem 55-ös hanem 66-os.

Előzmény: P.stephenson (88409)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88409

A rövidítés feloldása: Így Kérte a Megrendelő. A ráncajtót leszámítva látszik, hogy ez egy 55-ös, csak 66-os ajtókkal.

Előzmény: P.stephenson (88408)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88408

IKM :-)

Előzmény: Oodzsii (88407)
Oodzsii Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88407

Ez téves megjelölés vagy tényleg 55? Utóbbi esetben hogyhogy?

Előzmény: Rospe (88377)
Aron_son Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88406

CZE-505 --> MHZ-543

mateo28 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88405

Valaki nem tudja hogy az LPZ-145 nek mi történt anno a bal hátuljával mert a tetön hátul van egy folt amit lehet látni.......... Sajnos csak eböl a szögböl van kép..

mateo28 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88404

Valaki nem tudja hogy az LPZ-145 nek mi történt anno a bal hátuljával mert a tetön hátul van egy folt amit lehet látni.......... Sajnos csak ebböl a szögböl van kép..

Votom Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88403

Ikarus 556 modellben:

Mwin Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88402

Szerintem ne spórolj az újjal....a levegőszűrő -bár sokan nem gondolnak bele - a motor egyik legfontosabb alkatrésze. A szűrési teljesítménytől függ, hogy mennyi kopást okozó részecske kerül a motorba, és nagyon nem mindegy, hogy min keresztül.

A kifújás csak a beülepedett port és koszt távolítja el, a papírbetét azonban öregszik, szintúgy a ragasztóanyag, amivel össze van fogatva. Akkor szép a történet, amikor szétszakad, és aztán a darabjait a szívószelep alól, meg a dugattyúból szeded össze -és akkor még örülhetsz, hogy nem csinált nagyobb cirkuszt. Tavaly volt egy ilyen tapasztalatom, akkor egy off DAF teherautó kajálta be a ki tudja mikor cserélt szűrőt. Az egy kétmilliós mutatvány lett..

 

 

 

Előzmény: GARAZSMENET (88399)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88401

Az a baj, hogy most már semmi sincs.

 

Annak idején volt pár honlap (köztük az általad említett jóféle távolság is), amikben tényleg megbízhatott az ember. Aztán a készítők kénytelenek voltak egyéb okokból elhanyagolni, az utolsó koporsószög pedig az ingyenes honlapok tömeges megszűnése volt. Most az ember a webarchívumból próbálja meg összekaparni, ha kell neki valami onnan, azokból az időkből - már ha emlékszik még ezekre a címekre.

 

Ritka az az emberféle, aki manapság megengedhetné magának időben, és talán pénzben is, hogy jó részletes és friss honlapot vezessen e témában, addig meg röpködnek a félinfók mindenfelé (sejtés -> meg nem erősített információ -> eskü alatt vallja, hogy az úgy van).

 

Egy lehetséges verzió lehetne egy közös szerkesztésű honlap, egy nagyobb csapattal, ahol talán mindig van ideje valakinek éppen. De mint tudjuk, és látjuk, ezerféle buktatója volna ennek is, előbb-utóbb csak besülne.

 

tl;dr beszoptuk.

Előzmény: lobbanórotor (88395)
torqmatic Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88400

A phototrans mondjuk elég jó kiindulási alap, szerintem.

Előzmény: lobbanórotor (88395)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88399

Levegőszűrőt milyen időközönként célszerű cserélni 200-asokon? Elég, ha kifújom sűrített levegővel?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!