Keresés

Részletes keresés

mateo28 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88404

Valaki nem tudja hogy az LPZ-145 nek mi történt anno a bal hátuljával mert a tetön hátul van egy folt amit lehet látni.......... Sajnos csak ebböl a szögböl van kép..

Votom Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88403

Ikarus 556 modellben:

Mwin Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88402

Szerintem ne spórolj az újjal....a levegőszűrő -bár sokan nem gondolnak bele - a motor egyik legfontosabb alkatrésze. A szűrési teljesítménytől függ, hogy mennyi kopást okozó részecske kerül a motorba, és nagyon nem mindegy, hogy min keresztül.

A kifújás csak a beülepedett port és koszt távolítja el, a papírbetét azonban öregszik, szintúgy a ragasztóanyag, amivel össze van fogatva. Akkor szép a történet, amikor szétszakad, és aztán a darabjait a szívószelep alól, meg a dugattyúból szeded össze -és akkor még örülhetsz, hogy nem csinált nagyobb cirkuszt. Tavaly volt egy ilyen tapasztalatom, akkor egy off DAF teherautó kajálta be a ki tudja mikor cserélt szűrőt. Az egy kétmilliós mutatvány lett..

 

 

 

Előzmény: GARAZSMENET (88399)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88401

Az a baj, hogy most már semmi sincs.

 

Annak idején volt pár honlap (köztük az általad említett jóféle távolság is), amikben tényleg megbízhatott az ember. Aztán a készítők kénytelenek voltak egyéb okokból elhanyagolni, az utolsó koporsószög pedig az ingyenes honlapok tömeges megszűnése volt. Most az ember a webarchívumból próbálja meg összekaparni, ha kell neki valami onnan, azokból az időkből - már ha emlékszik még ezekre a címekre.

 

Ritka az az emberféle, aki manapság megengedhetné magának időben, és talán pénzben is, hogy jó részletes és friss honlapot vezessen e témában, addig meg röpködnek a félinfók mindenfelé (sejtés -> meg nem erősített információ -> eskü alatt vallja, hogy az úgy van).

 

Egy lehetséges verzió lehetne egy közös szerkesztésű honlap, egy nagyobb csapattal, ahol talán mindig van ideje valakinek éppen. De mint tudjuk, és látjuk, ezerféle buktatója volna ennek is, előbb-utóbb csak besülne.

 

tl;dr beszoptuk.

Előzmény: lobbanórotor (88395)
torqmatic Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88400

A phototrans mondjuk elég jó kiindulási alap, szerintem.

Előzmény: lobbanórotor (88395)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88399

Levegőszűrőt milyen időközönként célszerű cserélni 200-asokon? Elég, ha kifújom sűrített levegővel?

FKU-911 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88398

2004/12-es évjárat

 

Van még 3 2003/03-as és 2 2006/11-es évjáratú.

Előzmény: RIKA424 (88391)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88397

Évekig a volánnál rohadt a selejtezése után is, de nem engedték szétvágni. 

Előzmény: norbee601 (88396)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88396
De feldarabolva nem lett a 436 ugye? Hogy nincs forgalomban az egy dolog.
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88395

Van, akinek még ez se tűnt fel. 

Az a baj, hogy nincs egy olyan honlap, mint régen a Távolság, ahol tételesen, hírszerűen le lennének írva, hogy mi minden történt/történik a volánok táján és e tekintetben referenciaként is szolgálhatna. Nem is azt mondom, hogy egész állománylisták legyenek fent, csak annyit, hogy felesleges kérdezősködés helyett inkább ott lyukadjon ki az ember, ha nem biztos egy-egy illusztrisabb jármű utóéletében. 

Előzmény: BPO-105 (88394)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88394

egyesek fejében még a 436-os is forgalomban van

 

Pedig az elég nagy hírverést kapott, amikor leselejtezték, sőt pár fémtolvajbarát telepes kép miatt még egy kisebb csörte is volt a kapcsán pár éve.

Előzmény: lobbanórotor (88383)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88393

Ez kis híján 10 évig, de nem is ez volt az első. 

Előzmény: RIKA424 (88391)
CLY-802 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88392
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88391

Hány évig járt ott ?

 

 

Előzmény: FKU-911 (88390)
FKU-911 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88390

A prágai közlekedési múzeum új lakója:

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88389

A videó alatt is szerepel, hogy ZIU-9 trolin készült.

Előzmény: chabie (88388)
chabie Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88388

https://www.youtube.com/watch?v=JTYDG7dLusY   Ez a troli lehet Ikarus?

Balázs1 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88387

Nagyon köszönöm. Legyen a középső, nálam is 0209 a vége, igen. :)

 

FKC-654 megvan még Sárbogárdon, a BSN-843 pedig továbbra is körmendi és aktív, a rendőrség udvarán áll.

 

A BSN-862-t adhatták még el, olyan adatokkal nem létezik busz, már ha az a rendőröké volt.

 

A műholdkép szerint a BFA-282 még mindig a KR udvarán áll, az pedig már csak simán nincs forgalomban.

Előzmény: lobbanórotor (88385)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88386

Simán, a múlt héten is láttam.

Előzmény: lobbanórotor (88373)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88385

Nos, igen: hiba volt, amikor ezt feltételeztem. :) 

De nézzük tényszerűen, hiszen hónap eleje van, és még tudok keresni. :) 

 

A legendárium szerint vannak ilyenek: 

BSN-813 > FKC-248 > ezt le se keresőzöm, rendszeresen látom Gödöllőn :) (0210) 

BSN-814 > FKC-654 > forgalomban van (0211) 

BSN-815 > FKB-779 > a keresésnek nincs eredménye (0209) 

BSN-846 > FKB-330 > ezt se keresőzöm, nem játszik (0099) 

BSN-847 > FKC-110 > MBZ-133 > ezt se, ez sem játszik (0100) 

 

Egyezzünk ki szerintem a középsőben, főleg, ha nálad is 0209 a VIN vége. :) 

És akkor random jelleggel még továbbiak: 

 

Rendszám: bsn-811
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 E
Szin: KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

 

Rendszám: bsn-812
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 E
Szin: KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

 

Rendszám: bsn-843
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50
Szin: ÉLÉNKPIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: bsn-845
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50
Szin: ÉLÉNKPIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

A 842-t és a 844-et meg se néztem, azokat láttam forgalomban az utóbbi években és csodálkoztam volna az eladásukon. Bár ha a KTI Hulladékot nézem, nemcsak a 843 (volt?) körmendi, de a 842 és a 812 is. Jóféle flotta lehetett ott a Határőrségnél. 

Előzmény: Balázs1 (88384)
Balázs1 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88384

LJZ-883 kapcsán keresgéltem, és bár jó régi, de erre reagálnék:

 

"Az biztos, hogy 1994-es a busz, de az első rendszámát még a sofőrje se tudta, amikor beszéltem vele a nyáron Küngösön. 

Az első és a mostani között egyébként FKB-330 is volt."

 

Ez biztos? FKB-330 az Alföldi Zoltán busza, és még 2013-ban is fotóztam Dombóváron, amikor már bőven lőttem az LJZ-t is Csajágon. Azonos lenne a két busz gyári táblája? LJZ-883-ét ismerem, az mondjuk nem passzol a BSN-84x-ek közé, inkább a BSN-81x-ek közé, ha választani kell. Az FKB-330 tábláját sajnos még nem láttam.

Előzmény: LMB-706 (81765)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88383

Akkor világosítsuk is fel a topiktársat: 

CLU-227 2001 óta selejt, aztán szétvágták és az egyik felét eladták tyúkólnak. 

CTH-083 2009-es selejt és szintén vágva lett. 

 

Annyira tetszik, hogy mindenki osztja az észt Salgótarjánról meg a prototípusokról, aztán a valóság még csak nem is különösebben érdekel senkit és egyesek fejében még a 436-os is forgalomban van, mint ahogy azt nemrég tapasztaltam egy topikban. 

Előzmény: BPO-105 (88382)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88382

CLU-ra azért fogadnék egy sörben.

Előzmény: Oleever07 (88380)
Oleever07 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88381

néha-néha be szokott ugrani helyette az FKC-887, de általában a 415-ös szokott dolgozni.

Előzmény: lobbanórotor (88379)
Oleever07 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88380

valaki nagyon rossz infókat adhatott Neked, mivel a BKV-s 411-esen és a 436-oson kívül mindegyik nógrádi prototípus közlekedik, még a DUA is...

Előzmény: Törölt nick (88372)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88379

Jó, azt tudtam, hogy hova jár, de azt nem, hogy még mindig. 

Előzmény: Oleever07 (88378)
Oleever07 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88378

pedig az Ecseri úti metrómegálló és a Táblás köz között szinte mindennapos látvány. :-)

Előzmény: lobbanórotor (88373)
Rospe Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88377

Sziasztok !

 

Most találtam ezt az oldalt a járművekkel:

 

Pl. Ikarus 630 mozgóposta - a belső kialakításáról is vannak képek...

 

 

http://www.postamuzeum.hu/hu/targyak/kategoria/14/tipizalt-postai-jarmuvek-1968

 

BPO-105 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88376

Ó.

Megkérdezhetem, hogy pontosan hol szokott megállni?

Előzmény: Törölt nick (88372)
Rol2142 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 88375

 Már jó ideje nincs MAN, helyette szerencsére JLZ-332 :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!