Nos, igen: hiba volt, amikor ezt feltételeztem. :)
De nézzük tényszerűen, hiszen hónap eleje van, és még tudok keresni. :)
A legendárium szerint vannak ilyenek:
BSN-813 > FKC-248 > ezt le se keresőzöm, rendszeresen látom Gödöllőn :) (0210)
BSN-814 > FKC-654 > forgalomban van (0211)
BSN-815 > FKB-779 > a keresésnek nincs eredménye (0209)
BSN-846 > FKB-330 > ezt se keresőzöm, nem játszik (0099)
BSN-847 > FKC-110 > MBZ-133 > ezt se, ez sem játszik (0100)
Egyezzünk ki szerintem a középsőben, főleg, ha nálad is 0209 a VIN vége. :)
És akkor random jelleggel még továbbiak:
Rendszám: bsn-811 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 E Szin: KÖZÉPPIROS A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: bsn-812 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 E Szin: KÖZÉPPIROS A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: bsn-843 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 Szin: ÉLÉNKPIROS A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: bsn-845 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 Szin: ÉLÉNKPIROS A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
A 842-t és a 844-et meg se néztem, azokat láttam forgalomban az utóbbi években és csodálkoztam volna az eladásukon. Bár ha a KTI Hulladékot nézem, nemcsak a 843 (volt?) körmendi, de a 842 és a 812 is. Jóféle flotta lehetett ott a Határőrségnél.
LJZ-883 kapcsán keresgéltem, és bár jó régi, de erre reagálnék:
"Az biztos, hogy 1994-es a busz, de az első rendszámát még a sofőrje se tudta, amikor beszéltem vele a nyáron Küngösön.
Az első és a mostani között egyébként FKB-330 is volt."
Ez biztos? FKB-330 az Alföldi Zoltán busza, és még 2013-ban is fotóztam Dombóváron, amikor már bőven lőttem az LJZ-t is Csajágon. Azonos lenne a két busz gyári táblája? LJZ-883-ét ismerem, az mondjuk nem passzol a BSN-84x-ek közé, inkább a BSN-81x-ek közé, ha választani kell. Az FKB-330 tábláját sajnos még nem láttam.
CLU-227 2001 óta selejt, aztán szétvágták és az egyik felét eladták tyúkólnak.
CTH-083 2009-es selejt és szintén vágva lett.
Annyira tetszik, hogy mindenki osztja az észt Salgótarjánról meg a prototípusokról, aztán a valóság még csak nem is különösebben érdekel senkit és egyesek fejében még a 436-os is forgalomban van, mint ahogy azt nemrég tapasztaltam egy topikban.
Én ekkor láttam utoljára, illetve még pár hétre rá ugyanott, de nem járt vagy ilyesmi. Azóta passz. Mivel sok 266-ost, néhány 260-ast 211-est is kipofozgatott korábban, amik utána eltűntek a ködben, azt gyanítom, hogy keleti szomszédunk felé távozhattak, mint frissvizsgás, frankó buszok.
Nem kereskedésben volt, hanem egy maszeknál. Kipofozgatta, de hogy (a korábbi más, pl. ex-Nógrádos kocsikkal együtt) hová került, nem tudni. Lehet, hogy én fotóztam utoljára, még 2009 márciusában. Akkorról egy publikus kép:
Igen, mi is tegnapelőtt kaptunk értesítőt, hogy meg lehet rendelni 990FT-ért.:) + az értesítőn rajta volt pár kép a közelgő modellekről is, amik között van Ikarus 55-ös, 260-as, 556-os és 630-as is.:)
Csak azért, mert pont a napokban kaptam egy levelet, hogy van egy teljesen ugyanilyen eladó Rába Speciál kasztni. Először azt hittem ugyanaz, mivel mindkettő ezüst, de jobban megnézve két különböző bódéról van szó, annyi, hogy ennek nincs meg az alváza.
A kettőből simán lehetne építeni egyet, nem érdekli az emberedet? :-)
A Rába Speciálokon a szélvédőket szellőztetéshez nyitni lehetett, az alját kifelé buktatni. Ehhez volt egy kerek forgatógomb az ablak alatt, ami egy rúddal nyitotta két helyen a szélvédőt. Úgy emlékszem később a Csepeleken is ilyen volt. (a nagybátyámnak volt egy Rába Speciál roncsa a telkén, amit hétvégi háznak használt. Kb. ugyanilyen állapotban. Sokat játszottunk benne gyerekkoromban..)