Keresés

Részletes keresés

CLY-802 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 88307
Alien Angel Creative Commons License 2014.02.20 0 0 88306

Elnézést, hogy csak úgy beleszólok, de úgy pontosítanám, amit alapvetően helyesen írtál, hogy forgómozgásnál a forgatónyomaték fordítottan arányos a szögsebességgel (ez utóbbi a fordulatszámmal arányos), a kettő szorzata az átvihető teljesítmény. Mivel egy tengely szilárdsági méretezésekor az ébredő csavarónyomaték maximális megengedhető mértékét az anyagminőség és a keresztmetszet határozzák meg, ezért ha ugyanazt a teljesítményt nagyobb fordulatszámon viszik át, a terhelő nyomaték csökkenthető. Nagyobb fordulatszámú kuplung, sebességváltó, kardántengely, differenciálmű és féltengelyek kisebb szilárdságú anyagból és/vagy kisebb keresztmetszeti méretekkel készíthetők, a fordulatszám lecsökkentése és a nyomaték visszaváltása közvetlenül a felhasználás helyén, a kerékagyban elhelyezett bolygóműves lassító áttétellel történik. Úgy gondolom, hogy ebből a megfontolásból szerkesztettek ilyen konstrukciókat.

Előzmény: FAV 20 (88303)
Muks0 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 88305
f.domino_ Creative Commons License 2014.02.20 0 0 88304

Ezexerint előtte a gyengébb motorok, utána meg a nagyobb szilárdságú féltengelyek miatt tud/ott működni?

 

Előzmény: FAV 20 (88303)
FAV 20 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 88303

A motor erős, a a terhelés nagy, és oly mértékű, hogy a féltengely elcsavarodik, eltörik.  Ezért áttételt alkalmaznak, hogy levegye a tengelyre ható csavaró erőt.

 

Előzmény: f.domino_ (88301)
Oodzsii Creative Commons License 2014.02.20 0 0 88302

ez engem is érdekelne!

Előzmény: f.domino_ (88301)
f.domino_ Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88301

Azt el tudná valaki magyarázni, hogy miért kellett a bolygómű a hátsó hídba? Hiszen előtte is volt élet, meg utána is. Laikus szemmel fölöslegesen bonyolult szerkezetnek tűnik.

BPO-105 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88300

Nem egy szépségdíjas alkotás - főleg, hogy az első ajtó egy hagyományos formájúra lett cserélve (az eredeti valami olyasmi volt, mint az ex. BPO-115-nek).

Előzmény: KPK-299 (88297)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88299

Hűha, én azt hittem, már rég nincs meg sehol.

A másik amúgy Romániába került, és a BH 16 GIG rendszám minimum második viselője.

Előzmény: KPK-299 (88293)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88298

Úgy, úgy. 

Előzmény: KPK-299 (88297)
KPK-299 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88297

Akkor gondolom ez is mert ez szokott amúgy itt állni de ez most a telepen pihen és a DUD van a helyén: http://nyerdom.site90.net/kepek/IMG_2872.jpg

Előzmény: lobbanórotor (88296)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88296

Elvileg Infinitours. Fél éve már láttam Ibiden-szerződésesen. 

Előzmény: KPK-299 (88293)
KPK-299 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88295

Ezerszer jobban nézett ki, ma már kb semmi nem mutat arra, hogy ez egyszer VB-s kocsi volt (kivéve a rendszámot).

Előzmény: Törölt nick (88294)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88294
Előzmény: KPK-299 (88293)
KPK-299 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88293
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.02.19 0 0 88292
Üdv!

Érdeklődnék, hogy kedvező áron honnan tudnék szerezni egy garnitúra "tyúkitató" dísztárcsát.
A segítségeket előre is köszönöm!
norbee601 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 88291

Pár hónapja volt ennyiért egy sokkal jobb állapotú.

Előzmény: Blindmouse (88290)
Blindmouse Creative Commons License 2014.02.18 0 0 88290

Gondolom nem mutatok újat egy ilyennel mint eladó darab.  :D

csak böngészgettem, és közben találtam. :)

 

http://aprod.hu/hirdetes/tuzoltoauto-1967-es-csepel-ikarus-ID1MRdz.html#ec19aeed8d

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.18 0 0 88289

köszönöm.

Előzmény: lobbanórotor (88288)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.17 0 0 88288

Már pár éve is adtak el E91-eseket. Így került a lengyelekhez is kettő. 

Előzmény: Törölt nick (88287)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.17 0 0 88287
FKU-911 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 88286

Nagyszerű, és kész :)

Előzmény: GRY-569 (88268)
masterboy69 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 88284

Azta, nem semmi!

Előzmény: torqmatic (88282)
Mwin Creative Commons License 2014.02.16 0 0 88283

Ha nekem anno ilyen gyakorlati termem lett volna, életben nem figyeltem volna a tanárra:-))

Előzmény: torqmatic (88282)
torqmatic Creative Commons License 2014.02.16 0 0 88282
Scatty29 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 88281

"még úgyse most kell nekem se"

 

:DD

Előzmény: lobbanórotor (88277)
KPK-299 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 88280

Tegnap tök véletlen elkaptam én is, már Esztergom felé tartott, nekem nagyon tetszik ez a kocsi, sőt kifejezetten örülök ha nem Volvo jön hanem ez, még a fűtés is jó benne, lett egy kis együttállás is az Aranybusszal az állomáson:

 

http://www.flickr.com/photos/91097426@N06/12540904503/

http://www.flickr.com/photos/91097426@N06/12541257493/in/photostream/

Előzmény: GRY-569 (88268)
ikarinátor Creative Commons License 2014.02.16 0 0 88279

De, ha öreg a cső akkor sajnos igen. Először csövet cserélj.

Előzmény: BPI-145 (88272)
volhov Creative Commons License 2014.02.15 0 0 88278

Motorikus alkatrészek,kályha alkatrészek,szivattyúk,szelepek,feszítők,kinyomócsapágyak,kompresszor alkatrészek önindító meg pár dolog! Nekem már nincs rá szükségem!

Előzmény: lobbanórotor (88277)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.15 0 0 88277

Nem baj, még úgyse most kell nekem se. 

Előzmény: volhov (88276)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!