Keresés

Részletes keresés

jázminapja Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88206

Párban szép az élet...

 

 

siófoki35 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88205

nekem a fordítva beépített ablakok a kedvenceim :DD

Előzmény: chabie (88199)
Köny Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88204

Aki igazi 266-os dömpingre vágyik egy magyar filmben, az nézze meg a "Vörös föld" című alkotást, az elején műszakváltás van és rengeteg 266-os, munka közben.

Előzmény: tom-y (88197)
chabie Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88203

Tudod,a csecsemőnek minden vicc új...

Előzmény: lobbanórotor (88200)
norbee601 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88202

Minden másban is vannak ott csodák.... Chevy Impala Volga váltóval és hátsó híddal, háromhengeres koreai dízelmotorral....  Úgy tartják életben őket ahogy csak tudják..:D

Előzmény: chabie (88199)
Minimodel Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88201

Köszönöm, sokat segítettél vele.

Előzmény: tom-y (88197)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88200

Bár annyi Ikarusom lehetne, ahányszor ezt az oldalt 2001 óta már belinkelték ide. 

Előzmény: chabie (88199)
chabie Creative Commons License 2014.02.04 0 0 88199

Kubában nagyon kreatív emberek élhetnek. 1994-ben biztosan azok voltak. Nézzétek meg,hogy mi minden műveltek Ikarus buszainkal... (Ha még nem volt...)   http://www.bus-planet.com/bus/bus-americas/Cuba-site/builders/Giron/frame.html

ujfigura Creative Commons License 2014.02.03 0 0 88198

Köszi a fotókat! Az utolsót át tudnád esetleg küldeni nekem nagyobban?

Előzmény: tom-y (88197)
tom-y Creative Commons License 2014.02.03 0 0 88197

Másfél millió lépés Magyarországon (1979):Cserháti tájakon.Ebben a részben elég sokszor felbukkan egy-egy Ikarus.

 

Előzmény: Minimodel (88195)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.03 0 0 88196

Tipp: 1 millió lépés Magyarországon vagy ennek a második évada.

Előzmény: Minimodel (88195)
Minimodel Creative Commons License 2014.02.03 0 0 88195

Ezek a képek melyik filmekből valók?

 

Köszönöm

Előzmény: D 20 (88173)
siófoki35 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 88194

Köszönöm, már meg is van! És a régi közlekedési hírek szignál is benne van, dejó :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=93Mx-s6g1vk

Előzmény: yenoee (88193)
yenoee Creative Commons License 2014.02.03 0 0 88193

Bódy Gábor: Kutya éji dala

Előzmény: siófoki35 (88185)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 88192

Lehet még páran nem látták,így belinkelem ezt a vidit - csak az ismereteim hányadán állásának egészen egyértelművé tételének érdekében : )

 

http://www.youtube.com/watch?v=h7SK7v_P2Ps&list=PLC4775D1CCCAD0971&index=11

 

(sajnos zene már nincs alatta,a YT szerzői jogi szarakodása miatt.)

Előzmény: GARAZSMENET (88157)
Cpt.Dave Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88191

Ha már Prága váltó kíváncsi lennék hogy az agriától leselejtezett BRF-827 ami egy időben Gyöngyösön volt hova lett. Annak a váltójával mi lett. 

Előzmény: GARAZSMENET (88189)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88190

Igen,igen,vágom a témát : ) Csak a Busz Gazdája igen jó Barátom,így aztán a döntés az Ő kezében van,hogy az eredeti kék színre fogja egyszer festetni,vagy Volán-sárgára.Én persze hazabeszélek,a sárga mellett voksoltam,több okból is.De ha kék lesz,annak is nagyon de nagyon fogok örülni. : )

Előzmény: GARAZSMENET (88157)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88189

Az attól függ hányas évjárat a 200-as, milyen kivitel?

 

Az apróságok amik neked kellenek az ízlés dolga mit szeretnél a vasra,

 

Én inkább a fődarabokra hajtanék, meg a levegős dolgokra. Pl. Üléstartóláb "a sajtolt talpú", nem tudom létezik-e még újonnan. Prága váltó (már most hiánycikk). Vázat meg lehet építeni, ahhoz van zártszelvény.

Előzmény: Bzmot332 (88181)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88188

Köszi. Szerintem két doboz is kell a 260-ashoz.

Előzmény: IK55 (88180)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88187

Sajnos erről nincs információm. Ami megjegyzés van a listámban mellettük, az a csuklósítás és annak ideje. ezek közül viszont egyik sem lett csuklós.

Előzmény: Mihál (88183)
siófoki35 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88186

bocs, kimaradt a lényeg: rémlik ez valakinek?

Előzmény: siófoki35 (88185)
siófoki35 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88185

az első képről eszembe jutott egy film, ami a filmmúzeum tv-n volt még, úgy kezdődik, hogy egy hagyvidéki falu új papot kap, aki egy IK266-on utazik oda??

Előzmény: D 20 (88173)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88184

Szerintem sem volt.

Ha már elütés: 632 létezett, igaz csak két darab ment Nigériának 1966-ban, Steyr alvázon. Gondolom, az üzletet a nagy afrikai expedíció során szerezhették. Később is mentek még buszok ide.

Előzmény: Mihál (88182)
Mihál Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88183

Hány ilyen exportból visszamaradt kocsi volt Miskolcon, lehet tudni? Az összes 62-es beszerzés, vagy későbbiekből is? (korabeli feljegyzéseimben 19-85, 88, 95, 96, 98, 99, 2000 mellett van egy jelölés, ami már nem tudom mit jelent)

Előzmény: BPO-105 (88169)
Mihál Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88182

Szerintem nem volt Ik623, vsz elütés.

Kösz az adatot.

Előzmény: suraki1 (88168)
Bzmot332 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88181

Üdv!

 

Egy elég furcsa elméleti kérdésem lenne. Ugye manapság mondjuk egy faros, egy 620-as, egy bármilyen régi Ikarus (meg más jármű) felújítása során elég nagy gondot okoznak az apró részletek felderítése, megszerzése, mivel azokat már rég nem gyártják, kevés maradt belőle...stb.

Szerintetek ha az ember a jövőben (nem pár év múlva) fel kívánna újítani egy városi 200-ast, milyen alkatrészeket kéne beszereznie addig, amíg úgymond "van raktáron"? Apróbb dolgokra gondolok (biléták, táblák, esetleg utastér elemek), nem hajtás- és futóműre.

Előre is köszönöm a válaszokat!

IK55 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88180

Én egy csapágyboltban rendeltem,de szerintem bármelyik csavarbolt is beszerzi. Viszont csak egész dobozt adnak ami a 4,2x19 méret esetén 1000db.

Lényeg ,hogy DIN 7973 számon keresd.

Előzmény: GARAZSMENET (88178)
D 20 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88179

Jó, újráztad a közismert gyári fotót.
A szkrínshotokkal csak arra világítottam rá, hogy '79-ben voltak 266-osok mindkét táblaelhelyezési variációval, ergo mindenkinek igaza van, hogy hol kéne lennie.
F1nghasogatás vége.

Előzmény: BPO-105 (88177)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88178

Jó tudni, pár év múlva szükségem lesz rá. Hol kezdjem el keresni?

Köszönöm a választ előre is.

Előzmény: IK55 (88167)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88177
Előzmény: D 20 (88173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!