Keresés

Részletes keresés

krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88184

Szerintem sem volt.

Ha már elütés: 632 létezett, igaz csak két darab ment Nigériának 1966-ban, Steyr alvázon. Gondolom, az üzletet a nagy afrikai expedíció során szerezhették. Később is mentek még buszok ide.

Előzmény: Mihál (88182)
Mihál Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88183

Hány ilyen exportból visszamaradt kocsi volt Miskolcon, lehet tudni? Az összes 62-es beszerzés, vagy későbbiekből is? (korabeli feljegyzéseimben 19-85, 88, 95, 96, 98, 99, 2000 mellett van egy jelölés, ami már nem tudom mit jelent)

Előzmény: BPO-105 (88169)
Mihál Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88182

Szerintem nem volt Ik623, vsz elütés.

Kösz az adatot.

Előzmény: suraki1 (88168)
Bzmot332 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88181

Üdv!

 

Egy elég furcsa elméleti kérdésem lenne. Ugye manapság mondjuk egy faros, egy 620-as, egy bármilyen régi Ikarus (meg más jármű) felújítása során elég nagy gondot okoznak az apró részletek felderítése, megszerzése, mivel azokat már rég nem gyártják, kevés maradt belőle...stb.

Szerintetek ha az ember a jövőben (nem pár év múlva) fel kívánna újítani egy városi 200-ast, milyen alkatrészeket kéne beszereznie addig, amíg úgymond "van raktáron"? Apróbb dolgokra gondolok (biléták, táblák, esetleg utastér elemek), nem hajtás- és futóműre.

Előre is köszönöm a válaszokat!

IK55 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88180

Én egy csapágyboltban rendeltem,de szerintem bármelyik csavarbolt is beszerzi. Viszont csak egész dobozt adnak ami a 4,2x19 méret esetén 1000db.

Lényeg ,hogy DIN 7973 számon keresd.

Előzmény: GARAZSMENET (88178)
D 20 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88179

Jó, újráztad a közismert gyári fotót.
A szkrínshotokkal csak arra világítottam rá, hogy '79-ben voltak 266-osok mindkét táblaelhelyezési variációval, ergo mindenkinek igaza van, hogy hol kéne lennie.
F1nghasogatás vége.

Előzmény: BPO-105 (88177)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88178

Jó tudni, pár év múlva szükségem lesz rá. Hol kezdjem el keresni?

Köszönöm a választ előre is.

Előzmény: IK55 (88167)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88177
Előzmény: D 20 (88173)
ikarusgyula Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88176

Köszönöm, válaszlevél ment! Üdv!

 

Előzmény: Dzsokko (88174)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88175

"becsípődésgátlót is fejlesszenek hozzá" - Te atya világ! És emellett vannak még bőven blőd baromságok a cikkben, tévedések, félremagyarázások.

Előzmény: BX-60-72 (88172)
Dzsokko Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88174

Szia!

 

Küldtem emailt a képekről

 

Üdv Laci

Előzmény: ikarusgyula (88171)
D 20 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88173

Eredeti szkrínshot, hogy rendben van-e a micsoda... :)
1979-es felvétel, az egyik 266-oson az egyik helyen a tábla, a másikon amott.
Sz'al...

BX-60-72 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88172
ikarusgyula Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88171

Szia Dzsokko

A négytengelyesről készült kép érdekelne, normál felbontásban.  Akár megvételre is! Köszönettel!

Előzmény: Dzsokko (88170)
Dzsokko Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88170

 

Szia Varga Bandi Bkv-s barátom

 

Találtam ezt a pár régi képet, remélem neked ezek ismerősek

 

Laci

BPO-105 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88169

Akkor elég valószínű, hogy exportból maradt vissza, 4-gyel van csak arrébb, mint a szintén exportból visszamaradt 19-76.

Előzmény: suraki1 (88168)
suraki1 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88168

Jó a tipped, van hozzá egy vázszámom (amúgy '62-es beszerzés): 6103/1084.

De olyan lehet, hogy Ikarus 623-as típus?

Előzmény: Mihál (88156)
IK55 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88167

Tévedés.Gyártják a mai napig.Polcon általában nem tartják, de két nap alatt beszerezhető.

Előzmény: GARAZSMENET (88166)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88166

Elvétve még lehet régi készleteket találni, de nagyon nehéz. Vagy külön kell gyártatni.

 

Előzmény: masterboy69 (88161)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88165

Azt nem írtam, hogy biztosan az is volt e konkrét jármű esetében, csak azt, hogy kellett lennie. Nem vagyok képes minden 200-as minden festését észben tartani járművenként és időszakonként.

Mint a zárójelben írtam, nem mindenhol mentek át a járművek az egységes flottaszínre való átfényezésen. Ha a GA 91-01-et ért mizéria felett elsiklik a nép, e gondolattal való eljátszásban sem látok kivetnivalót.

Előzmény: lobbanórotor (88163)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88164

Szegény trolisofőr néni, semmit nem értett szerintem.

Előzmény: Racilaci (88146)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88163

Miből gondolod? 

Előzmény: BPO-105 (88162)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88162

De kellett lennie volánsárgának is valamikor (bár nem mindig festették át vidéken az ex-KV-s gépeket).

Előzmény: GARAZSMENET (88157)
masterboy69 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88161

Akkor a csavarok is eredetiek, mert a mai lemezcsavarok csak kereszt hornyúak.

Előzmény: GARAZSMENET (88158)
bandikaikarus Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88160
Azon lepődnék meg leginkább, ha ezt éppen BV-78-14 Barátom ne tudná legjobban...! ;)
Előzmény: GARAZSMENET (88157)
f.domino_ Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88159

Az elhúzható ablakból következtettem 1960-ra. Gondoltam, a típusváltás általános volt, de persze igaz: Bulgáriába (ha jól emlékszem) a 80-as években is olyan ablakokkal szállítottak 280-ast, mint Bp-en a 74-es széria. És azt még az éghajlat sem indokolja.

Előzmény: Mihál (88156)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88158

Az ő vasában legalább egyenes hornyú lemezcsavarok vannak.

Előzmény: Baraban (88150)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88157

Az AAT kék - szürke volt gyárilag. MKV-nál kezdett.

Előzmény: BV-78-14 (88143)
Mihál Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88156

Ezek 1962-ben álltak forgalomba Miskolcon, feltehetőleg 61-es gyártás és szerintem exportból visszamaradt kocsik lehettek. Erre vall, hogy az oldalablakok eltolható része keskenyebb, mint a belföldieknek, továbbá az extra-hosszú viszonylatjelző, amilyen belföldön nem volt használatos.

Előzmény: f.domino_ (88132)
Mwin Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88155

De. Egészen az.

Előzmény: kertészman (88154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!