Keresés

Részletes keresés

IK55 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88180

Én egy csapágyboltban rendeltem,de szerintem bármelyik csavarbolt is beszerzi. Viszont csak egész dobozt adnak ami a 4,2x19 méret esetén 1000db.

Lényeg ,hogy DIN 7973 számon keresd.

Előzmény: GARAZSMENET (88178)
D 20 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88179

Jó, újráztad a közismert gyári fotót.
A szkrínshotokkal csak arra világítottam rá, hogy '79-ben voltak 266-osok mindkét táblaelhelyezési variációval, ergo mindenkinek igaza van, hogy hol kéne lennie.
F1nghasogatás vége.

Előzmény: BPO-105 (88177)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88178

Jó tudni, pár év múlva szükségem lesz rá. Hol kezdjem el keresni?

Köszönöm a választ előre is.

Előzmény: IK55 (88167)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88177
Előzmény: D 20 (88173)
ikarusgyula Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88176

Köszönöm, válaszlevél ment! Üdv!

 

Előzmény: Dzsokko (88174)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88175

"becsípődésgátlót is fejlesszenek hozzá" - Te atya világ! És emellett vannak még bőven blőd baromságok a cikkben, tévedések, félremagyarázások.

Előzmény: BX-60-72 (88172)
Dzsokko Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88174

Szia!

 

Küldtem emailt a képekről

 

Üdv Laci

Előzmény: ikarusgyula (88171)
D 20 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88173

Eredeti szkrínshot, hogy rendben van-e a micsoda... :)
1979-es felvétel, az egyik 266-oson az egyik helyen a tábla, a másikon amott.
Sz'al...

BX-60-72 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88172
ikarusgyula Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88171

Szia Dzsokko

A négytengelyesről készült kép érdekelne, normál felbontásban.  Akár megvételre is! Köszönettel!

Előzmény: Dzsokko (88170)
Dzsokko Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88170

 

Szia Varga Bandi Bkv-s barátom

 

Találtam ezt a pár régi képet, remélem neked ezek ismerősek

 

Laci

BPO-105 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 88169

Akkor elég valószínű, hogy exportból maradt vissza, 4-gyel van csak arrébb, mint a szintén exportból visszamaradt 19-76.

Előzmény: suraki1 (88168)
suraki1 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88168

Jó a tipped, van hozzá egy vázszámom (amúgy '62-es beszerzés): 6103/1084.

De olyan lehet, hogy Ikarus 623-as típus?

Előzmény: Mihál (88156)
IK55 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88167

Tévedés.Gyártják a mai napig.Polcon általában nem tartják, de két nap alatt beszerezhető.

Előzmény: GARAZSMENET (88166)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88166

Elvétve még lehet régi készleteket találni, de nagyon nehéz. Vagy külön kell gyártatni.

 

Előzmény: masterboy69 (88161)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88165

Azt nem írtam, hogy biztosan az is volt e konkrét jármű esetében, csak azt, hogy kellett lennie. Nem vagyok képes minden 200-as minden festését észben tartani járművenként és időszakonként.

Mint a zárójelben írtam, nem mindenhol mentek át a járművek az egységes flottaszínre való átfényezésen. Ha a GA 91-01-et ért mizéria felett elsiklik a nép, e gondolattal való eljátszásban sem látok kivetnivalót.

Előzmény: lobbanórotor (88163)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88164

Szegény trolisofőr néni, semmit nem értett szerintem.

Előzmény: Racilaci (88146)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88163

Miből gondolod? 

Előzmény: BPO-105 (88162)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88162

De kellett lennie volánsárgának is valamikor (bár nem mindig festették át vidéken az ex-KV-s gépeket).

Előzmény: GARAZSMENET (88157)
masterboy69 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88161

Akkor a csavarok is eredetiek, mert a mai lemezcsavarok csak kereszt hornyúak.

Előzmény: GARAZSMENET (88158)
bandikaikarus Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88160
Azon lepődnék meg leginkább, ha ezt éppen BV-78-14 Barátom ne tudná legjobban...! ;)
Előzmény: GARAZSMENET (88157)
f.domino_ Creative Commons License 2014.02.01 0 0 88159

Az elhúzható ablakból következtettem 1960-ra. Gondoltam, a típusváltás általános volt, de persze igaz: Bulgáriába (ha jól emlékszem) a 80-as években is olyan ablakokkal szállítottak 280-ast, mint Bp-en a 74-es széria. És azt még az éghajlat sem indokolja.

Előzmény: Mihál (88156)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88158

Az ő vasában legalább egyenes hornyú lemezcsavarok vannak.

Előzmény: Baraban (88150)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88157

Az AAT kék - szürke volt gyárilag. MKV-nál kezdett.

Előzmény: BV-78-14 (88143)
Mihál Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88156

Ezek 1962-ben álltak forgalomba Miskolcon, feltehetőleg 61-es gyártás és szerintem exportból visszamaradt kocsik lehettek. Erre vall, hogy az oldalablakok eltolható része keskenyebb, mint a belföldieknek, továbbá az extra-hosszú viszonylatjelző, amilyen belföldön nem volt használatos.

Előzmény: f.domino_ (88132)
Mwin Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88155

De. Egészen az.

Előzmény: kertészman (88154)
kertészman Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88154
Előzmény: pumukli89 (88125)
Mihál Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88153

Igen a BKV-hoz került 260 és 280 protónak ilyen volt.

Azon kívül még egy kocsit ismertem ilyennel: BPA-116, Ik256 a 80-as évekből, alba Volán, majd utolsó éveiben Viszló. (a dupla fényszóró miatt persze rövidebb lécekkel)

Előzmény: vt976 (88149)
Youwine Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88152

 

Ez a link mintha nem lett volna ( ha mégis, majd úgyis kapok a pofámra )

 

 

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/155-millioert-kelt-el-a-legendas-ikarus-busz-2234869

 

 

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88151

Nem tisztem megvédeni senkit sem. De azért nem kéne bántani,egy Ikarus"buzerátort",aki ha valamit készít,a karosszéria ívét nem gittel hanem lemezből alakítja ki.A vessző utáni,akár gondolatjeles is lehet.Bocsánat,a hsz-ért.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!