Keresés

Részletes keresés

vt976 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 88102

Nem lehetséges, hogy ez a 280-as csak reklámozta pl. a Miskolc-Budapest Intercity járatot?

Előzmény: siófoki35 (88084)
Hazel Dobkins Creative Commons License 2014.01.29 0 0 88101

RIKA424 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 88100

Az első 180-k, 556-k, nyiszlett első lökhárítója nem felelt meg az akkori kor követelményeinek.

 

Mikor még akkoriban még naponta megtoltuk egymást (ilyen-olyan okból) ezért ezek a vékony izék azonnal görbültek, kornyadtak.

Előzmény: f.domino_ (88099)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.29 0 0 88099

lökhárító ügyben nem erre gondolok:

 

hanem erre:

és erre:



Itt meg egy táblatartós utánfutójú:

Előzmény: f.domino_ (88098)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88098

Hogy ne csak mindig 620-asokról pofázzak :-)

A 180/556-osoknál az alábbiak valamilyen sorozat, rendszám stb tartományhoz kötődtek, vagy szimpla garázstuning:

- Sárvédőn gumiprofil, vagy vékony díszléc

- volt néhány, amelyiknek az A (-és C) tengelyén a korai 200-asok hídja volt (a többségnek a 63 utáni 620-asokéval megegyező)

- voltak 180-asok, amiknek az utánfutón is volt oldalsó süllyesztett táblatartója.

- volt néhány 180-as, aminek a hátulján is volt tetőbe épített viszonylatjelzője.

- kétféle lökhárító volt elöl is, meg hátul is. Egy filigránabb, íveltebb, meg egy zömökebb. Nem nagyon találok képeket, amin látszana a különbség, de világosan emlékszem. Néztem a Batthyány téren őket, csak nem írtam fel a rendszámokat.

SanyiM41 2187 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88097

Köszönöm szépen! :-)

Előzmény: lobbanórotor (88091)
tupolev Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88096

OFF

 

De volt az utánfutón is ajtó, de ezen a 3. tengely mögött, és mivel ott már szűkül a kaszni, mint egy villamoson, nem látszik az ajtó.

Egy másikon viszont a 3. tengely előtt volt az ajtó.

Előzmény: Racilaci (88095)
Racilaci Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88095

Életemben egyszer láttam ilyet: a Miskolc-Szeged járaton aludtam, s egy pillanatra kinyithattam a szemem. De olyan valószerűtlen volt, hogy évekig azt hittem, csak álmodtam-:)

 

Jól látom, a csuklón nincs is ajtó?

 

És milyen ülések voltak benne? Magasított "távolságiak"?

Előzmény: tupolev (88094)
tupolev Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88094

jaja :-)

 

Előzmény: Cpt.Dave (88085)
GRY-569 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88093

Meg megvan :) 

Előzmény: lobbanórotor (88091)
Mihál Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88092

Látom, kezd szépen összeállni:-)

 

Úgy tűnik, 63-ban a 261 db-os rekord nagyságú széria gyártása közben több minden megváltozott (index, első híd, visz.jelző, és talán az oldalsó táblatartó is), talán jobb lenne 2 oszlopra bontani ezt a szériát, és akkor kevesebb lenne a kérdőjel.

A 70 tavaszi szériánál - fényképek tanúsága szerint - a hűtőbe írt IKARUS 620 felirat megváltozott úgy, hogy a szám is világos alapon fekete lett.

 

Ha az általam közölt szerény néhány rendszámot - bizonyára nagyon hiányos felsorolás - szerepeltetni akarod, akkor - véleményem szerint - máshol is föl kéne tüntetni azokat a rendszámokat, amikről konkrét információ van.

Előzmény: f.domino_ (88089)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88091

BOP-064 -> LPZ-293, és elvileg Sárisáp, ha még megvan. 

A másik nem tudom, hova lett. 

Előzmény: SanyiM41 2187 (88090)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88090

No hát nagy elnézést kérek!

Lemaradt a lényeg. :-)

2 ik 250-es lenne  a kérdésem.

Ha megvannak, merre lehet megtalálni őket?

BOP-064

AAI-887

Előzmény: Törölt nick (88088)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88089

 

Beleírtam a pontosításokat, meg ami még idő közben kiderült.

Előzmény: Mihál (87984)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88088

Miről lenne szó, Uram?

Előzmény: SanyiM41 2187 (88086)
BHR-304 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88087

Köszönöm a segítséget IKARUS 398 (GDK-107) és Zsoltikarus fórum társnak. Jól esett újra látni a régi nagy kedvencet.

Előzmény: Zsoltikarus (88075)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88086

Sziasztok!

Róluk tud esetleg valaki, valami érdemlegeset?

Megvannak e, ha igen, merre lehet fellelni őket?

Cpt.Dave Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88085

Ami a Jászkunnak volt Volvo és egy időbe járt Egerbe na arra el tudtam volna képzelni. :) Mondjuk elég meredek látványt nyújtott mint távolsági járat.

Előzmény: siófoki35 (88084)
siófoki35 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 88084

elég mókás egy 280-asra ráírva hogy "Intercity" :D

Előzmény: Zsoltikarus (88075)
Racilaci Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88083

Igen. Ezt a Borsod Volán is használta.

 

A képen látható négy kocsi közül hármon ültem-:) A BHK-760 az egyik iskolába járós kocsim volt...

Előzmény: Snake-Mojzi (88082)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88082

Jól látom, hogy a bal felső és a jobb alsó képen lévő buszokban a Szabolcs Volánnál is használatos, pergőlapos (Pragotron?) utastájékoztató kijelző van?

Előzmény: Zsoltikarus (88075)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88081

A 90-59 63 (a táblázatod szerint) májusi, és régi első hidas. (és világos gumis, de már kerek sárvédős). Ez akkor későbbi. Mikor lehetett a híd váltás?

Előzmény: Mihál (88077)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88080

És nem csak 620-ast.

Vannak ezek a "városi" tartományok, abban mindenfélét lehet találni.

Előzmény: Mihál (88077)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88079

A GA 62-55 állományba vétele: 1963.06.26., 1967.12.23-tól csuklósítva közlekedett, 1974.03.14-én selejtezték. Lásd:

 

Lehmann Ferenc: A pécsi autóbusz-közlekedés története II. (Városi Közlekedés 2007/2. szám 123.old.)

Előzmény: f.domino_ (88067)
Racilaci Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88078

Én is ezt látom. És volt is ilyen járat.

Előzmény: heggla (88064)
Mihál Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88077

GA-62-55 1963-as beszerzés. Hónapot nem tudok. Azt se, miért hosszú táblás. Nem minden pécsi volt ilyen.

A rendszámokból így nem lehet következtetni: Pécsett több éven át számoztak a GA-62 számtartományba.

Előzmény: f.domino_ (88067)
KPK-299 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88076

Milyen szép hangja volt, kár, hogy elbontották. :-(

 

https://www.youtube.com/watch?v=GCjvcmM0tZQ&feature=youtu.be

Zsoltikarus Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88075

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1235038_444585042325948_726551404_n.jpg

Előzmény: BHR-304 (88073)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88074

Üdv!

A facebook-on a Classic Truck & Bus oldalán van fent róla egy fotó. Engem is nagyon érdekel azt az egyet láttam róla eddig. Remélem tudtam segíteni!

Előzmény: BHR-304 (88072)
BHR-304 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 88073

 

A kép lemaradt. Valahogy így nézett ki.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!