Életemben egyszer láttam ilyet: a Miskolc-Szeged járaton aludtam, s egy pillanatra kinyithattam a szemem. De olyan valószerűtlen volt, hogy évekig azt hittem, csak álmodtam-:)
Jól látom, a csuklón nincs is ajtó?
És milyen ülések voltak benne? Magasított "távolságiak"?
Úgy tűnik, 63-ban a 261 db-os rekord nagyságú széria gyártása közben több minden megváltozott (index, első híd, visz.jelző, és talán az oldalsó táblatartó is), talán jobb lenne 2 oszlopra bontani ezt a szériát, és akkor kevesebb lenne a kérdőjel.
A 70 tavaszi szériánál - fényképek tanúsága szerint - a hűtőbe írt IKARUS 620 felirat megváltozott úgy, hogy a szám is világos alapon fekete lett.
Ha az általam közölt szerény néhány rendszámot - bizonyára nagyon hiányos felsorolás - szerepeltetni akarod, akkor - véleményem szerint - máshol is föl kéne tüntetni azokat a rendszámokat, amikről konkrét információ van.
Jól látom, hogy a bal felső és a jobb alsó képen lévő buszokban a Szabolcs Volánnál is használatos, pergőlapos (Pragotron?) utastájékoztató kijelző van?
A 90-59 63 (a táblázatod szerint) májusi, és régi első hidas. (és világos gumis, de már kerek sárvédős). Ez akkor későbbi. Mikor lehetett a híd váltás?
Sziasztok! Először is nagyon jó az oldal. Másodszor meg lenne egy kérdésem. Már egy másik fórumon is kérdezősködtem de nem tudtak segíteni. Itt sok kép van a régi időkből gondoltam hátha valaki tud infót adni. Úgy a kilencvenes években járt Kazincbarcika és Miskolc között céljáratban egy 280.03-as járgány, Inter City felirattal.Van valakinek esetleg képe róla? Tudom az esélye elenyésző. Mégis ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.