Úgy tűnik, 63-ban a 261 db-os rekord nagyságú széria gyártása közben több minden megváltozott (index, első híd, visz.jelző, és talán az oldalsó táblatartó is), talán jobb lenne 2 oszlopra bontani ezt a szériát, és akkor kevesebb lenne a kérdőjel.
A 70 tavaszi szériánál - fényképek tanúsága szerint - a hűtőbe írt IKARUS 620 felirat megváltozott úgy, hogy a szám is világos alapon fekete lett.
Ha az általam közölt szerény néhány rendszámot - bizonyára nagyon hiányos felsorolás - szerepeltetni akarod, akkor - véleményem szerint - máshol is föl kéne tüntetni azokat a rendszámokat, amikről konkrét információ van.
Jól látom, hogy a bal felső és a jobb alsó képen lévő buszokban a Szabolcs Volánnál is használatos, pergőlapos (Pragotron?) utastájékoztató kijelző van?
A 90-59 63 (a táblázatod szerint) májusi, és régi első hidas. (és világos gumis, de már kerek sárvédős). Ez akkor későbbi. Mikor lehetett a híd váltás?
Sziasztok! Először is nagyon jó az oldal. Másodszor meg lenne egy kérdésem. Már egy másik fórumon is kérdezősködtem de nem tudtak segíteni. Itt sok kép van a régi időkből gondoltam hátha valaki tud infót adni. Úgy a kilencvenes években járt Kazincbarcika és Miskolc között céljáratban egy 280.03-as járgány, Inter City felirattal.Van valakinek esetleg képe róla? Tudom az esélye elenyésző. Mégis ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
A pécsiek mikor készültek? Kis kocka index (63?), kerek sárvédő, új első híd. Széles viszonylatjelző (Bp-en ilyen még nem volt), nincs homlokfali szellőző. (A Bp-ieken van)
A rendszám alapján a Bp-i 90-esek előtt kellett. Akkor viszont mi van az első hidakkal???
63-as évjárat. Világos gumi, kis kocka index, kicsi oldalsó táblatartó (kb az ablak közepénél). Kerek sárvédő. ÉS RÉGI FAJTA ELSŐ HÍD!!!! Most így már kezd gyanús lenni, hogy a Március 15 téri képen is az 1-eskének régi első hídja lehet. (jóval beljebb van az első kerék.) Kerek sárvédő, régi első híddal. Vajon mikor váltottak hidat? A 92-07-nek már új fajta van.: