Jól látom, hogy a bal felső és a jobb alsó képen lévő buszokban a Szabolcs Volánnál is használatos, pergőlapos (Pragotron?) utastájékoztató kijelző van?
A 90-59 63 (a táblázatod szerint) májusi, és régi első hidas. (és világos gumis, de már kerek sárvédős). Ez akkor későbbi. Mikor lehetett a híd váltás?
Sziasztok! Először is nagyon jó az oldal. Másodszor meg lenne egy kérdésem. Már egy másik fórumon is kérdezősködtem de nem tudtak segíteni. Itt sok kép van a régi időkből gondoltam hátha valaki tud infót adni. Úgy a kilencvenes években járt Kazincbarcika és Miskolc között céljáratban egy 280.03-as járgány, Inter City felirattal.Van valakinek esetleg képe róla? Tudom az esélye elenyésző. Mégis ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
A pécsiek mikor készültek? Kis kocka index (63?), kerek sárvédő, új első híd. Széles viszonylatjelző (Bp-en ilyen még nem volt), nincs homlokfali szellőző. (A Bp-ieken van)
A rendszám alapján a Bp-i 90-esek előtt kellett. Akkor viszont mi van az első hidakkal???
63-as évjárat. Világos gumi, kis kocka index, kicsi oldalsó táblatartó (kb az ablak közepénél). Kerek sárvédő. ÉS RÉGI FAJTA ELSŐ HÍD!!!! Most így már kezd gyanús lenni, hogy a Március 15 téri képen is az 1-eskének régi első hídja lehet. (jóval beljebb van az első kerék.) Kerek sárvédő, régi első híddal. Vajon mikor váltottak hidat? A 92-07-nek már új fajta van.:
Az ablak-gumi a 63-as széria gyártása közben, valahol a GA-91-...-es kocsik táján vált sötétté.
A süllyesztett táblatartó ablaka is talán akkortájt lett nagyobb. Hogy vándorolt-e, azt nem tudom.
Elképzelhető, hogy a viszonylatjelző is valahol GA-90- vagy 91-esek gyártásakor, menet közben, lett először nagyobb.
Előkerestem régi füzeteimet és találtam feljegyzést a villogókról:
csepp volt 90-01,02,03,05,08,09,10,11
szögletes 90-04,18,20, és afölött amit láttam, de csak 91-30-ig találtam ilyen feljegyzéseket. (kéretik óvatosan kezelni, egy 13 éves gyerek feljegyzései voltak)