Az Autó-Motor 1958. április 1-i számában találtam egy rövid cikket erről:
Az "A-N-busz" atom és napenergiával működő, Ik-55 alapra épített autóbusz terve. Tekintve a megjelenési dátumra, én ezt egy rossz viccnek gondolom, de mivel tudom, hogy külföldön ténylegesen is kísérleteztek ilyen hülyeségekkel, meg kell hogy kérdezzelek titeket: ez tényleg egy létező elképzelés lett volna (ami méltán merült feledésbe), vagy csak (a korra szerintem nem annyira jellemző) idióta április tréfa lenne?
A miskolci biztosan, az júliusi forgalomba állítású. Érdekességképpen megemlítendő, hogy kb. egy hónappal előbbi, mint a FAÜ-példányok, amik viszont már a kisebb felületű elhúzható ablakot kapták. A volánosról nem tudok semmi konkrét dátumot.
Akkor csak az marad, amit a kassai technikai múzeum gyűjteményébe szánnak - már ha a 400-asokkal ugyanúgy ez a terv, mint ahogy az utolsó 200-asokkal megvalósult.
A 222 K 2-es halad ha lassan is,ahogy a pénzem engedi,én már ritkán olvasom ezt a fórumot de jólesett olvasni,hogy van aki még érdeklődik a folyamat iránt.
A modell az említett hibákkal ugyan de felismerhető,az ablakelosztás is jó!
A típusból két darab létezik a K 3-as működőképes,tavaly a polgári találkozón én hajtottam A.G barátom jóvoltából ami hatalmas élmény volt számomra.
Ha komolyan érdekel a K 2-es Facén megtalálsz,ez a fiam nickje írj rá nyugodtan és beszélünk.
Az idővonalamon megvan minden fázis,hogy halad a gép felújítása.