Pont azért mert ez volt az Ikarus talán egyetlen típusa, melynek döntő többsége lángossütőként, büféként, lakóautóként, stb. élte tovább életét és nem lett egyből lángvágó áldozata - szerintem - több is található az országban, melyből még helyreállítható jó állapotú is.
A hirdetésben ha jól emlékszem működőképesnek írták, tehát komplett volt, talán belül hiányoztak dolgok. Egyébként nem pont most keresett valaki 553 feliratot meg szélvédőt meg mégvalamit? Legalább ennek a szerencsétlen járgánynak az alkatrészei menekülnének meg, más 553-ashoz még kellhetnek. De már lehet hogy késő..
ezt jó hallani! :-) egyébként ha már ezt a témát felkaptuk: néhány kép közül kutakodva választottam eme képet, jelezve annak a néhány személynek, hogy a típusból VAN felújított példány, igaz, nem itthon, hanem Csehországban.
ebből a 327-ből kb. mennyi maradt meg? vannak olyanok, amelyek lakóbuszok lettek, de amint láthatjuk, volt egy ritka szép példány is, de a legtöbbje már selejtként végezhette.
Megnézném hány ember mondaná meg az utcán... Nagyon nem vagy tisztában, hogy mennyire ismerik ezeket az emberek. Még a most futó típusokat se. Van a régi magas, meg az újak. Ennyi. Ezt tudja a nagy közönség.
Na most már tényleg le lehetne állni ezzel. Azt magyarázd már meg nekem légyszíves, hogy egy átlag embernek mégis honnan a búbánatból kéne tudnia mit vesz? Látták a hírdetést, gondolom olcsó volt és a célra megfelelt. Megvették. Gondolj már bele ha a greenpiece téged bunkózna mert egy általad tök ismeretlen virág fajtát eltapostál.
Ez a busz a csanádi tiboré volt budakesziről, sokáig hirdette de nem kellett senkinek. Aztán jön egy ilyen szar zenét játszó sötét társaság tele lével, és gondolják polgárpukkasszunk. De miért nem egy volkswagen crafterrel? Ja annyi lóvé nincs. Sötét bunkók.
Vatera keresőjébe beírod, hogy ikarus, és ott lesz a találatok között.
De az csak egy elnagyolt rajzocska a 262-esről, nem úgy épült meg, sőt ha hinni lehet a pletykáknak akkor a megépült 262-es 3. ajtaja előrébb volt hozva a B hídhoz és egy kis ablak volt utána mint a 263-asoknál. A megépült kocsi bal első kereke felett volt egy közel méteres plusz ablak a 260-ashoz képest, jobb oldalon egy rövidebb az első ajtó felett, de nem ismert pontos kép róla, vagy csak nem publikus. De a 262 tengelytávja biztosan 6400mm volt, túlnyúlások mint a 260-nál és 1300mm-es ráncajtók de mvg mellső híddal. Fehérváron egy ideig ott volt félreállítva, mérőbusznak is használták, és a vezetőtéri légkondit tesztelték rajta.