Vatera keresőjébe beírod, hogy ikarus, és ott lesz a találatok között.
De az csak egy elnagyolt rajzocska a 262-esről, nem úgy épült meg, sőt ha hinni lehet a pletykáknak akkor a megépült 262-es 3. ajtaja előrébb volt hozva a B hídhoz és egy kis ablak volt utána mint a 263-asoknál. A megépült kocsi bal első kereke felett volt egy közel méteres plusz ablak a 260-ashoz képest, jobb oldalon egy rövidebb az első ajtó felett, de nem ismert pontos kép róla, vagy csak nem publikus. De a 262 tengelytávja biztosan 6400mm volt, túlnyúlások mint a 260-nál és 1300mm-es ráncajtók de mvg mellső híddal. Fehérváron egy ideig ott volt félreállítva, mérőbusznak is használták, és a vezetőtéri légkondit tesztelték rajta.
Létezett valaha ilyen utastér bármely export kocsiban? Már a csukló előtti oldalt fordított ülés se tűnik valósnak, a kapaszkodó elkaszálná ott az ember térdét-lábát. (A kép az egyik vaterás aukcióból van kimásolva.) Ha jól tudom kalauzos kocsi Tunéziába, Isztambulba és talán Bukarestbe ment.
Egy zenekar nem Ikarus párti, nekik kellett egy eszköz a klipbe, amit felhasználtak.
Ennyi erővel azon is fel lehet háborodni, amikor egy Ikarus gyűjtő dönt úgy ilyen-olyan okokból, hogy a buszát feláldozza/szétvágatja, még ha nem is volt egyedi darab.
Biztos? Vagyis inkább így kérdezem: ki tudod egészíteni a történetét?
Én ezt egy szőlőhegyi buszként ismerem, amelyik 1988 óta áll. Raktárként használták, nem volt jó formában, amikor láttam.
(Mielőtt félreértés adódna, kicsit sem értek egyet a felgíújtásával, csak arra vagyok kíváncsi, hogy miként volt ezt megőrzésre szánt darab, és mikortól nem számított annak.)
Üdv mindenkinek! Néhány infóra lenne szükségem 417-esekről, konkrétan az érdekelne, hogy mennyi a .02, .08, .04, .14 altípusoknál a csukló forgáspontjának távolsága a B tengelytől, hogy a fekvőmotorosoknál mennyit emelkedik a közlekedőfolyosón a padló, illetve a német kivitelekben milyen motorokat és váltókat szereltek.