Keresés

Részletes keresés

Grikon1985 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 87744

Vatera keresőjébe beírod, hogy ikarus, és ott lesz a találatok között.

De az csak egy elnagyolt rajzocska a 262-esről, nem úgy épült meg, sőt ha hinni lehet a pletykáknak akkor a megépült 262-es 3. ajtaja előrébb volt hozva a B hídhoz és egy kis ablak volt utána mint a 263-asoknál. A megépült kocsi bal első kereke felett volt egy közel méteres plusz ablak a 260-ashoz képest, jobb oldalon egy rövidebb az első ajtó felett, de nem ismert pontos kép róla, vagy csak nem publikus.
De a 262 tengelytávja biztosan 6400mm volt, túlnyúlások mint a 260-nál és 1300mm-es ráncajtók de mvg mellső híddal. Fehérváron egy ideig ott volt félreállítva, mérőbusznak is használták, és a vezetőtéri légkondit tesztelték rajta.

Előzmény: BPO-105 (87742)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.08 0 0 87743

Mivel ebben a listában soha nem is volt benne...

Előzmény: by-169 (87740)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 87742

A fölötte levőről is láthatnánk képet? Ha jól olvasom, 262-es, és ez elég volt ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésemet.

Előzmény: Grikon1985 (87741)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 87741

Létezett valaha ilyen utastér bármely export kocsiban? Már a csukló előtti oldalt fordított ülés se tűnik valósnak, a kapaszkodó elkaszálná ott az ember térdét-lábát. (A kép az egyik vaterás aukcióból van kimásolva.) Ha jól tudom kalauzos kocsi Tunéziába, Isztambulba és talán Bukarestbe ment.

by-169 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 87740

Lehetséges?

 

Már a listában se látni:

http://www.hajduvolan.hu/ikarus-195.html

 

Én nyáron láttam több ráncajtós társaságában mostanában nem jártam Berettyóújfaluban.

Előzmény: ikarinátor (87695)
harajukushinobi Creative Commons License 2014.01.08 0 0 87739
indokolatlan_pingvin Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87738

téged is be kéne már...

Előzmény: Törölt nick (87736)
BvZ Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87737

Jólvan, hagyjad már magad.... :D

Előzmény: Törölt nick (87736)
Balázs1 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87735

"kicsit sem értek egyet a felgíújtásával" -> inkább: kicsit sem tetszik

"miként volt ezt megőrzésre szánt darab" -> miként volt ez megőrzésre szánt darab (elnézést az elgépelésekért)

Előzmény: Balázs1 (87732)
Balázs1 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87734

Eladó volt, én is úgy mentem ki megnézni. :) Még itt is linkelte valaki, egy ex pécsi ÁMG társaságában állt az érintett udvaron.

Előzmény: BENczúr utca (87733)
BENczúr utca Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87733

Amúgy meg nyilván eladó volt, megvették.

Egy zenekar nem Ikarus párti, nekik kellett egy eszköz a klipbe, amit felhasználtak.

Ennyi erővel azon is fel lehet háborodni, amikor egy Ikarus gyűjtő dönt úgy ilyen-olyan okokból, hogy a buszát feláldozza/szétvágatja, még ha nem is volt egyedi darab.

Előzmény: Balázs1 (87732)
Balázs1 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87732

Biztos? Vagyis inkább így kérdezem: ki tudod egészíteni a történetét?

Én ezt egy szőlőhegyi buszként ismerem, amelyik 1988 óta áll. Raktárként használták, nem volt jó formában, amikor láttam.

(Mielőtt félreértés adódna, kicsit sem értek egyet a felgíújtásával, csak arra vagyok kíváncsi, hogy miként volt ezt megőrzésre szánt darab, és mikortól nem számított annak.)

Előzmény: Törölt nick (87726)
Liner Linien Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87731

Pont le fogják szarni. 

Előzmény: Törölt nick (87730)
Aron_son Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87729

417.04: Mercedes OM447hLA + ZF 4HP590,

417.14: MAN D2866LOH20 + ZF 4HP590.

Előzmény: 242.P1 (87728)
242.P1 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87728

Üdv mindenkinek! Néhány infóra lenne szükségem 417-esekről, konkrétan az érdekelne, hogy mennyi a .02, .08, .04, .14 altípusoknál a csukló forgáspontjának távolsága a B tengelytől, hogy a fekvőmotorosoknál mennyit emelkedik a közlekedőfolyosón a padló, illetve a német kivitelekben milyen motorokat és váltókat szereltek.

KápCity Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87727

Csodás... Inkább forgatták volna egy leselejtezett ex.bkv-s 260-asban, arra az is tökéletes lett volna.

Előzmény: harajukushinobi (87724)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87726

Basszákmeg, ez egy eredetileg megőrzésre félretett darab volt :( 

Előzmény: harajukushinobi (87724)
ckg471 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87725

Hát basszátokmeg...

Előzmény: harajukushinobi (87724)
harajukushinobi Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87724
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87723

Vagy nem festett a minta, hanem kötött/virágból van összerakva. Ahhoz elég erőteljes. (én utóbbira tippelek)

Előzmény: vt976 (87721)
hajdubus Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87722

Számításaim szerint most fog negyedjére gazdát váltani. Tavaly előtt került Debrecenbe.

http://hajdubus.weboldala.net/magan/magan_DUD-016_01.jpg

http://hajdubus.weboldala.net/magan/magan_DUD-016_02.jpg

Előzmény: buszosjocó (87717)
vt976 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87721

Ezt én photoshopnak nézem, mert a a háttérhez képest túl erősek a mintázat színei. És a mintázaton nem látszank árnyékok.

Előzmény: ikarinátor (87716)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87720

Igen az Albánál szolgált kigugliztam én is. 

Előzmény: HBweb hu (87719)
HBweb hu Creative Commons License 2014.01.07 0 0 87719
Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (87718)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.01.06 0 0 87718

Ez 250-es nem? 

Előzmény: buszosjocó (87717)
buszosjocó Creative Commons License 2014.01.06 0 0 87717
ikarinátor Creative Commons License 2014.01.06 0 0 87716

OFF: van aki ennyire szereti az autóbuszát

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 87715
Előzmény: D 20 (87714)
D 20 Creative Commons License 2014.01.05 0 0 87714

This is not the page you're looking for.

Előzmény: Törölt nick (87711)
hajdubus Creative Commons License 2014.01.05 0 0 87713

Az Fb-n az is írták, hogy világvége lesz...

Előzmény: BPI-791 (87708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!