Biztos? Vagyis inkább így kérdezem: ki tudod egészíteni a történetét?
Én ezt egy szőlőhegyi buszként ismerem, amelyik 1988 óta áll. Raktárként használták, nem volt jó formában, amikor láttam.
(Mielőtt félreértés adódna, kicsit sem értek egyet a felgíújtásával, csak arra vagyok kíváncsi, hogy miként volt ezt megőrzésre szánt darab, és mikortól nem számított annak.)
Üdv mindenkinek! Néhány infóra lenne szükségem 417-esekről, konkrétan az érdekelne, hogy mennyi a .02, .08, .04, .14 altípusoknál a csukló forgáspontjának távolsága a B tengelytől, hogy a fekvőmotorosoknál mennyit emelkedik a közlekedőfolyosón a padló, illetve a német kivitelekben milyen motorokat és váltókat szereltek.
Van egy pár darab dízelkályhám ami Ikarusból való. Levegő közeget fűt. Talán 262-es tipus lehet a talált képek alapján.
Ilyen:
Volt 2 db működőképes, amit a garázs fűtésére használtam. Sajnos mindkettő tönkrement.
Szét lettek szerelve kb 1 éve... és közben még szereztem pár alkatrésznek valót.
Sajnos az elektromos bekötésére már nem emlékszem... :)
Szóval ha valaki tudja hogyan kell bekötni, vagy van hozzá bármiféle használható és érthető bekötési leírás, rajz, ábra stb, akkor azokat szívesen fogadnám.
A berendezés 24V-os trafóról működött. Ez az egyedüli stabil pontom :)