Oh, ha tudom... G... nem adta ki. A második kocsi lökhárítóval együtt kapta t'án meg a rsz-ot... (Második 20-14 fotóján is ugyan ilyen szütyis az első lökős középtájon.)
Lehet. A másikra amúgy azért tippeltem, mert úgy meg valahogy nem tűnt olyannak, ami Miskolc lehetne. A céltábla alsó sora viszont lehet, hogy Miskolc. Mindenesetre az egyetlen, ami biztosan kivehető, hogy 4-es a rendszám vége.
Mind a kettő félre van téve, a 150 ráadásul egy elkerített, bekamerázott részen áll... Aztán hogy mit hoz a jövő (főleg így, hogy összevonták a Volánokat), senki nem tudja.
Én úgy tudom, az van kijelölve megőrzésre (a 149), nem a debreceni, pedig utóbbi tűnik sokkal jobb állapotúnak (a 150). Nem friss infó, lehet, hogy nem aktuális.
Én úgy tudom, hogy 2004-ben, azaz 9,5 éve járt Mezőtúron felújításon, és szerintem a vázához azóta nem nagyon nyúltak hozzá. Persze Cinkotán kicseréltek néhány ülést, megfoltozták a dekoritokat és lefényezték, de ezt ismerjük. Egébként az is igaz, hogy vannakk ótvarabb kocsik, pl. 00-28.
Hmm... A 17-01 elsiratási hullám közepette a temérdek képet látva tényleg nem értem, hogy egy egyben lévőnek látszó, pár éve belül is rendbetett kocsit miért kell szétdíbolni ahelyett, hogy beleraknának egy D10-est, azt' gurulhatna még.