Keresés

Részletes keresés

Balázs1 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 87673

Én úgy tudom, az van kijelölve megőrzésre (a 149), nem a debreceni, pedig utóbbi tűnik sokkal jobb állapotúnak (a 150). Nem friss infó, lehet, hogy nem aktuális.

Előzmény: by-169 (87643)
daf69 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 87672

Sziasztok !

 

BÚÉK Mindenkinek !

 

A BKV állományában , úgy 1980 körűl volt pár olyan IK 280 as, amiknek

a két felső méretjelzője között volt középen 3 db borostyán sárga lámpa is.

( Orosz kivitel ). A Fürst üzemegységnél voltak ezek.

Van Valakinek fotója, vagy tudja e valaki, hogy mely rendszámú kocsik voltak ezek?

(Talán,  BU 10-xx, vagy , BU 20- xx  ?  )

Köszönet előre is a segítséget.   Üdv !

HBweb hu Creative Commons License 2014.01.01 0 0 87671
Előzmény: D 20 (87670)
D 20 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 87670

BU-20-14 emberek! :)

Oleever07 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87669

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

Leszedált Utas Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87668

Sikerekben, boldogságban gazdag Újévet kívánok minden Ikarus fanatikusnak!

http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/20278765-e49f940a/user

Leszedált Utas Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87667

Én úgy tudom, hogy 2004-ben, azaz 9,5 éve járt Mezőtúron felújításon, és szerintem a vázához azóta nem nagyon nyúltak hozzá. Persze Cinkotán kicseréltek néhány ülést, megfoltozták a dekoritokat és lefényezték, de ezt ismerjük. Egébként az is igaz, hogy vannakk ótvarabb kocsik, pl. 00-28.

Előzmény: norbee601 (87666)
norbee601 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87666

A váza is ha jól rémlik 5-6 éve volt komolyabban rendbetéve. Persze azóta ki tudja....

Előzmény: nemeza (87665)
nemeza Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87665

Gondolom váz meg ilyenek.

De belső tér ezen a kocsin eléggé rendben van, sok ennél hulladékabb terű járkál a városban :(

 

Bár gondolom kapott egy nagytakarítást a neves eseményre :)

Előzmény: D 20 (87664)
D 20 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87664

Hmm...
A 17-01 elsiratási hullám közepette a temérdek képet látva tényleg nem értem, hogy egy egyben lévőnek látszó, pár éve belül is rendbetett kocsit miért kell szétdíbolni ahelyett, hogy beleraknának egy D10-est, azt' gurulhatna még.

Ez az emozás hiányzott innen, tudom...

ujfigura Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87663

Nálam van műanyag héj, és talán kapaszkodó. Tudunk bele szerezni párnát. Ha érdekel, írj e-mailt.

Előzmény: Törölt nick (87662)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87662

1 darab kellenne csak :D

Előzmény: ujfigura (87661)
ujfigura Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87661

mennyi kell?

Előzmény: Törölt nick (87660)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87660

Sziasztok! Ha van valakinek eladó Imag Halas ülése, vagy már nem használja, akkor az írjon a hvn731@citromail.hu-ra, mindenhol kerestem már de sehol se találok olyan oldalt ahol lenne, egy helyen láttam pedig csak már nincs fent.

Minimodel Creative Commons License 2013.12.31 0 0 87659

Íme néhány kép a Postamúzeum fotótárában a járművek között:

 

http://www.postamuzeum.hu/hu/targyak/kategoria/463/jarmuvek

 

BUÉK mindenkinek.

torqmatic Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87658

Néhány érdekes "busz" Kubából, a vájtszeműek jó páron felfedezhetnek Ikarus vonásokat / alkatérszeket (ennek ellenére nekem abból a csuklós MAN-ből(?) átalakított tákolmány a kedvencem):

 

https://plus.google.com/u/0/photos/+TouringcarteamMarcel/albums/5853735315543741969

BHJ-962 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87657

A kipufogógáznak annyi a szerepe a turbónál,hogy meghajtsa a turbólapátokat,majd azok így töltenek friss levegőt a szívótorokba. Fékpedálra kötve lefelé ,900-as fordulatnál lekapcsol a rendszer,csak az olyan buszoknál lehet ide kötni amiknek megfelelő fordulatszám mérő órájuk van,a régebbieken nincs ilyen,azért rakták általában ki a váltó gombokba a nyomógombot.(a régi "békebeli" vezérek nagyon szerették a váltókaron tartani a kezüket,érezték a busz minden rezdülését)

suraki1 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87656

Konkrétan akkor nem, de nem menne "cigányútra"? Lehet, hogy hülye vagyok, de máshoz nem tudom kötni, hogy D10+Prágással nem lehet bubuzni, csak sziszegnek.

Előzmény: rezgaras (87648)
Pet2 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87655

A 701esről pár tegnapi kép.

 

 

P.stephenson Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87654

Értem, köszi!

Előzmény: RIKA424 (87651)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87653

*errefelé

 

 

Előzmény: Leszedált Utas (87652)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87652
RIKA424 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87651

a 250-260-280 Mátyásföldön készült.

 

a 211-255-256-266 meg Fehérváron.

 

Kb. 1983-tól (??) ez felbomlott és onnantól kezdve Fehérvár is gyártotta a Mátyásföldi típusokat.

Is.

 

A két gyár között volt egy nem is titkolt (elég erős) rivalizálás.

 

 

Előzmény: P.stephenson (87650)
P.stephenson Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87650

A klasszikus felosztás (kb. 80-as évek) szerint a 280-asok melyik gyáregységben készültek szerintetek? Én Székesfehérvárra emlékszem.

Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.12.30 0 0 87649

Búcsú többek között Tőle is...

rezgaras Creative Commons License 2013.12.29 0 0 87648

Amikor fékezel, miért kell a kipufogógáz a turbónak?

 

Előzmény: suraki1 (87639)
RIKA424 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 87646

a klasszikus bubukat vagy a fékpedálra kötötték, vagy a seb.váltó gomb tetejébe eszkábálták bele.

 

jobb szerettem a pedálra kötött variációt.

 

 

Előzmény: by-169 (87642)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.12.29 0 0 87645

Wow, mik vannak, talán pár kolléga is itt szívesen látja a képeket újra! :)

Előzmény: Törölt nick (66963)
buszosjocó Creative Commons License 2013.12.29 0 0 87644

Igen, vagy a kuplungpedál környékén.

Előzmény: by-169 (87642)
by-169 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 87643

A másik debreceni kocsi a berettyóujfalui telepen áll.

Előzmény: BP-16-63 (87613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!