Én úgy tudom, hogy 2004-ben, azaz 9,5 éve járt Mezőtúron felújításon, és szerintem a vázához azóta nem nagyon nyúltak hozzá. Persze Cinkotán kicseréltek néhány ülést, megfoltozták a dekoritokat és lefényezték, de ezt ismerjük. Egébként az is igaz, hogy vannakk ótvarabb kocsik, pl. 00-28.
Hmm... A 17-01 elsiratási hullám közepette a temérdek képet látva tényleg nem értem, hogy egy egyben lévőnek látszó, pár éve belül is rendbetett kocsit miért kell szétdíbolni ahelyett, hogy beleraknának egy D10-est, azt' gurulhatna még.
Sziasztok! Ha van valakinek eladó Imag Halas ülése, vagy már nem használja, akkor az írjon a hvn731@citromail.hu-ra, mindenhol kerestem már de sehol se találok olyan oldalt ahol lenne, egy helyen láttam pedig csak már nincs fent.
Néhány érdekes "busz" Kubából, a vájtszeműek jó páron felfedezhetnek Ikarus vonásokat / alkatérszeket (ennek ellenére nekem abból a csuklós MAN-ből(?) átalakított tákolmány a kedvencem):
A kipufogógáznak annyi a szerepe a turbónál,hogy meghajtsa a turbólapátokat,majd azok így töltenek friss levegőt a szívótorokba. Fékpedálra kötve lefelé ,900-as fordulatnál lekapcsol a rendszer,csak az olyan buszoknál lehet ide kötni amiknek megfelelő fordulatszám mérő órájuk van,a régebbieken nincs ilyen,azért rakták általában ki a váltó gombokba a nyomógombot.(a régi "békebeli" vezérek nagyon szerették a váltókaron tartani a kezüket,érezték a busz minden rezdülését)
Konkrétan akkor nem, de nem menne "cigányútra"? Lehet, hogy hülye vagyok, de máshoz nem tudom kötni, hogy D10+Prágással nem lehet bubuzni, csak sziszegnek.
Amiatt sincs sok értelme hisz az adagolót is visszahúzza a leállító szelep. Engem meg is szivatott egyszer a kipufogófék a délutáni csúcsban. Lerázódott a gömbfej a pillangószelepről. A szelep beállt 45°os szögbe a motort meg frankón lefojtotta nekem. A Csikyn úgy imádkoztam fel.