A lámpák és az indexek fel se tűntek... Úgy látszik, 3-szor kell megnéznem egy fotót, mire észreveszek rajta valamit.
Ahogy nézem, a fülkébe vezető első ajtó hiánya is biztosan átalakított, a gyári ugyanis itt sem ilyen. Az utasajtó is érzésre 10-15 cm-el mélyebb lehet egy gyári kivitelnél.
Ráadásul szerintem akár a még meredekebb verzió, a 60-asból átépítés is elképzelhető, elvégre is hiányzik a 601-eseknél látott ládatérajtó az utolsó ablak alatt.
Nos, beszéltem a cimbimmel sé továbbítottam neki az üzeneteteket... időközben őt is meggyőzték, hogy nem kellen az ABC-buszos vonalat erőltetni (látott egy-két nem épen jó állapotút), úgyhogy jelenleg egy 256-ossal szemezget... azért köszi az infókat a n
2004-ben az FKN-457 (ma: KYW-287) c. NABI került erre a járatra, a C56-os pedig ettől kezdve (?) főleg Kaposvárra járt. A rendszáma azután JOM-862 lett, pár éve pedig LTE-047 néven megy. A szigetvári állományhoz tartozik.
Igazság szerint nem tudom, de kifejezetten ezt mondta nekem, bár ha igaz amit az utánad író topiktárs mond, akkor lehet, elég hamar le fog róla tenni (legalábbis az ABC-s változatról)...
Ha valaki magáévá szeretné tenni a BSR-346 frsz.-ú katasztrófavédelmis kocsit, megteheti. Előélete, ha valakinek újdonságot jelentene (internetes információk nyomán): 1976. decemberében kezdte műkődését GE 02-06 frsz-mal, majd BU 02-06 lett. 1984. májusában leselejtezték és BU 90-42 frsz-ként utastájékoztató busz lett. BSR-346 frsz-on a Tűzoltóságot, majd a Katasztrókavédelmet szolgálta.
Nem árt, ha egy 8 számjegyű összeg Forintban rendelkezésre áll egy ilyen projecthez. Szerintem eredeti mozgó ABC max. részleges vázcserével oldható meg.
Egy cimborám a fejébe vette, hogy lakóbusszá szeretne alakítani egy egykori mozgó ABC-s Ikarust, és ehhez keresne "alapanyagot". Valaki nem tud egy elfekvő/eladó példányt, lehtőleg minél jobb állapotban?