2004-ben az FKN-457 (ma: KYW-287) c. NABI került erre a járatra, a C56-os pedig ettől kezdve (?) főleg Kaposvárra járt. A rendszáma azután JOM-862 lett, pár éve pedig LTE-047 néven megy. A szigetvári állományhoz tartozik.
Igazság szerint nem tudom, de kifejezetten ezt mondta nekem, bár ha igaz amit az utánad író topiktárs mond, akkor lehet, elég hamar le fog róla tenni (legalábbis az ABC-s változatról)...
Ha valaki magáévá szeretné tenni a BSR-346 frsz.-ú katasztrófavédelmis kocsit, megteheti. Előélete, ha valakinek újdonságot jelentene (internetes információk nyomán): 1976. decemberében kezdte műkődését GE 02-06 frsz-mal, majd BU 02-06 lett. 1984. májusában leselejtezték és BU 90-42 frsz-ként utastájékoztató busz lett. BSR-346 frsz-on a Tűzoltóságot, majd a Katasztrókavédelmet szolgálta.
Nem árt, ha egy 8 számjegyű összeg Forintban rendelkezésre áll egy ilyen projecthez. Szerintem eredeti mozgó ABC max. részleges vázcserével oldható meg.
Egy cimborám a fejébe vette, hogy lakóbusszá szeretne alakítani egy egykori mozgó ABC-s Ikarust, és ehhez keresne "alapanyagot". Valaki nem tud egy elfekvő/eladó példányt, lehtőleg minél jobb állapotban?
Ez egy átalakított busz (lásd lámpák, villogók, magasságjelzők - eltérők a 60-601-602 korabeliektől), és bár 602-esre hasonlít az ajtóelrendezése, átalakíthatták 601-esből is.
A 602-esek közül csak az első néhány db (a Mávautnál 4) készült egybeablakkal, a többinek a felső részen eltolható volt.
Jóók. :) Az utolsó a völgyben készült? Meg végre látok olyan képet ahol a belvárosban is volt még rendes forgalom. A széchenyiről tudtam. Sokáig meg is volt az aszfalton a sávok felfestése a Líceum előtt, de arról nem hogy a Centrum előtt is volt rendes forgalom.
Nem M5-ös, az biztos, annak hosszabb az első ablaka a jobb oldalon, valamint az ablakok száma se stimmelne.
Én 602-esnek mondanámamúgy, bár sajnos az ilyesmik megkülönböztetésében nemigen járok az élen, mivel mindig is furcsának tartottam, hogy az ajók számától függően már új típusokról beszélünk. A jobb oldali ajtó hiánya mindenesetre igen furcsa.