Igazság szerint nem tudom, de kifejezetten ezt mondta nekem, bár ha igaz amit az utánad író topiktárs mond, akkor lehet, elég hamar le fog róla tenni (legalábbis az ABC-s változatról)...
Ha valaki magáévá szeretné tenni a BSR-346 frsz.-ú katasztrófavédelmis kocsit, megteheti. Előélete, ha valakinek újdonságot jelentene (internetes információk nyomán): 1976. decemberében kezdte műkődését GE 02-06 frsz-mal, majd BU 02-06 lett. 1984. májusában leselejtezték és BU 90-42 frsz-ként utastájékoztató busz lett. BSR-346 frsz-on a Tűzoltóságot, majd a Katasztrókavédelmet szolgálta.
Nem árt, ha egy 8 számjegyű összeg Forintban rendelkezésre áll egy ilyen projecthez. Szerintem eredeti mozgó ABC max. részleges vázcserével oldható meg.
Egy cimborám a fejébe vette, hogy lakóbusszá szeretne alakítani egy egykori mozgó ABC-s Ikarust, és ehhez keresne "alapanyagot". Valaki nem tud egy elfekvő/eladó példányt, lehtőleg minél jobb állapotban?
Ez egy átalakított busz (lásd lámpák, villogók, magasságjelzők - eltérők a 60-601-602 korabeliektől), és bár 602-esre hasonlít az ajtóelrendezése, átalakíthatták 601-esből is.
A 602-esek közül csak az első néhány db (a Mávautnál 4) készült egybeablakkal, a többinek a felső részen eltolható volt.
Jóók. :) Az utolsó a völgyben készült? Meg végre látok olyan képet ahol a belvárosban is volt még rendes forgalom. A széchenyiről tudtam. Sokáig meg is volt az aszfalton a sávok felfestése a Líceum előtt, de arról nem hogy a Centrum előtt is volt rendes forgalom.
Nem M5-ös, az biztos, annak hosszabb az első ablaka a jobb oldalon, valamint az ablakok száma se stimmelne.
Én 602-esnek mondanámamúgy, bár sajnos az ilyesmik megkülönböztetésében nemigen járok az élen, mivel mindig is furcsának tartottam, hogy az ajók számától függően már új típusokról beszélünk. A jobb oldali ajtó hiánya mindenesetre igen furcsa.