Keresés

Részletes keresés

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.12.07 0 0 87386

Jóók. :) Az utolsó a völgyben készült?  Meg végre látok olyan képet ahol a belvárosban is volt még rendes forgalom. A széchenyiről tudtam. Sokáig meg is volt az aszfalton a sávok felfestése a Líceum előtt, de arról nem hogy a Centrum előtt is volt rendes forgalom.

Előzmény: EAG E95 (87381)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87385

Szerintem is 602-es. A 601-esnek az első ajtó mögött elhelyezett ráncajtaja volt, ez meg középső kéziajtós.

Előzmény: BPO-105 (87383)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87384
Előzmény: BPO-105 (87383)
BPO-105 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87383

Nem M5-ös, az biztos, annak hosszabb az első ablaka a jobb oldalon, valamint az ablakok száma se stimmelne.

Én 602-esnek mondanámamúgy, bár sajnos az ilyesmik megkülönböztetésében nemigen járok az élen, mivel mindig is furcsának tartottam, hogy az ajók számától függően már új típusokról beszélünk. A jobb oldali ajtó hiánya mindenesetre igen furcsa.

Előzmény: FAV 20 (87382)
FAV 20 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87382

Nincs ajtaja bal oldalt. Lehet, hogy M5?

Előzmény: RIKA424 (87380)
EAG E95 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87381
RIKA424 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87380

 

Ikarus-601 valamikor 197x-ben ??

 

ekkorra már kizárólag TSz-k, KTSZ-k tulajdonában maradt pár db.

rezgaras Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87379

Mentem RO-val még 1975-ben is.

 

Előzmény: RIKA424 (87378)
RIKA424 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 87378

 

Korai Ik-630-as, valamikor az 1960-as évek elején, valahol csehszlovákiában.

 

A 706 RTO-k mellett még vannak (Ik-630 mellett is áll ) RO-k is.

 

AUTOSANdris Creative Commons License 2013.12.05 0 0 87377

Egy kis összeállítás. :)

 

lobbanórotor Creative Commons License 2013.12.05 0 0 87376

Selejt a JLZ-942, egy igazán különleges 266-os. 

Akinek hiányzik a gyűjteményéből, jelentkezzen érte a Pannon Volánnál. 

=D Doma Creative Commons License 2013.12.05 0 0 87375

hát a wb otokarjai alapján hamar le lesznek azok az újak cserélve.. :D

Előzmény: 18-09 (87374)
18-09 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 87374

Isztambul

 

Az utolsó, 110 darab Otokar forgalomba állásával november végén a még meglévő 260-asok selejtezésre kerültek.

504LACI Creative Commons License 2013.12.04 0 0 87373

Nekem is jöhet egy lista, mail címem publikus.

Előzmény: uazos zoli (87368)
lobbanórotor Creative Commons License 2013.12.04 0 0 87372

Az nem alkatrész. 

Előzmény: masterboy69 (87370)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 87371

Az MLG-014 új üléseket kapott? Mintha már nem műbőrösen futna...

masterboy69 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 87370

Ikarus felirat/logo érdekelne!

Előzmény: uazos zoli (87368)
zsig Creative Commons License 2013.12.04 0 0 87369

Itt egy jelentkező. Milyen cuccaid vannak? címem: zsigmond.pap qúkac gmail.com

Előzmény: uazos zoli (87368)
uazos zoli Creative Commons License 2013.12.04 0 0 87368

Üdv!

 

Valakinek nincs Ikarusos ismerőse? Volna sok új alkatrészem Ikarushoz amittől megszeretnék válni tőle mivel nekem nincs rá szükségem!

Tatus[PL] Creative Commons License 2013.12.03 0 0 87367

Catch him outside the bus station :P

Előzmény: 1116059 (87360)
1116059 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 87366
Egyben van, ha bele tudják operálni a D10-est akkor azzal fog menni :)
Előzmény: FKU-911 (87364)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87365

A 192-es ha minden igaz, D10-essel fog feltámadni.

Előzmény: FKU-911 (87364)
FKU-911 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87364

A másik messze nincs ilyen szép állapotban. Sőt, nincs is egyben.

Előzmény: 1116059 (87360)
Grikon1985 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87363

Bizony, az a gazdagréti pont kegyetlenül igénybeveszi az ilyen csuklósokat, megfelelő szögből nézve látni ahogy a futóműveken keresztül próbál kiegyenlítődni a csavarodó mozgás. Láttam már képet a Hübner csuklószerkezetéről de nem jöttem rá melyik eleme engedi a hosszirányú csavarodást. Vajon a v187-ben már olyan van?

(Egyébként régen fürstös 435-ösöknél óriási volt a különbség éveken át, hogy melyik járt a 7-7A-n és melyik a 139GY-n: az előbbiek csörögtek zörögtek hála a kockaköves Bartóknak és Thökölynek, nem egynek az ablakai kirobbantak vagy kiestek egyszerűen gumiágyastul, míg a gazdagréti vonalnál a kocsik egész egyben maradtak, és persze a törzs cinkotás kocsik megint más állapotban voltak, hála a Keresztúri (61E) és a Jászberényi (61, 62) utak teljesen eltérő állapotának.)

Előzmény: bi-02 (87361)
zaza benő Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87362

Nem mintha konkrétan tudnám, de szerintem egy ilyen koszorú tömege a komplett jármű 10%-a mondjuk. Hát úgy. A futómű meg (túl?)méretezve van valamekkora tartományra, ha azt sikerül átlépni, akkor jön a reccs valahol. 

 

Szemléletes példa, hogy egy lego (!!!) 9 görgős koszorú engem röhögve kibír (felfordított hokedlin tudok pörögni :D), pedig az csak ócska ABS és nem csapágyacél.

 

Ujfigura: :DDD Az igazi is kipróbálható, 350HUF egy kör :))

 

 

Előzmény: bi-02 (87361)
bi-02 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87361

Ez is egy olyan probléma, amin sokat rágódok unalmas perceimben. Mármint, hogy a golyóskoszorús csuklószerkezet hogy bír ki bizonyos üzemi helyzeteket, ha nem tud csavarodni.

 

Jó szemléltető példák találhatók a budapesti 139-es viszonylaton. A legdurvább közülük, amikor egy jobb ívű enyhén emelkedő útról ami ráadásul túl is van emelve (Rétköz út) balra fordul a Gazdagréti útra, ami egy lejtős út és kb 100'-os fordulattal kanyarodik rá a 435 (meg az off is). Ott aztán van nyekergés meg csavarodás.

 

 

Előzmény: Grikon1985 (87352)
1116059 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87360
ujfigura Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87359

Jajó, ok, a lego modell:) Már azt hittem, igaz:) Ettől függetlenül engem mindenképpen érdekel.

 

Mi újság minimodell topiktárssal? Rég hallottam felőle, pedig érdekelne a 266 projekt is!

Előzmény: ujfigura (87358)
ujfigura Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87358

Mindenképpen várjuk, de miről van szó?

Előzmény: zaza benő (87357)
zaza benő Creative Commons License 2013.12.02 0 0 87357

Hölgyeim, uraim!

 

Örömmel jelenthetem be, hogy fizikailag is elindult a 280t projekt, minden lényegi részletkérdést sikerült tisztáznom (legalábbis most azt hiszem :X).

 

Alakul a gépes alváz, kész a B-tengely (híd), túl vagyok az első próbafutáson (ratyis A-híddal), megvan a szelepvezérlés, a nyomásszabályzó, a királycsap stb stb.

 

Ha nem tekintitek spam-nek, akkor majd beszámolok, ha már jól is néz ki...

 

Még egyszer köszönöm a segítséget!

 

 

szb

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!