Keresés

Részletes keresés

BP-16-63 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 87309

Sziasztok!

 

Saját tervezésű 12 oldalas+borítólap,exkluzív fotónaptár A4-es méretben a 260-as típuscsalád tagjaiból!

 

Akit érdekel,mailon keressen meg,ott megírok mindent és mintaképet is küldök!

 

A mail publikus.

 

Üdv:Szabolcs.

Oleever07 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 87308

I see, those buses had beautiful ages. :-/ But are there some cities in Poland where Ikaruses are still running in service? If yes, until when (approximately)?

Előzmény: Tatus[PL] (87304)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 87307

Ez nem ilyen egyszerű.

Előzmény: masterboy69 (87306)
masterboy69 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 87306

Az biztos, hogy Varsói MZA többre becsüli az Ikarust mint a BKV. Fáj................

Előzmény: Oleever07 (87303)
Slam Jr. Creative Commons License 2013.11.27 0 0 87305

Hát így múlik el a... a 200-as csacsit csak meghagyják.

Előzmény: Oleever07 (87303)
Tatus[PL] Creative Commons License 2013.11.27 0 0 87304

In december also ends normal service for Ikaruses 260.04 in Poland - last company (PKM Gliwice) is selling it to scrapyard :/

 

Előzmény: Oleever07 (87303)
Oleever07 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 87303

pedig egy-két ismerősöm mutatott október végi képeket, melyeken szerepelnek 280-asok is, főleg az E-6-os viszonylaton. :-) meg mostanság nézegettem a phototrans-on egy-két friss fényképet, az egyik 260-asról nov. 7-i kép van. de így már késő bánat, eb gondolat... :-(

Előzmény: 18-09 (87302)
18-09 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 87302

Mondjuk hónapok óta nem igazán volt kiadva az a pár 200-as.

 

A sorban dec31.-ig elvileg Moszkva jön.

Előzmény: Oleever07 (87301)
Oleever07 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 87301

December 1-én véget ér egy 35 éves korszak a varsói buszközlekedésben... :-(

harajukushinobi Creative Commons License 2013.11.26 0 0 87300

Üdv gondolom belsős vagy a cégnél. Tudnál segíteni Tatra áramszedőről képekkel, közeli, motorikus, tartó váz stb részleteire tekintve? Nagyon megköszönném, egyszerűen sehol se találok neten se olyan képeket.

Előzmény: cooldogg1992 (87299)
cooldogg1992 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 87299

Fényképeket kérnék a 100-as széria (3 részes) műszerfaláról. A készülő 156-os elkészüléséhez lenne rá szükség. Műszak nevében is köszönöm!

A képeket a bence347@gmail.com címre vagy ide a topicba kérem.

RIKA424 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 87298

Amikor a 95-01 -----95-77 sorozat érkezett, milyen harc ment a garázsokban, már ahol volt mindkét típus, hogy NE kelljen a korszerűbbnek mondott 556-al szolgálatba menni, hanem inkább új 620-t vihessenek ki.

 

......................:-))

 

Az üzemegységvezetők ezt nagyon NEM kultiválták, egyfajta újjjal szembeni lázadásként élték meg és felfelé titkolták, szégyellették.

 

 

Előzmény: f.domino (87296)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 87297

Újnak tünik,még a jobbos ülés is ott van a vezetőfülkében.A jobbos ablaktörlőlapátról nem is beszélve. :)

Előzmény: f.domino (87296)
f.domino Creative Commons License 2013.11.25 0 0 87296

Hoppá!
A képet nézve beugrott, hogy teli kék ajtajú 620-asok is voltak annó. (Mármint a 70-es évek elején, amire emlékszem). Ez pedig újszerűnek tűnik (alsó index, sliccelt szoknyalemez, emblémás hűtőrács, fellépő a lökhárítón). Lehet, hogy a 95-ös széria eleje (mondjuk 15-ig, a viszonylatjelző váltásig - 69 őszi széria) kék ajtóval jött ki, és csak onnantól lett teliezüst?

 

f.domino Creative Commons License 2013.11.25 0 0 87295

Az alsó így csak 92-61-ig fér bele, mert a hűtőjében nincs felirat.

 

Felújítás közben elveszett :-)

Előzmény: Mihál (87294)
Mihál Creative Commons License 2013.11.25 0 0 87294

Elvileg 94-50-ig sokminden belefér

Az alsó így csak 92-61-ig fér bele, mert a hűtőjében nincs felirat.

 

A régi hátsólámpákat emlékeim szerint kb. 69-től cserélték újra, vagyis 72-ig még biztos voltak régiek. De a régi buszok nagy részén ekkoriban - 67-68 táján alkalmazott - átmeneti megoldások voltak (eredeti lemezdomborulat, de körlámpa rátéve, képek az old-ikarus honlapon).

Előzmény: f.domino (87292)
f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87293

Most szúrtam ki:
A 620-asok első szoknyalemeze eleinte a lökhárító alatt ívesen hátrahajlott, és leért majdnem addig, mint az oldallemezek.

 

 
Az utolsó széria, (amiről van újkori fotó) felsliccelt szoknyalemezzel (és közvetlenül a fényszóró fölötti kerek indexszel) jött ki. 
Ezen a volános képen jól látszik a szoknyalemez, de ilyen volt a BKV-s 95-xx szériának is eredeti állapotában.

Később viszont az index és a rendszám helycseréjekor a szoknyalemez is megváltozott.

Itt látható két 620-as. Az egyiknek alul van az indexe, és sliccelt szoknyalemeze van, a másiknak felül van az indexe, és lelógó szoknyalemezes.



Ezek a részletek... De hát az ördög ezekben lakozik :-)

 

 

 

f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87292

A felsőnek a 95-69 es rendszámot néztem ki. De itt nagy a választék.
A középső 91-69. Találtam róla egy képet valamelyik fórumon (egy Zillel való csókolózás után), és pont így néz ki. 

Az alsónak még keresem az eredetijét.  Elvileg 94-50-ig sokminden belefér, hiszen sokat átépítettek a 91-00 előttiek közül is kerek sárvédősre. Jó lenne tudni, mikor alakították át (vagy selejtezték) az utolsó nagy hátsó lámpásokat, és, mi volt a rendszámuk. Visszagondolva, hogy kb mekkora lehettem, amikor ilyet még láttam, kb 71-72 lehetett. Miskolcon jóval később is voltak még.

Előzmény: Mihál (87290)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87291

Azaz egy másik 55-össel együtt összerakott belőlük egy olyan állatot, ami márpedig nincs.

Előzmény: Törölt nick (87276)
Mihál Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87290

A felső jó 1969-es szériának (vagy a 70-es 2. szériának)

Az alsó jó 1963-as szériának.

A középső csak úgy igaz, hogy egy főjavításon imitt-amott átalakított darab.

 

Új állapotban a lapos kerékkivágás elöl is volt, a díszléc picit lejjebb, táblatartó nem besüllyesztve, hanem az ablakban, hátsólámpa és első villogó még régi - ez így 62-es széria lenne. Ha pedig még az ablakokat is kicserélnéd fölső harmadában eltolhatóra, akkor 1959-61 közti.

Előzmény: f.domino (87260)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87289

Végül is egy fél tábla lemez, és kb 3méter 3/4-es csőért cserébe nem lett volna rossz üzlet.:)

Előzmény: pumukli89 (87287)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87288

Azt nem tudom.Szabály szerint átadtuk a tetemet az illetékes vadász társaságnak.

Előzmény: Törölt nick (87286)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87287

Még egy két hsz,aztán kiderül hogy direkt rontottál rá.:))

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87286

Disznópörkölt lett-e belőle? 

Előzmény: IK55 (87281)
yenoee Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87285

Uh. Ha az ott egy cigisdoboz mellette a földön, akkor tényleg nem lehetett kicsi ez az állat.

Viszont a buszban is volt anyag :)

Előzmény: IK55 (87282)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87284

Én a buszodat sajnálom,a pörköltnek valót nem annyira.....Bár egy jó vaddisznópöri..

Előzmény: IK55 (87282)
cat5409 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87283

nálunk anno egy 311-est talált meg egy ilyen jószág, az valahogy felugrott a csatt előtt, és egy kb. 200 literes hordó nagyságban " behorpasztotta" a jobb elejét.......ez még elég jól megúszta - mondjuk a disznó kevésbé....

Előzmény: 504LACI (87280)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87282

Sajnáltam is szegényt.Jól megtermett kb 150kg-os kan volt.

Előzmény: 504LACI (87280)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87281

Egy hete.

Előzmény: BHJ-962 (87279)
504LACI Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87280

A busz javítható a disznó nem.

Tanulság: a faros túlél mindent.

Előzmény: IK55 (87277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!