Keresés

Részletes keresés

IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87289

Végül is egy fél tábla lemez, és kb 3méter 3/4-es csőért cserébe nem lett volna rossz üzlet.:)

Előzmény: pumukli89 (87287)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87288

Azt nem tudom.Szabály szerint átadtuk a tetemet az illetékes vadász társaságnak.

Előzmény: Törölt nick (87286)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87287

Még egy két hsz,aztán kiderül hogy direkt rontottál rá.:))

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87286

Disznópörkölt lett-e belőle? 

Előzmény: IK55 (87281)
yenoee Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87285

Uh. Ha az ott egy cigisdoboz mellette a földön, akkor tényleg nem lehetett kicsi ez az állat.

Viszont a buszban is volt anyag :)

Előzmény: IK55 (87282)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87284

Én a buszodat sajnálom,a pörköltnek valót nem annyira.....Bár egy jó vaddisznópöri..

Előzmény: IK55 (87282)
cat5409 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87283

nálunk anno egy 311-est talált meg egy ilyen jószág, az valahogy felugrott a csatt előtt, és egy kb. 200 literes hordó nagyságban " behorpasztotta" a jobb elejét.......ez még elég jól megúszta - mondjuk a disznó kevésbé....

Előzmény: 504LACI (87280)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87282

Sajnáltam is szegényt.Jól megtermett kb 150kg-os kan volt.

Előzmény: 504LACI (87280)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87281

Egy hete.

Előzmény: BHJ-962 (87279)
504LACI Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87280

A busz javítható a disznó nem.

Tanulság: a faros túlél mindent.

Előzmény: IK55 (87277)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87279

Bakker ! Ez mostanában volt?

Előzmény: IK55 (87277)
Dante001 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87278

Ouch :/

Előzmény: IK55 (87277)
IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87277

Ha már törésteszt:(

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87276

Kisalföldy Jolán szétvágta   alkatrésznek.

Előzmény: Törölt nick (87270)
kristoof Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87275

Ikarus törögetés:

 

Ikarus az autóbuszok biztonságáért

A legendás járműgyár nemcsak a legnagyobb példányszámú sorozata (200-as széria) miatt kapott óriási figyelmet a világban, hanem az autóbuszok biztonságosabbá tételéért is. A magyar mérnökök fáradozásait a nyolcvanas évek derekán a szakma legnagyobb elismerése mellett[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

boz-021 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87274

#87263.

Előzmény: RIKA424 (87272)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87273
Előzmény: RIKA424 (87272)
RIKA424 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87272

Miről ?

Előzmény: Törölt nick (87271)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87271

E-mail-en is lehet érdeklődni: zoleexv@citromail.hu

Helyszín: Budapest XV. kerület

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87270

A mellette álló 55-sel mi lett?

Előzmény: Törölt nick (87252)
f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87269


Mihál szaktárt szíves közlése szerint (87119 hsz):

Gyárilag 1966-tól (9450-) volt a köralakú hátsólámpa és index, 1969-től (9501-) a kisebb fajta magasságjelző. Hosszútáblás 9501-15 és 9552-77-ig volt, majd 1970 végétől a főjavításra kerülők egy része is ilyet kapott.

Szögletes kerékkivágással 1962-ig gyártották, tehát 9001-től már gyárilag félkör volt.

 

Honlapomon az állományi táblázatok címsorába beleírtam a főbb jellegzetességeket ill. azok változásait. A selejtezéseket is megtalálod.

http://mihal.fw.hu/alap.html

Tehát gyárilag is volt (90-00 -tól 94-50 -ig), de utólagosan egész biztos, hiszen pl a 95-12-es (69-es évjáratú) kocsin is volt lapos sárvédő. (amit ugyebár 62-ig gyártottak.)

 

Előzmény: BPO-105 (87261)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87268

most látom a bejegyzésed. arra mostanában nem járok, azért köszi!

Előzmény: Törölt nick (87265)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87267

ha esetleg polgáron van, hétfőn készítenék pár képet óla.

Előzmény: Cpt.Dave (87255)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87266

köszönöm szépen! emlékeim alapján ezt az állapotot láttam én is.

Előzmény: f.domino (87259)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87265

A zegyajtós  66-ok a  széria  legvégén,  1972, -73-ban  készültek Szfváron , szovjet  megrendelésre.

A frissen   generálozott  kék  újonnan a gödöllői egyetemen  szolgált.

A méhész jelenleg Jászberényben  van.

 

Előzmény: Cpt.Dave (87264)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87264

Köszönöm. Annyit már a múltkorában kiderítettem hogy külföldre szánt típus volt de gondoltam megkérdem hátha valaki többet tud erről mondani.

Előzmény: RIKA424 (87262)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87263

Eladó Ikarus prospektusok a 70-es, 80-as és 90-es évekből!!! Magyar és idegennyelvű prospektusok. Típusok: 216, 253, 256, 260, 280, 286,  350, 386, 396,  412, 415, 521,  543, 546, 405, E-13, E91.....

Darabonként vagy egyben. 06 30 772 3451

RIKA424 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87262

1 ajtós 66-ossal most mi újság?

Hány darab készülhetett vagy hova készülhettek?

 

-------------

 

Külföldre.

 

Magyarországon 1 ajtós 66-os nem állt közforgalomban munkába.

 

Külföldre készült szériákból itthon maradt általában 1-1 db, amit akkori szóhasználattal közületeknek (fehér rendszám)  adtak el.

Vállalatoknak, TSZ-knek, Állami gazdaságoknak, KTSZ-nek, ritkábban Hadseregnek, BM-nek, stb.

 

 

Előzmény: Cpt.Dave (87255)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87261

Volt oldalfalba süllyesztett táblatartós, félkör alakú kerékkivágásos, áramvonalas indexbúrás kivitel?

Előzmény: f.domino (87260)
f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87260

Belekezdtem egy új makettbe. (Ha sok időm lesz, mindhármat megcsinálom). Első lépés egy korrekt rajz. Fellelhető jellegrajzok és az ide (meg máshova) feltöltögetett képek alapján ezt hoztam össze.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!