Keresés

Részletes keresés

IK55 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87277

Ha már törésteszt:(

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87276

Kisalföldy Jolán szétvágta   alkatrésznek.

Előzmény: Törölt nick (87270)
kristoof Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87275

Ikarus törögetés:

 

Ikarus az autóbuszok biztonságáért

A legendás járműgyár nemcsak a legnagyobb példányszámú sorozata (200-as széria) miatt kapott óriási figyelmet a világban, hanem az autóbuszok biztonságosabbá tételéért is. A magyar mérnökök fáradozásait a nyolcvanas évek derekán a szakma legnagyobb elismerése mellett[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

boz-021 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87274

#87263.

Előzmény: RIKA424 (87272)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87273
Előzmény: RIKA424 (87272)
RIKA424 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87272

Miről ?

Előzmény: Törölt nick (87271)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87271

E-mail-en is lehet érdeklődni: zoleexv@citromail.hu

Helyszín: Budapest XV. kerület

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87270

A mellette álló 55-sel mi lett?

Előzmény: Törölt nick (87252)
f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87269


Mihál szaktárt szíves közlése szerint (87119 hsz):

Gyárilag 1966-tól (9450-) volt a köralakú hátsólámpa és index, 1969-től (9501-) a kisebb fajta magasságjelző. Hosszútáblás 9501-15 és 9552-77-ig volt, majd 1970 végétől a főjavításra kerülők egy része is ilyet kapott.

Szögletes kerékkivágással 1962-ig gyártották, tehát 9001-től már gyárilag félkör volt.

 

Honlapomon az állományi táblázatok címsorába beleírtam a főbb jellegzetességeket ill. azok változásait. A selejtezéseket is megtalálod.

http://mihal.fw.hu/alap.html

Tehát gyárilag is volt (90-00 -tól 94-50 -ig), de utólagosan egész biztos, hiszen pl a 95-12-es (69-es évjáratú) kocsin is volt lapos sárvédő. (amit ugyebár 62-ig gyártottak.)

 

Előzmény: BPO-105 (87261)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87268

most látom a bejegyzésed. arra mostanában nem járok, azért köszi!

Előzmény: Törölt nick (87265)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87267

ha esetleg polgáron van, hétfőn készítenék pár képet óla.

Előzmény: Cpt.Dave (87255)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87266

köszönöm szépen! emlékeim alapján ezt az állapotot láttam én is.

Előzmény: f.domino (87259)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87265

A zegyajtós  66-ok a  széria  legvégén,  1972, -73-ban  készültek Szfváron , szovjet  megrendelésre.

A frissen   generálozott  kék  újonnan a gödöllői egyetemen  szolgált.

A méhész jelenleg Jászberényben  van.

 

Előzmény: Cpt.Dave (87264)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87264

Köszönöm. Annyit már a múltkorában kiderítettem hogy külföldre szánt típus volt de gondoltam megkérdem hátha valaki többet tud erről mondani.

Előzmény: RIKA424 (87262)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87263

Eladó Ikarus prospektusok a 70-es, 80-as és 90-es évekből!!! Magyar és idegennyelvű prospektusok. Típusok: 216, 253, 256, 260, 280, 286,  350, 386, 396,  412, 415, 521,  543, 546, 405, E-13, E91.....

Darabonként vagy egyben. 06 30 772 3451

RIKA424 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87262

1 ajtós 66-ossal most mi újság?

Hány darab készülhetett vagy hova készülhettek?

 

-------------

 

Külföldre.

 

Magyarországon 1 ajtós 66-os nem állt közforgalomban munkába.

 

Külföldre készült szériákból itthon maradt általában 1-1 db, amit akkori szóhasználattal közületeknek (fehér rendszám)  adtak el.

Vállalatoknak, TSZ-knek, Állami gazdaságoknak, KTSZ-nek, ritkábban Hadseregnek, BM-nek, stb.

 

 

Előzmény: Cpt.Dave (87255)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87261

Volt oldalfalba süllyesztett táblatartós, félkör alakú kerékkivágásos, áramvonalas indexbúrás kivitel?

Előzmény: f.domino (87260)
f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87260

Belekezdtem egy új makettbe. (Ha sok időm lesz, mindhármat megcsinálom). Első lépés egy korrekt rajz. Fellelhető jellegrajzok és az ide (meg máshova) feltöltögetett képek alapján ezt hoztam össze.

f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87259

Budaörsi korszakából van.

 

Előzmény: pantani75 (87256)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87258

És az, hogy hány faros roncs található Mo-n?

pantani75 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87257

az tudható, hogy hol áll most?

Előzmény: Törölt nick (87252)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87256

igen, ő az, bíztam a szebb sorsában. de már az is valami, hogy nem került zúzdába! akkor még gondolkodtam, hogy magamévá tegyem, de túl nagy falat lett volna. ha van még kép róla, dobjátok fel.

Igazán köszönöm az infót!

Előzmény: Törölt nick (87254)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87255

1 ajtós 66-ossal most mi újság? Hány darab készülhetett vagy hova készülhettek? Polgáron beszélgettem a tulajjal de a sofőrje is kollégám és ő is mondta hogy Gödöllőről hozták a 66-ost. Amúgy nem fognak itt megállni, más terveik is vannak de azt a poént nem lövöm le. :)

Előzmény: Törölt nick (87252)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87254

Előzmény: Törölt nick (87252)
FAV 20 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87253

Pótkocsiként használták.

Előzmény: pumukli89 (87246)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87252

Ha erre gondolsz, ma is  létezik. Volt  néhány  tulajdonosváltás  azóta   az  életében, s  közben  jobb nem lett az álapotttya.

Előzmény: pantani75 (87251)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87251

tisztelt szakértők! amatőr műkedvelőként az országot járva, az m7 kivezető mellett láttam egy 66-ost, amit méhkaptárnak használtak. ennek kb 18 éve. valakinek van arról infója, hogy mi lett a sorsa?

alapvetően jó állapotban volt, indítható motorral, eredeti táblákkal, műszerekkel, de fék nélkül.

szivesen látnám újra.

BPO-105 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87250

Csak kérdés az, hogy ha olcsóbbért tudunk egy eltérő járművet szerezni, akkor nem fogjuk-e az átalakításánál elveszteni a vámon a réven nyert pénzt.

Előzmény: 504LACI (87249)
504LACI Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87249

Mindent lehet szerezni csak megfelelő mennyiségű úgynevezett "pénz" kell hozzá. Ennyiből ez van.

De, hogy hogyan lesz ebből ős faros azt azért megnézem.

Előzmény: Törölt nick (87248)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87248

66-os roncs nem volt ruszkiéknál, vagy németföldön?

Előzmény: 504LACI (87245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!