Keresés

Részletes keresés

f.domino Creative Commons License 2013.11.24 0 0 87259

Budaörsi korszakából van.

 

Előzmény: pantani75 (87256)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87258

És az, hogy hány faros roncs található Mo-n?

pantani75 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87257

az tudható, hogy hol áll most?

Előzmény: Törölt nick (87252)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87256

igen, ő az, bíztam a szebb sorsában. de már az is valami, hogy nem került zúzdába! akkor még gondolkodtam, hogy magamévá tegyem, de túl nagy falat lett volna. ha van még kép róla, dobjátok fel.

Igazán köszönöm az infót!

Előzmény: Törölt nick (87254)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87255

1 ajtós 66-ossal most mi újság? Hány darab készülhetett vagy hova készülhettek? Polgáron beszélgettem a tulajjal de a sofőrje is kollégám és ő is mondta hogy Gödöllőről hozták a 66-ost. Amúgy nem fognak itt megállni, más terveik is vannak de azt a poént nem lövöm le. :)

Előzmény: Törölt nick (87252)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87254

Előzmény: Törölt nick (87252)
FAV 20 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87253

Pótkocsiként használták.

Előzmény: pumukli89 (87246)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87252

Ha erre gondolsz, ma is  létezik. Volt  néhány  tulajdonosváltás  azóta   az  életében, s  közben  jobb nem lett az álapotttya.

Előzmény: pantani75 (87251)
pantani75 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87251

tisztelt szakértők! amatőr műkedvelőként az országot járva, az m7 kivezető mellett láttam egy 66-ost, amit méhkaptárnak használtak. ennek kb 18 éve. valakinek van arról infója, hogy mi lett a sorsa?

alapvetően jó állapotban volt, indítható motorral, eredeti táblákkal, műszerekkel, de fék nélkül.

szivesen látnám újra.

BPO-105 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87250

Csak kérdés az, hogy ha olcsóbbért tudunk egy eltérő járművet szerezni, akkor nem fogjuk-e az átalakításánál elveszteni a vámon a réven nyert pénzt.

Előzmény: 504LACI (87249)
504LACI Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87249

Mindent lehet szerezni csak megfelelő mennyiségű úgynevezett "pénz" kell hozzá. Ennyiből ez van.

De, hogy hogyan lesz ebből ős faros azt azért megnézem.

Előzmény: Törölt nick (87248)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87248

66-os roncs nem volt ruszkiéknál, vagy németföldön?

Előzmény: 504LACI (87245)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87247

Azt hiszem igen.

Bár azért sajnálom kicsit a gépet. Ennél még a Setra alvázas 55-ös is eredetibbre sikeredett.

Megvan a határa a "legalább megy" szemléletnek is.

Előzmény: 504LACI (87245)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87246

Vitézkékre festve...!

Előzmény: 504LACI (87245)
504LACI Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87245

Ebből lesz az ős BKV-s?

Előzmény: Törölt nick (87244)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87244

 

 

Előzmény: harajukushinobi (87242)
E95 Express Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87243

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Munkavédelem és biztonságtechnika tárgyból készítek beadandót, a buszok biztonsátechnikájáról írok. Olyan kérdésem volna, hogy az ablakokra és tetőablakokra milyen előírások vonatkoznak?Vészkijáratként való alkalmazásuk, minimum számuk, ilyesmire gondolok.

 

Köszi, előre is

harajukushinobi Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87242
a_gumikacsa Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87241

Sziasztok!

Ikarus EAG E99 belmagasságban tud valaki segíteni?
Információim szerint az alsó szint 1830mm,

a felső szint 1680.

 

Ez lehetséges?

 

Üdv: kacsa

FKU-911 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87240

Nincs két egyforma kinézetű kocsi:

Előzmény: FKU-911 (87239)
FKU-911 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87239

Nagyon a végét járják, de persze akkor is elmény velük az utazás:

matomi Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87238

I wonder if it would be better to buy some Ikarus 260 from Poland? Some time ago there were a lot of Warsaw ones to buy and now PKM Gliwice solds 3 (including 260.30A from 1997).

 

Br.

Előzmény: Törölt nick (87227)
trlpx Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87237

Miért lenne az? Évekkel ezelőtt hordtak haza 263.10-eseket is teljes felújításra.

Előzmény: lobbanórotor (87235)
KápCity Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87236

:O Ha felújítják kíváncsi leszek a végeredményre :D

Előzmény: Törölt nick (87227)
lobbanórotor Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87235

Kizárt dolog. 

Előzmény: trlpx (87232)
Mihál Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87234

Mindkettő 31-es: a baloldali 1960-as, a jobboldali 1961-es évjárat.

311-es csak 1962-től volt, de az kívülről nem felismerhető, mert nem a külsejében, hanem belső szerkezetében különbözött az azonos évjáratú 31-esektől. (Erről egyszer már írtam.)

 

A baloldalihoz megjegyezném: a díszhűtőrács és az Ikarus-jelvény közötti sávban hiányzik egy vízszintes csík alakú légbeáramló nyílás, továbbá az ablakok alatt a dupla díszléc nem megy körbe rajta, mint az 1960-ig gyártott 31-eseken.

A jobboldalihoz: hátsólámpáját Wartburg-lámpára cserélték.

Előzmény: Desgrévres (87224)
18-09 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87233

Kinti "kollgák" szerint a 90-es években is előfordult, hogy hazahozták a kocsikat felújításra. Mivel kint eléggé korlátozottak a lehetőségek és a munka minősége is közelít a pocsékhoz, valószínű, hogy most is ez történt.

Előzmény: trlpx (87232)
trlpx Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87232

Valószínűleg valamelyik cég felújítja és viszik vissza.

Előzmény: Törölt nick (87227)
Ep128 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87231

Hát ez sem gondolta volna új korában, hogy még hazajön... :-D

Kíváncsi leszek, mit akarnak kezdeni vele!

Előzmény: Törölt nick (87227)
18-09 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87230

Kurski kocs:)

Előzmény: Törölt nick (87227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!