Keresés

Részletes keresés

pantani75 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87251

tisztelt szakértők! amatőr műkedvelőként az országot járva, az m7 kivezető mellett láttam egy 66-ost, amit méhkaptárnak használtak. ennek kb 18 éve. valakinek van arról infója, hogy mi lett a sorsa?

alapvetően jó állapotban volt, indítható motorral, eredeti táblákkal, műszerekkel, de fék nélkül.

szivesen látnám újra.

BPO-105 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87250

Csak kérdés az, hogy ha olcsóbbért tudunk egy eltérő járművet szerezni, akkor nem fogjuk-e az átalakításánál elveszteni a vámon a réven nyert pénzt.

Előzmény: 504LACI (87249)
504LACI Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87249

Mindent lehet szerezni csak megfelelő mennyiségű úgynevezett "pénz" kell hozzá. Ennyiből ez van.

De, hogy hogyan lesz ebből ős faros azt azért megnézem.

Előzmény: Törölt nick (87248)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87248

66-os roncs nem volt ruszkiéknál, vagy németföldön?

Előzmény: 504LACI (87245)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87247

Azt hiszem igen.

Bár azért sajnálom kicsit a gépet. Ennél még a Setra alvázas 55-ös is eredetibbre sikeredett.

Megvan a határa a "legalább megy" szemléletnek is.

Előzmény: 504LACI (87245)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87246

Vitézkékre festve...!

Előzmény: 504LACI (87245)
504LACI Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87245

Ebből lesz az ős BKV-s?

Előzmény: Törölt nick (87244)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87244

 

 

Előzmény: harajukushinobi (87242)
E95 Express Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87243

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Munkavédelem és biztonságtechnika tárgyból készítek beadandót, a buszok biztonsátechnikájáról írok. Olyan kérdésem volna, hogy az ablakokra és tetőablakokra milyen előírások vonatkoznak?Vészkijáratként való alkalmazásuk, minimum számuk, ilyesmire gondolok.

 

Köszi, előre is

harajukushinobi Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87242
a_gumikacsa Creative Commons License 2013.11.23 0 0 87241

Sziasztok!

Ikarus EAG E99 belmagasságban tud valaki segíteni?
Információim szerint az alsó szint 1830mm,

a felső szint 1680.

 

Ez lehetséges?

 

Üdv: kacsa

FKU-911 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87240

Nincs két egyforma kinézetű kocsi:

Előzmény: FKU-911 (87239)
FKU-911 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87239

Nagyon a végét járják, de persze akkor is elmény velük az utazás:

matomi Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87238

I wonder if it would be better to buy some Ikarus 260 from Poland? Some time ago there were a lot of Warsaw ones to buy and now PKM Gliwice solds 3 (including 260.30A from 1997).

 

Br.

Előzmény: Törölt nick (87227)
trlpx Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87237

Miért lenne az? Évekkel ezelőtt hordtak haza 263.10-eseket is teljes felújításra.

Előzmény: lobbanórotor (87235)
KápCity Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87236

:O Ha felújítják kíváncsi leszek a végeredményre :D

Előzmény: Törölt nick (87227)
lobbanórotor Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87235

Kizárt dolog. 

Előzmény: trlpx (87232)
Mihál Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87234

Mindkettő 31-es: a baloldali 1960-as, a jobboldali 1961-es évjárat.

311-es csak 1962-től volt, de az kívülről nem felismerhető, mert nem a külsejében, hanem belső szerkezetében különbözött az azonos évjáratú 31-esektől. (Erről egyszer már írtam.)

 

A baloldalihoz megjegyezném: a díszhűtőrács és az Ikarus-jelvény közötti sávban hiányzik egy vízszintes csík alakú légbeáramló nyílás, továbbá az ablakok alatt a dupla díszléc nem megy körbe rajta, mint az 1960-ig gyártott 31-eseken.

A jobboldalihoz: hátsólámpáját Wartburg-lámpára cserélték.

Előzmény: Desgrévres (87224)
18-09 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87233

Kinti "kollgák" szerint a 90-es években is előfordult, hogy hazahozták a kocsikat felújításra. Mivel kint eléggé korlátozottak a lehetőségek és a munka minősége is közelít a pocsékhoz, valószínű, hogy most is ez történt.

Előzmény: trlpx (87232)
trlpx Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87232

Valószínűleg valamelyik cég felújítja és viszik vissza.

Előzmény: Törölt nick (87227)
Ep128 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87231

Hát ez sem gondolta volna új korában, hogy még hazajön... :-D

Kíváncsi leszek, mit akarnak kezdeni vele!

Előzmény: Törölt nick (87227)
18-09 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87230

Kurski kocs:)

Előzmény: Törölt nick (87227)
norbee601 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87229

Az hogy van-e tetőablak vagy nincs, az független attól hogy 31 vagy 311.

Előzmény: harajukushinobi (87225)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87228

Egy 260.50, orosz földről?

Ez...elég komoly.

Előzmény: Törölt nick (87227)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87227

Üdv!
Egy ilyet fotóztam ma Rákospalotán. Valaki nem tudja véletlenül, hogy mit keresett itt ?

http://www.flickr.com/photos/84238796@N02/10981016266/

Scatty29 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87226

http://palotabusz.uw.hu/veszprem.php

 

Veszprém Update. (ezen az oldalon csak fényképezős képem van:)

 

Sok szép ON Ikarussal :)

harajukushinobi Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87225

Fordítva állnak a buszok hát persze. Nincs a jobboldalin tető ablak. stb

Előzmény: Desgrévres (87224)
Desgrévres Creative Commons License 2013.11.20 0 0 87224

 

Ikarus 31, vagy 311 ? Mi a különbség?

Aron_son Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87223

"...de ez a szelep egy levegős szelep..."

 

EP szelep = ElektroPneumatikus szelep.

Előzmény: gepida09 (87222)
gepida09 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87222

Végre egy normális válasz :) de ez a szelep egy levegős szelep mert én utána néztem ennek a wandlernek az egy hidrodinamikus tengely kapcsolo tulajdonképen nem ?

Előzmény: bandikaikarus (87220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!