tisztelt szakértők! amatőr műkedvelőként az országot járva, az m7 kivezető mellett láttam egy 66-ost, amit méhkaptárnak használtak. ennek kb 18 éve. valakinek van arról infója, hogy mi lett a sorsa?
alapvetően jó állapotban volt, indítható motorral, eredeti táblákkal, műszerekkel, de fék nélkül.
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Munkavédelem és biztonságtechnika tárgyból készítek beadandót, a buszok biztonsátechnikájáról írok. Olyan kérdésem volna, hogy az ablakokra és tetőablakokra milyen előírások vonatkoznak?Vészkijáratként való alkalmazásuk, minimum számuk, ilyesmire gondolok.
I wonder if it would be better to buy some Ikarus 260 from Poland? Some time ago there were a lot of Warsaw ones to buy and now PKM Gliwice solds 3 (including 260.30A from 1997).
Mindkettő 31-es: a baloldali 1960-as, a jobboldali 1961-es évjárat.
311-es csak 1962-től volt, de az kívülről nem felismerhető, mert nem a külsejében, hanem belső szerkezetében különbözött az azonos évjáratú 31-esektől. (Erről egyszer már írtam.)
A baloldalihoz megjegyezném: a díszhűtőrács és az Ikarus-jelvény közötti sávban hiányzik egy vízszintes csík alakú légbeáramló nyílás, továbbá az ablakok alatt a dupla díszléc nem megy körbe rajta, mint az 1960-ig gyártott 31-eseken.
A jobboldalihoz: hátsólámpáját Wartburg-lámpára cserélték.
Kinti "kollgák" szerint a 90-es években is előfordult, hogy hazahozták a kocsikat felújításra. Mivel kint eléggé korlátozottak a lehetőségek és a munka minősége is közelít a pocsékhoz, valószínű, hogy most is ez történt.
Végre egy normális válasz :) de ez a szelep egy levegős szelep mert én utána néztem ennek a wandlernek az egy hidrodinamikus tengely kapcsolo tulajdonképen nem ?