Keresés

Részletes keresés

trlpx Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87237

Miért lenne az? Évekkel ezelőtt hordtak haza 263.10-eseket is teljes felújításra.

Előzmény: lobbanórotor (87235)
KápCity Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87236

:O Ha felújítják kíváncsi leszek a végeredményre :D

Előzmény: Törölt nick (87227)
lobbanórotor Creative Commons License 2013.11.22 0 0 87235

Kizárt dolog. 

Előzmény: trlpx (87232)
Mihál Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87234

Mindkettő 31-es: a baloldali 1960-as, a jobboldali 1961-es évjárat.

311-es csak 1962-től volt, de az kívülről nem felismerhető, mert nem a külsejében, hanem belső szerkezetében különbözött az azonos évjáratú 31-esektől. (Erről egyszer már írtam.)

 

A baloldalihoz megjegyezném: a díszhűtőrács és az Ikarus-jelvény közötti sávban hiányzik egy vízszintes csík alakú légbeáramló nyílás, továbbá az ablakok alatt a dupla díszléc nem megy körbe rajta, mint az 1960-ig gyártott 31-eseken.

A jobboldalihoz: hátsólámpáját Wartburg-lámpára cserélték.

Előzmény: Desgrévres (87224)
18-09 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87233

Kinti "kollgák" szerint a 90-es években is előfordult, hogy hazahozták a kocsikat felújításra. Mivel kint eléggé korlátozottak a lehetőségek és a munka minősége is közelít a pocsékhoz, valószínű, hogy most is ez történt.

Előzmény: trlpx (87232)
trlpx Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87232

Valószínűleg valamelyik cég felújítja és viszik vissza.

Előzmény: Törölt nick (87227)
Ep128 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87231

Hát ez sem gondolta volna új korában, hogy még hazajön... :-D

Kíváncsi leszek, mit akarnak kezdeni vele!

Előzmény: Törölt nick (87227)
18-09 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87230

Kurski kocs:)

Előzmény: Törölt nick (87227)
norbee601 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87229

Az hogy van-e tetőablak vagy nincs, az független attól hogy 31 vagy 311.

Előzmény: harajukushinobi (87225)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87228

Egy 260.50, orosz földről?

Ez...elég komoly.

Előzmény: Törölt nick (87227)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87227

Üdv!
Egy ilyet fotóztam ma Rákospalotán. Valaki nem tudja véletlenül, hogy mit keresett itt ?

http://www.flickr.com/photos/84238796@N02/10981016266/

Scatty29 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87226

http://palotabusz.uw.hu/veszprem.php

 

Veszprém Update. (ezen az oldalon csak fényképezős képem van:)

 

Sok szép ON Ikarussal :)

harajukushinobi Creative Commons License 2013.11.21 0 0 87225

Fordítva állnak a buszok hát persze. Nincs a jobboldalin tető ablak. stb

Előzmény: Desgrévres (87224)
Desgrévres Creative Commons License 2013.11.20 0 0 87224

 

Ikarus 31, vagy 311 ? Mi a különbség?

Aron_son Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87223

"...de ez a szelep egy levegős szelep..."

 

EP szelep = ElektroPneumatikus szelep.

Előzmény: gepida09 (87222)
gepida09 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87222

Végre egy normális válasz :) de ez a szelep egy levegős szelep mert én utána néztem ennek a wandlernek az egy hidrodinamikus tengely kapcsolo tulajdonképen nem ?

Előzmény: bandikaikarus (87220)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87221

Csak ésszel,a sok dilletáns baromság miatt!Nem busszal dolgozom,de "azon"is rajta van(mert kötelező!),amivel dolgozom.

bandikaikarus Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87220
Na. Akkor a sok dilettans baromsag utan a megfejtes: ZF Ecomat valtoknal a retarderuzem befejeztevel a hidraulika-tarolo EP szelepe leold. Minden fokozat visszakapcsoltakor illetve 1. sebessegi fokozatba torteno kapcsolaskor ezt hallani (mar amelyik kocsinal). Eredeti gyari programnal a fekpedal felengedeseig aktiv a retarderuzem (nem old a Wandler), a modositott programoknal az 1. Fokozat kapcsolasaval automatukusan kiold a Wandler a felesleges hoterheles megelozese erdekeben.
Ha valamit rosszul irtam, Ex Recseis tt. kijavit, O ebben a magus.
Előzmény: gepida09 (87219)
gepida09 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87219

Utána néztem ennek és előfordulhat "ZF"intarder hangja. :)

Előzmény: pumukli89 (87216)
gepida09 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87218

Vagy 3:12 nél is elég jól halatszik és annyira nagy erejű fékezés nincs!!!

gepida09 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87217

Szerintem nem kéne itt okoskodni amugy 19 éves vagyok! Figyeld már meg ember ezen a videón is 0:50 től ezt a szisszenő hangot ez mióta légfék ??? -_- ez ZF autómata váltóknál tipikus hang és jól mondta az elöttem szoló hogy voith váltóknák ilyen nincs vegyük pl nak a BKV Ikarus 260 sait azok zf váltóval és voith váltóval is készültek és ott is csak zf váltósak adnak ki ilyen hangot vagyis a légfék ki van zárva. 

Előzmény: Törölt nick (87213)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87216

Lehet,"ZF"intarder hangja,ami már motorféknél is mükődésbe léphet.Bármelyik pedál használatánál oldja az intardert.

Előzmény: gepida09 (87215)
gepida09 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87215

Ez a nem a légfékkel van össze függésben mert akkor adja ezt a hangot amikor akkir vusszavált egy sebeséget a busz ezt az is lehet h a retarderrel van összefügésben. Régóta figyelem ezt és egy két zf váltó nem is ad ki ilyen hangot ami frissen van szervizelve meg amikor gurul a busz ugye lassul és  ezáltal vissza  vált a busz ez ugye autómata váltó akkor is kiadja ezt a szisszenő hangot pedig akkor nem is fékez a vezető szóval ez nem légfékkel van összefügésben.

ckg471 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87214

Szerintem jogos a kérdés, mert a Voith-os kocsiknak nincs ilyen hangja.

Előzmény: cooldogg1992 (87212)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87213

te hány éves vagy? légfékről még nem hallottál kisfiú?

Előzmény: gepida09 (87211)
cooldogg1992 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87212

Az nem a váltóból jön. Mikor leveszi a sofőr a lábát a fékről akkor adja ki ezt a hangot.

Előzmény: gepida09 (87211)
gepida09 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87211

Sziasztok!
1:39 nél meg a legvégén miért ad a váltó "szisszenő" hangot??? Úgy tudom a ZF 4 HP 500-as váltó hidromechanikus nem pedig Pneumatikus.

BP-16-63 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 87210

Igen valóban megvan a busz!

 

A Vt-transman székesfehérvári telephelyén állt hátul,mikor megvette az egyik itteni topiktárs.

Tele volt minden kacattal egy napig takarítottuk mire láthatóvá vált az utastér,összeszedtünk,mindent amit még megtaláltunk hozzá és betettük a buszba,többek között megvan az ős hátfal is!

 

Azóta a megmentő eladta A.G-nak akinél jó kezekben van.

Előzmény: P.stephenson (87202)
ik255.70 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 87209
Előzmény: P.stephenson (87202)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 87208
Előzmény: Aron_son (87207)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!