Keresés

Részletes keresés

f.domino Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87197

Szépen összeérnek a dolgok :-)

Volt egy óvodai busz, ami egy Felvinci úti óvodából vitte a gyerekeket naponta egy fix időpontban (talán 3/4 6, vagy ilyesmi) Ribáry út - Bimbó út - Mecwart tér - Mártírok útja útvonalon. Az egy kézi ajtós paravánfal nélküli 630-as volt, volán szürke színben, kék nyíllal az oldalán. Arról nincs képem, a rendszámát talán feljegyeztem, ha megtalálom, megírom. Egészen sokáig járt, talán 80-ig.

Egy másik meg a 28-as vonalán járt. Egy haverommal fölmentünk, hogy lefényképezzük. Azonnal megjelent egy kápó, és kitépte a filmet, azt ordítozta, hogy ki bízott meg minket. Mondtuk, hogy hát csak a busz, meg modellezés, meg mittomén, meg egyébként sincs ehhez joga. Ő meg csak hajtogatta, hogy persze, jó duma, mondjuk meg, ki bízott meg. Na ezután alaposabban megnéztük, és kiderült, hogy az egy belügyi óvoda volt. (Ha a barma nem csinál ekkor palávert, soha nem tudtam volna meg, hogy az elvtársak csemeti oda járnak.)

 

Meg volt egy csuklós 620-as, ami esténként (szintén 6 körül) döngetett végig a Mártírok útján a Moszkva irányában. Oda jártam zeneiskolába a templom melletti téglaépületbe. Sokszor meg is állt az ablak előtt (talán volt ott zebra?). Baromira untam a szolfézs órát a zúgó neonok közt, de a csepel motor alapjárata mindig begdobogtatta a szívemet. Gyönyörködve néztem, amint a hosszú bálna elúszik az ablak alatt. (Ez is 77-78 volt. Talán még 79)

Előzmény: rigomodell2 (87191)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87196

Grat,szép lett! :)

Előzmény: rigomodell2 (87191)
EKM-765 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87195

Jó frissítés:-)

Előzmény: rigomodell2 (87191)
Aron_son Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87194

Én sehol, egy olvtárs kérdezte.

______

 

JOY-369 jelenleg ex. AIJ-355, de futott BPI-584 is előtte ezzel a rendszámmal.

Előzmény: BPO-105 (87192)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87193

Mellesleg az AIJ véletlenül nem örökölte meg később egy ex-BKV-s 260-as rendszámát (JOY-369)?

Előzmény: Aron_son (87190)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87192

A 263-ast hol láttad?

Előzmény: Aron_son (87190)
rigomodell2 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87191

 

Ismerős volt a rendszám,ez a busz egy gyermekotthoné volt. Nemrég kértek róla modellt.

Előzmény: f.domino (87169)
Aron_son Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87190

Sziasztok! A következő rendszámokra tudnátok mondani VIN-eket? Google "nem volt a barátom" ezeknek a keresésekor. Köszönöm.

 

AIJ-355

FKL-805
GEW-997

GHL-991

GOX-776

ILP-330

KAY-612

KAY-614

MCN-221 (ex. FKL-814)

lobbanórotor Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87189

Mondjuk ahogy most nézem a Gördülő Legendák függelékében, 1972-ben tényleg kiment Romániába egy 100 darabos kontingens. Akkor végül is nem annyira meglepő, hogy még 17 évvel később is futott némelyik, csak a román szállításoknál mindig azt szoktam gondolni, hogy a főváros szívta fel az összeset, vidékre pedig maradtak a helyi gyártók puruttya termékei és/vagy az ökrösszekér. :)))) 

Előzmény: lobbanórotor (87188)
lobbanórotor Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87188

556-oson utoljára 89-ben utaztam Kolozsváron.

 

Nem mondod, hogy Erdélyben akkor még voltak ilyenek... 

Előzmény: f.domino (87187)
f.domino Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87187

556-oson utoljára 89-ben utaztam Kolozsváron. 180-as Várnában ha jól emléxem, 84-ben még közlekedett. De 82-ben tuti.

Előzmény: 18-09 (87185)
18-09 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87186

'85

 

1986 :)

Előzmény: 18-09 (87185)
18-09 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87185

Igaz más régióban, de állítólag még '85-ben is volt forgalomban 180-as....

Előzmény: BPO-105 (87184)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87184

Elsőre én is azt hittem. De aztán jobban megnéztem az alsó ablakok helyét, és az ablakok alakját, és láttam, ezek bizony 180-as ajtók.

(Csak tudnám, hol voltak ezek a darabok eddig. Nem kizárt, hogy egy 180-ason, ezektől minden kitelik...)

Előzmény: norbee601 (87173)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87183

Az nem 260-as volt, csak rávarrtak egy 256-os véget (vagy ilyesmit)?

Előzmény: ckg471 (87180)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 87182

Ja. Meg egy farmotort is alá.

Előzmény: Racilaci (87178)
berci199 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87181
ckg471 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87180

Könnyen lehet abban az országban, ahol egy 263-ast farmotorossá építettek át. :)

Előzmény: Racilaci (87178)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87179

Ahoz nem jók az arányok, ez inkább a 180/556 típuspárnál alkalmazott ajtó lehet.

Előzmény: norbee601 (87173)
Racilaci Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87178

Beépítettek egy külön dobogót?

Előzmény: ckg471 (87177)
ckg471 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87177

"Oroszországot ésszel felfogni nem lehet."

Előzmény: Racilaci (87175)
nemeza Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87176

Nekem 266 jutott eszembe!

Előzmény: Racilaci (87175)
Racilaci Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87175

Ez milyen típus? Mert a fotó alatt Ik 260 olvasható. De akkor miért van megemelve a hátsó üléssor?

Előzmény: BPO-105 (87171)
yenoee Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87174

A fejtámlás osztatlan ülés is marha jól néz ki.

Előzmény: norbee601 (87173)
norbee601 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87173

a négy és a kétrészes ráncajtó kombinálása valami zseniális:D Fantáziában nincs hiány:D

Előzmény: BPO-105 (87171)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87172

Természetesen az utólagos átvariálás volt.

Előzmény: JLW-470 (87168)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87171

Oroszországot ésszel felfogni nem lehet.

http://fotobus.msk.ru/photo/1015091/

BPO-105 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87170

Igen, az utolsó ajtószárnynál a lépcső helyett padló volt, így fizikailag nem lehetett kinyitni az ajtót.

Előzmény: JLW-470 (87168)
f.domino Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87169

1978 március, Bp Bimbó út

JLW-470 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87168

Bár lehet,hogy utólag építették bele,de én úgy emlékszem,hogy a BPV-037-ben Rába motor volt és emiatt a hátsó ajtajának csak az egyik szárnyát lehetett kinyitni.Ráadásul nyitott ablakok nélkül nem lehetett vele menni,mert az utastér mindig tele volt kipufogógázzal..

Előzmény: Snake-Mojzi (87162)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!