Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87173

a négy és a kétrészes ráncajtó kombinálása valami zseniális:D Fantáziában nincs hiány:D

Előzmény: BPO-105 (87171)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87172

Természetesen az utólagos átvariálás volt.

Előzmény: JLW-470 (87168)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87171

Oroszországot ésszel felfogni nem lehet.

http://fotobus.msk.ru/photo/1015091/

BPO-105 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87170

Igen, az utolsó ajtószárnynál a lépcső helyett padló volt, így fizikailag nem lehetett kinyitni az ajtót.

Előzmény: JLW-470 (87168)
f.domino Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87169

1978 március, Bp Bimbó út

JLW-470 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87168

Bár lehet,hogy utólag építették bele,de én úgy emlékszem,hogy a BPV-037-ben Rába motor volt és emiatt a hátsó ajtajának csak az egyik szárnyát lehetett kinyitni.Ráadásul nyitott ablakok nélkül nem lehetett vele menni,mert az utastér mindig tele volt kipufogógázzal..

Előzmény: Snake-Mojzi (87162)
Aron_son Creative Commons License 2013.11.16 0 0 87167

Köszönöm, tökéletes. Jelenleg rendszám nélkül rohad.

 

Az 543-as senkinek nem mond semmit? :( Kb. 6-7 éve járt még.

 

Előzmény: boz-021 (87166)
boz-021 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87166

256: FKB-144 - de szerintem ez már ex rendszám, újat/frissebbet nem tudok hozzá.

Előzmény: Aron_son (87157)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87165

A képet feltehetnéd:A"Régi magyar rendszámok"-ba is.Kösz:)

Előzmény: f.domino (87156)
CLY-802 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87164
pamutkutya Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87163

Ez gánton volt, utána Budapest Veresegyház azután kiskanál.

Előzmény: f.domino (87129)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87162
Előzmény: BPO-105 (87161)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87161

BCB nem volt rövidebb a többinél?

És volt egy Szovtranszavto-festéshez hasnló színű 415-ös is, van róla az a híres borulási tesztes kép. Az melyik volt?

Előzmény: P.stephenson (87149)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87160

Pontosan :)

Előzmény: FAV 20 (87159)
FAV 20 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87159

Látszik valami az áramszedő beakasztóból, és nincs ajtaja a jobb oldalon.

Előzmény: BPO-105 (87154)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87158

A BCB-t valaki megmentette.

A 024 igen, elgép. :-)

Előzmény: Aron_son (87155)
Aron_son Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87157

Tudnátok mondani esetleg erre a két VIN-re egy-egy előző rendszámot? Köszi.

 

256.50.1987.1531

543.27.1989.0038

f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87156

Neki mi lehet a lánykori neve? (kb 79-80-as kép)

Aron_son Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87155

BCB-262 még létezik? Mi van vele?

 

(GMX-024 helyesen '021, gondolom elgépelés csak.)

Előzmény: P.stephenson (87149)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87154

Innen most már egyértelmű, hogy troli.

Előzmény: f.domino (87151)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87153

Két kép életem első negatívjáról, 1974-ből (8 éves voltam)

Előzmény: f.domino (87152)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87152

A felső 95-69, az alsónak sajnos nem olvasható a rendszáma. A viszonylat a 91-es.

f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87151

Előzmény: FAV 20 (87150)
FAV 20 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87150

Tedd fel a másik oldaláról is a fotót.

Előzmény: f.domino (87142)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87149

Baromság.

Két ős-400-as maradt meg az utókornak és kapott normál rendszámot és közlekedett utasforgalomban:

-1982-ből az IK 415.P1 (EKN-911)

-1983-ból az IK 440/411.K4 (BCB-262)

 

Ezt követően készültek a különböző kivitelű LADA-lámpás protók, az első négy megkapta a fiktív 410-es típusszámot:

-BU 86-07 (415.00) (BKV-Nógrád Volán-selejt)

-BZ 28-04 (415.00) (Pannon Volán-kiégett-selejt)

-GMX-024 (415.01) (Leningrád-Pécs-Isaszeg-Miskolc)

-xxx (415.01) (Autokut-Tallin-Lipeczk)

 

A fentiek alapján az első 415-ösnek én az EKN-911-et nevezném. A meglévők közül meg a BCB-262-t.

 

Előzmény: Scatty29 (87141)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87148

Gánt előtt állt pár darab.Jó pár éve eltüntek.

Előzmény: f.domino (87129)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87147

1 volt. A tudomány évekkel ezelőtt túllépett a 2. IK438-as elméleten.

Előzmény: Lucky76 (87146)
Lucky76 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87146

438-asból kettő darab volt?

 

(A GVP-231 ma JID-095.)

Előzmény: Scatty29 (87137)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87145

Ha csak úgy nem! És alig pár év múlva élesben is tesztelhették! (A későbbiekről ez lemaradt, és lám, nem is lett rá szükség azóta sem.)

Előzmény: Snake-Mojzi (87144)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87144

"ha már 60-as: Mi célt szolgált az első sorozaton a hátoldali ajtó?"

 

Ott lehetett ki-be rakosgatni a hordágyat. Kétségkívül kényelmesebbb megoldás volt, mint az IK30-ason (ott csak a hátfali duplaablaknak megfelelő hely állt rendelkezésre).

Előzmény: f.domino (87142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!