Bár lehet,hogy utólag építették bele,de én úgy emlékszem,hogy a BPV-037-ben Rába motor volt és emiatt a hátsó ajtajának csak az egyik szárnyát lehetett kinyitni.Ráadásul nyitott ablakok nélkül nem lehetett vele menni,mert az utastér mindig tele volt kipufogógázzal..
"ha már 60-as: Mi célt szolgált az első sorozaton a hátoldali ajtó?"
Ott lehetett ki-be rakosgatni a hordágyat. Kétségkívül kényelmesebbb megoldás volt, mint az IK30-ason (ott csak a hátfali duplaablaknak megfelelő hely állt rendelkezésre).
A biztosítékot nem tudtam. Van kép a másik oldalról is, és nincs rajta az áramszedőtartó. Viszont ahhoz túl jól nézett ki 2000-ben, hogy egy 66-ban selejtezett busz legyen. (Nem tudom, csináltak-e akkor öltözőbuszt belőlük). Egy 75-ben selejtezett és 8x-ig öltözőként használt troli valóban logikusabb.
ha már 60-as: Mi célt szolgált az első sorozaton a hátoldali ajtó?